ТЕЛЕНОР ме измами

  • 19 012
  • 62
Здравейте
Искам да споделя неприятната случка която ми се случи като абонат на ТЕЛЕНОР.На 01.10 получавам смс с текс "Вие сте абониран за услугата COOLLAND на стойност 6.01 на седмица" .Внимателно тръгвам да проучвам случаят и се оказва ,че тея мошеници цъкат далавера с некакви анонимни фирми на който не можеш да хванеш края и точат пари от сметката ти.Отивам в техен магазин в Студентски град да видя какво става защо съм таксуван за не поискана от услуга.Управителчето младо неуко и най вече нелюбезно момче просто се ухили и ми обясни,че при тях била така практиката.Който се абонирал да плаща.А това защо как никой не знае.Като капак ми заявявя ,да съм внимавал ,че следващият път можело да ме таксуват и 1000 лв.Написах и писмо през пощата пак никакъв отговор.Като се разрових по форумите разбах,че не съм единственият изгорял ,дори имало и питане в парламента от депутата Байрактаров.
Моля ако някой има подобен случай да сподели опита си.
Виж целия пост
# 1
Пуснете сигнал до КЗП като приложите СМС-а и също договора с тях.
Виж целия пост
# 2
Искам да споделя неприятната случка която ми се случи като абонат на ТЕЛЕНОР.На 01.10 получавам смс с текс "Вие сте абониран за услугата COOLLAND на стойност 6.01 на седмица"
......
Моля ако някой има подобен случай да сподели опита си.
Оператора няма нищо общо с тази "услуга" и нищо не може да направи. Сама си се набутала, вероятно през линк от месинджър, ФБ или друга подобна медийна "реклама". В първоначалния SMS би трябвало да има команда за отказване, но това може да не е достатъчно. Номера ти вече се върти по сайтовете на подобни схеми.
п.с. Шарани в мрежата много. Blush
Виж целия пост
# 3
Здравейте, аз имах същият случай преди 2 месеца с Мтел, но те се отнесоха далеч по любезно.
Ползвам от тях бисквитка само за мобилен интернет с месечна такса 18,00 лв. Синът ми е на 7 г.  играе на таблет-а и какво е натискал, но получавам сметка от 75,00 лв.
Отивам в М-тел, те проверяват и ми казват, че всяка седмица са ми изпращани по 2 непоискани смс-а на стойност 6,00 лв.Обаснявам, че картата е само за моб. интернет и не мога да се защитя по никакъв начин,  докато не си видях сметката не разбирам за тези смс-и, "получавам" ги на бисквитката.
Момчето от М-тел, ми каза, че са 2 фирмите които изпращат смс - и на тази стойност. Едната е TNH Mobile Bulgaria, другата не си спомням името. Ниписа им телефоните им (те не можели да спрат полечаването им). Аз се обадих да отпиша номера на моб. интернет. В описаната по горе фирма, директно ти се включва оператор и те приканва да си отпишеш номера, за да не получаваш техните услуги.
Написах молба до М-тел, да ми преразгледат сметката. След месец получих от тях писмо, че съм се "абонирала" за тази услуга с подробни данни и телефон на фирмата. Обаждам се на фирмата ( в понеделник ще ви напиша телефон и мейл) и започвам отново за обяснявам, и там момче на развален български ми казва, че щом не съм доволна от тяхната услуга да напиша писмо на мейл : info.bg@ccsupport.biz,  да си напиша сметката и ще ми върнат парите. Написах писмо до фирмата, прикачих писмото до М-тел, техният отговор и моята банкова сметка. За 5 работни дни, парите за 12 непоискани смс-а, които ми бяха изпратили ми бяха в сметката.
В понеделник, ще ви напиша и телефона на TNH Mobile bulgaria.
Виж целия пост
# 4
Намерих си отговора от М-тел : " Pезултатите потвъpдиха, че от SIM-каpтата е ползвана услугата Direct Carrier Billing ( DCB ). Тази
услуга пpедоставя нов начин на плащане, който Ви позволява да добавите сумата за покупка на
дигитално съдъpжание от тъpговски сайтове към месечната Ви телефонна фактуpа. Допълнителна
инфоpмация за услугата можете да получите от "Ен Ти Ейч Медия Бългаpия" ЕООД, на номеp 02/491 70 71. "

успех
Виж целия пост
# 5
При мен в същия случай от Мтел далеч не бяха толкова любезни-все още чакам отговор как са се появили тези абонаменти и то на телефон,който не  е ползван цяло цяло(през учебната годината е ползван от дете,което не си знае номера и няма как да се абонира,където и да е,няма и интернет ),физически на тел.апарат липсват каквито и да е заявки за абонамент,за смс-и и за каквото и да е.
На разпечатката сумата е таксувана като смс-и,но без посочен телефонен номер,от който или към който са изпращани.
Пуснала съм жалба към МТел и друга към КЗП,тъй като много се бавят,а абонамента ми тече,ще изпратя и към комисия за съобщенията.
Виж целия пост
# 6
Като разгледах форумите доста хора са изгорели по тая схема
http://www.talesoflife.net/%D1%81%D0%BC%D1%81-%D0%B8%D0%B7%D0%BC … 0%B0%D0%BC%D0%B0/
Виж целия пост
# 7
Като разгледах форумите доста хора са изгорели по тая схема
Не е схема а самонабутване! Шарани да искаш...
Виж целия пост
# 8
Снощи от нищото и аз получих такъв "абонамент" От оператора ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм пускала жалба в КЗП. Спрях уж абонамента, ама каква ми е гаранцията, че утре няма пак да ми лепнат някой друг. А съм сигурна, че не съм влизала в подозрителни сайтове, нито да съм приемала или съгласявала на такива услуги. Безобразие
Виж целия пост
# 9
Снощи от нищото и аз получих такъв "абонамент" От оператора ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм пускала жалба в КЗП. Спрях уж абонамента, ама каква ми е гаранцията, че утре няма пак да ми лепнат някой друг. А съм сигурна, че не съм влизала в подозрителни сайтове, нито да съм приемала или съгласявала на такива услуги. Безобразие
Ще прозвучи малко странно, но защо просто не проучите към кой е заплащането и не си поискате правата директно от тях или не сигнализирате към тяхната платформа(разбирай play.google или itunes)? Това е определено кражба и то сериозна.
Виж целия пост
# 10
Да,въпроса е,че утре може да получи друг ,,абонамент'',вдругиден-трети.Всеки ден ли трябва да си проверяваме сметките и да въртим и да се молим на разни фирмички да ни отпишат?
Виж целия пост
# 11
Всеки ден ли трябва да си проверяваме сметките и да въртим и да се молим на разни фирмички да ни отпишат?
Ако го докараш до там, проблема не е фирмичките а този който успява да го направи. Било то дете или възрастен родител.
Виж целия пост
# 12
Това е престъпна схема с участието на високопоставени служители на Теленор.Никой не може да се спаси ако попадне на техният скрипт.
Така е направено ,че не разбираш,че си обран.А ако не обърнеш внимание всяка седмица ще ти идва абонамент 6 лева на седмица.
Виж целия пост
# 13
Това е престъпна схема с участието на високопоставени служители на Теленор.Никой не може да се спаси ако попадне на техният скрипт.
Така е направено ,че не разбираш,че си обран.А ако не обърнеш внимание всяка седмица ще ти идва абонамент 6 лева на седмица.
Това е scam стар като Интернет. Трябва да внимаваш къде кликаш, когато инсталираш приложения - няма нищо общо с Теленор.
Виж целия пост
# 14
Снощи от нищото и аз получих такъв "абонамент" От оператора ми казаха, че нищо не могат да направят, да съм пускала жалба в КЗП. Спрях уж абонамента, ама каква ми е гаранцията, че утре няма пак да ми лепнат някой друг. А съм сигурна, че не съм влизала в подозрителни сайтове, нито да съм приемала или съгласявала на такива услуги. Безобразие
Ще прозвучи малко странно, но защо просто не проучите към кой е заплащането и не си поискате правата директно от тях или не сигнализирате към тяхната платформа(разбирай play.google или itunes)? Това е определено кражба и то сериозна.
Още същата вечер писах имейл на сайта от който е "абонамента", на другия ден звънях и по телефона. Казаха ми,че няма как да има абонамент, ако не съм потвърдила. Единственото, което можели да направят е да сложат номера ми в "black list" и повече нямало да получавам такива смс-и. А аз абонамент не съм потвърждавала. Не сърфирам от вчера в нета. Само дето, няма как да им докажа....
Виж целия пост
# 15
Още същата вечер писах имейл на сайта от който е "абонамента", на другия ден звънях и по телефона. Казаха ми,че няма как да има абонамент, ако не съм потвърдила. Единственото, което можели да направят е да сложат номера ми в "black list" и повече нямало да получавам такива смс-и. А аз абонамент не съм потвърждавала. Не сърфирам от вчера в нета. Само дето, няма как да им докажа....
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...
Виж целия пост
# 16
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...
В една друга тема бях писал кой е доставчика. Но нещо не възприеха идеята, че оператора няма вина. Въпреки че КЗП е на съвсем друго мнение
Виж целия пост
# 17
В сходна ситуация и след повече от 30дни чакане ,днес имам отговор на същия въпрос-от Мтел,който гласи,че няма да ми възстановят надписаните суми.
Няма никаква обосновка защо няма да ми възстановат суми,кой е направил абонамент,кога го е направил,как го е направил,как мога да се откажа от него-нищо,пълна мъгла.
Исках и писменно инфо как мога да си прекратя договора с тях,тъй като изтича чак следващото лято-също никаква информация,все едно не съм питала нищо.От магазин на Мтел ми поискаха близо 300лв наказателни такси,неясно защо,от *88 някакъв некадърник ми каза,че мога да платя само 3 такси и да се отърва от тях(29,97лв),но в крайна сметка договора си тече,не искат да го прекратят и не могат да ми обяснят защо.
Виж целия пост
# 18
неясно защо,от *88 някакъв некадърник ми каза,че мога да платя само 3 такси и да се отърва от тях(29,97лв),но в крайна сметка договора си тече,не искат да го прекратят и не могат да ми обяснят защо.
Прочети внимателно договора! Трите абонамента са според закона, но заради нарушаване на клаузите по същия този договор, дължиш всички суми по отстъпки от които си се възползвал(а) за периода на действие.
Пример: Подписваш договор за 2 години, през който използваш 50% отстъпка от цената на услугата. Ако прекратиш договора предсрочно освен трите пълни суми по абонамента, дължиш и всички 50 процентни отстъпки за целия срок на ползване.
А ако имаш и устройство на лизинг или спонсорирано - нещата са още по-груби!
Виж целия пост
# 19
http://dnes.dir.bg/news/izmama-sms-26518269?nt=4

Много Много хора изгорели по тази престъпна схема. #2gunfire
Виж целия пост
# 20
Днес бях в техен офис. Настоявах да разбера, защо след като леля ми е платила в средата на септември при преместването си като нов абонат на Теленор, сега идва сметка не 11 лв, според плана, а 21? обясниха ми, че така процедирали- плащало се първоначално за два месеца, после вече за следващият, тъй като се плащало не за минал, а за бъдещ период?! накрая щели евентуално да върнат парите при изтичане на срока на договора.... Каква е тази простотия?
Виж целия пост
# 21
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .
Виж целия пост
# 22
Скрит текст:
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .
Обикновено от Теленор изпращат служебни съобщения с предложение да се активира услугата, но все пак трябва да натиснеш Yes/Да. За съжаление тази практика не е подсъдна и доста неприятна дори и за мен например. Това, което можете да направите е да блокирате тези съобщения, ако апарата го поддържа. На някои от по-старите апарати дори не става ясно, че това реално е SMS със предложение за активиране на услугата - буквално излиза на екрана с надпис Yes/No или Да/Не.
Виж целия пост
# 23
Скрит текст:
Баща ми ,човек на 71 години изгоря по подобна схема .Получавал цял месец есемеси с новини от немското първенство,но понеже той не е писал никога есемес дали е челне знам ,не обърнал внимание . Месечната сметка станала около 40 лева и като плащал станала разправия . Според консултантката в офиса бил" натиснал нещо" и така се е абонирал.Тя се "обадила в София" и нещата се оправили ,но той си платил сметката .
Разказа ми след няколко дни за случката .Беше се абонирал за Defutbol ,новини от бундеслигата ,всеки смс около 25 стотинки ,общо 133 такива .След кратка справка разбирам ,че за да се абонираш за услугата трябва да се "Изпрати SMS със съдържание FUTBOL ON на номер 222". Такъв смс нямаше в телефона ,но имаше FUTBOL OFF ,изпратен от служителката за да спре услугата .Така и не разбрахме ,как човек дето не е писал смс през живота си ,успя да влезе в менюто да набере текст Futbol on и да го изпрати на 222 ,при това да не остане следа от смс .Майтапихме се , че щом е направил сам този абонамент ,спокойно може да си пусне фиш ,няма начин да не спечели .
Обикновено от Теленор изпращат служебни съобщения с предложение да се активира услугата, но все пак трябва да натиснеш Yes/Да. За съжаление тази практика не е подсъдна и доста неприятна дори и за мен например. Това, което можете да направите е да блокирате тези съобщения, ако апарата го поддържа. На някои от по-старите апарати дори не става ясно, че това реално е SMS със предложение за активиране на услугата - буквално излиза на екрана с надпис Yes/No или Да/Не.


Разгледах всички входящи ,такъв смс няма ,именно това ме озадачи .
Виж целия пост
# 24
....

Разгледах всички входящи ,такъв смс няма ,именно това ме озадачи .

Ако апарата е по-стар - например Нокия с фенерче - няма да има запис в SMS-ите Ви. Ще е просто като изкачащ диалогов прозорец (едва ли не съобщение от телефона) който има някакъв въпрос и възможност за "Да/Не".
Скрит текст:
Изключително шибана, гадна, смотана, е-пииииип-на практика на производителите на съответният клас апарати, която идва защото получават пари под масата от големите доставчици на услугата.
Инструктирайте човека да натиска "Не" всеки път и ако трябва Вие ще му стартирате каквото и да е по-късно.
Виж целия пост
# 25
Нокиа 6680 със симбиан ОС ,мисля че трябва да ги пази .
Виж целия пост
# 26
Още същата вечер писах имейл на сайта от който е "абонамента", на другия ден звънях и по телефона. Казаха ми,че няма как да има абонамент, ако не съм потвърдила. Единственото, което можели да направят е да сложат номера ми в "black list" и повече нямало да получавам такива смс-и. А аз абонамент не съм потвърждавала. Не сърфирам от вчера в нета. Само дето, няма как да им докажа....
Окей - дайте повече информация - приложение, провайдер - на кого писахте мейл, телефон? Да позадълбаем в тази работа...
024917071 Вдига един мъж и даже не обявява от коя фирма е. Имейла на който писах е support@movingos.com А мъжът от телефона, ми каза да пиша на info.bg@ccsupport.biz
Виж целия пост
# 27
024917071 Вдига един мъж и даже не обявява от коя фирма е. Имейла на който писах е support@movingos.com А мъжът от телефона, ми каза да пиша на info.bg@ccsupport.biz
WhoIs (услуга за индификация на домейни) връща това:

REGISTRANT CONTACT
Name:Stjepan Horvat
Street:Vojnoviceva 31
City:Dubrovnik
State:Du-Neretvanska
Postal Code:20000
Country:HR
Phone:+1.2323192921
Email:email@gmail.com

Поредният умник решил да източи малко пари от който може. Очевидно трябва да се сезира КЗП и да им се обясни схемата. МТел се правят на много неможещи защото взимат от вашите пари. Истината е, че лесно могат да се погрижат да не ви се налага да плащате към този "доставчик". Могат просто да откажат да извършат транзакцията.
Виж целия пост
# 28
Поредният умник решил да източи малко пари от който може. Очевидно трябва да се сезира КЗП и да им се обясни схемата. МТел се правят на много неможещи защото взимат от вашите пари. Истината е, че лесно могат да се погрижат да не ви се налага да плащате към този "доставчик". Могат просто да откажат да извършат транзакцията.
Я ни просветли нас невежите каква е схемата? Joy
Цък и цък и цък, че не ми се пише отново.
А и да! КЗП излезе със становище по казуса. Горе долу по спомен то гласи следното
Скрит текст:
"Операторите не носят отговорност и ако трябва да  им се търси такава са необходими промени в законодателството"
Виж целия пост
# 29
Глупав съм - обясни ми отново...
Виж целия пост
# 30
Нова ТВ
НОВА ИЗМАМА: Как ви отмъкват пари с тест за интелигентност (ВИДЕО)
Виж целия пост
# 31
https://www.vbox7.com/play:0532ba59f7


Измамата се разраства.Властите бездействат .Корумпирани служители прибират тлъсти рушвети за прикриване на мошениците.
Виж целия пост
# 32
Измамата се разраства.Властите бездействат .Корумпирани служители прибират тлъсти рушвети за прикриване на мошениците.
Изключително полезно мнение! Може ли поименно корумпираните служителите и какво точно  визираш под бездействие за да имам аргументи и да алармирам на правилното място?
Виж целия пост
# 33
Веднага ти отговарям.Пуснах жалба до КРС.Никой не ми отговаря.
От КЗП ми върнаха жалбата.
Просто не си вършат работата целенасочено.
Виж целия пост
# 34
От КЗП ми върнаха жалбата. Просто не си вършат работата целенасочено.
Входящ номер на жалбата Ви?
Виж целия пост
# 35
 01-32963-13.10.2017
кзп
Виж целия пост
# 36

Номерата на регистрираните в КЗП жалби започват с буква. Бихте ли проверили отново регистрационния номер на жалбата за която твърдите, че Ви е върната?
Виж целия пост
# 37
Днес получих отговор от Теленор.По нагъл отговор не бях получавала.Те предлагали  услугата на фирми и не носили отговорност.А с кой делите печалбата бе МОШЕНИЦИ.
Нали предлагате номера и прибирате 50% от печалбата на трафика.

ТЕЛЕНОР МЕ ИЗМАМИ
 
ИЗМАМИ МЕ  и ИЗМАМИ ОЩЕ МНОГО МНОГО БЪЛГАРИ
Виж целия пост
# 38
Днес получих отговор от Теленор.По нагъл отговор не бях получавала.Те предлагали  услугата на фирми и не носили отговорност.
Номера на жалбата в КЗП? Спамерке?
Виж целия пост
# 39
От многото ровене по форумите открих едно ново място за пускане на жалби.КАБИНЕТА НА ПРЕЗИДЕНТА.
С отговора от КЗП се отива при президента.
Виж целия пост
# 40
С отговора от КЗП се отива при президента.
Дай го този отговор най-накрая де? С входящ номер на заявлението, че да можем да видим как се е движила преписката...
Виж целия пост
# 41
Цялата система защитава монополистите.Толкова ли е трудно просто да се приложат разпоредбите на закона.Ощетените сме ние всички и си плащаме.Защо някой трябва да се обогатява за наша сметка.
Че чак плащат на тролове да им защитават интересите.
Виж целия пост
# 42
Днес един познат прехвърли всичките си карти към друг оператор.Напусна ТЕЛЕНОР .Защо .Еми много просто ,пак надписване на непоискани услуги.Само ,че човека има 16 карти и всичките ги прехвърли.Незнам толкова много ли печели оператора от тази измама та допуска така да си губи клиентите.Или просто меринджеичета на ниско ниво въртят далавери и въртят на гърба на българина.
Повтарям ТЕЛЕНОР мами с непоискани услуги.
Виж целия пост
# 43
ВСИЧКИ мамят по този начин!
Виж целия пост
# 44
Добре бе мааумастара, защо мен не ме "мамят" с Непоискани услуги? Токова ли съм тъп, че да не мога да се впиша в стадото?
Виж целия пост
# 45
Вече почнаха да хакват и рутерите.

Притежавам джобен рутер със СИМ карта на Теленор, която служи само да дава интернет на устройствата ми. При влизане в рутера защитен с име и парола виждам, че съм получил СМС от номер 1920, в който пише, че успешно съм заплатил 12 лв. за услугата VM_Videos и че абонамента е за 1 месец. За прекратяване да изпратя STOP 198 на номер 19207. За информация 0882190530. Единствения изпратен от рутера СМС е към MY Telenor за регистрация, от където видях начислената сума. Не съм пращал и на 19207 за спиране на абонамента, понеже писах до КЗП и чакам отговор. Престъпно е Теленор да прави разплащане без потвърждение от наша страна с СМС или с изпратен до нас код от Теленор, който ще въведем за направата на платения абонамент. Аз правя онлайн разплащания, но банката ми изпраща парола на телефона или въвеждам номера на картата, зависи от вида на разплащането. Затова съветвам всички да пишат до КЗП и КРС.
Виж целия пост
# 46
Вече почнаха да хакват и рутерите.

Притежавам джобен рутер със СИМ карта на Теленор, която служи само да дава интернет на устройствата ми. При влизане в рутера защитен с име и парола виждам, че съм получил СМС от номер 1920, в който пише, че успешно съм заплатил 12 лв. за услугата VM_Videos и че абонамента е за 1 месец. За прекратяване да изпратя STOP 198 на номер 19207. За информация 0882190530. Единствения изпратен от рутера СМС е към MY Telenor за регистрация, от където видях начислената сума. Не съм пращал и на 19207 за спиране на абонамента, понеже писах до КЗП и чакам отговор. Престъпно е Теленор да прави разплащане без потвърждение от наша страна с СМС или с изпратен до нас код от Теленор, който ще въведем за направата на платения абонамент. Аз правя онлайн разплащания, но банката ми изпраща парола на телефона или въвеждам номера на картата, зависи от вида на разплащането. Затова съветвам всички да пишат до КЗП и КРС.
Мъж или жена си?
Веднъж пишеш в женски род, а друг път в мъжки...
П.П. Твоята сага с Теленор ми е вече доста съмнителна.
Виж целия пост
# 47
П.П. Твоята сага с Теленор ми е вече доста съмнителна.
Направо вони. Още си чакам входящия номер на жалбата. Дотогава "Ignore"
Виж целия пост
# 48
Теленор са си мошеници от всякъде.Днес писах да централата
gr@telenor.com с пълна информация за всички машинации на българската компания.
Виж целия пост
# 49
След разкритията за измамните практики на оператора,реакцията на пазара не закъсня.
ТЕЛЕНОР СЕ ПРОДАВА/пак/.
Спаднали продажби ,недоволни клиенти,отлив на абонати е това постигнаха ТЕЛЕНОР за 3 години.Само дойдоха наложиха си крадливите практики и айде беж.
Виж целия пост
# 50
https://fortumo.com/ - мисля че това е страницата на фирмата която поддържа разплащанията в България .Доколкото разбирам тя е връзката между GSM- операторите и търговците на приложения .Имат и форма за оплаквания на крайни потребители -такива като нас .Доколкото разбирам имат желание тези разплащания да стават цивилизовано със съгласието на продавачи и клиенти и най важното имат капацитета да се справят с проблема защото GSM -операторите плащат на тях а те на "търговците" .   На мен ми се струват много надеждни ...просто съм се хванал като удавник за сламка. надявам се да съм бил полезен и не на последно място тук въобще не става въпрос за 6 лева а за това че ни правят на маймуни.
ето и адреса за  оплаквания :
https://s.fortumo.com/
 явно платформите за разплащане са много фортумо е само една от тях и тя много рядко допуска клиент да бъде подведен Allterco.com  е подобна българска компания през която минават повечето проблемни  поръчки -тя прибира парите от операторите и ги дава на търговците но е на страната на търговците независимо дали мамят . На държавата не и пука  защото  взема ддс-то . 
Виж целия пост
# 51
Здравейте,
и аз получих на 25.01.2018 един SMS от AveriComm, че съм се абонирала за някаква игра, на стойност 6.12 лв.
Абонат съм на Виваком.
Ако искам да спра абонамента да пратя смс на еди кой номер.
Миналата седмица ми беше напрегната и забравих за този смс, но вчера, на 1 февруари отново получих същия смс.

Мисля да не плащам за нещо, което не съм искала?!
Как мислят тези л***а да точат пари от майка, която получава 380 лв. на месец, с които гледа дете?!?
Моля, нека се съберем и да направим нещо заедно, за да се спрат тези говеда!!!!!
Виж целия пост
# 52
https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D … 0%BE%D0%BD%D0%B0/
  В този форум е изписано доста предлагам ти да го прочетеш целия за да се запознаеш по-подробно с този проблем .Измамата е добре премислена , само с агресивни емоции няма да се оправят нещата  .Затова независимо че е натоварено ежедневието ти е добре да инвестираш време .
Виж целия пост
# 53
Как мислят тези л***а да точат пари от майка, която получава 380 лв. на месец, с които гледа дете?!?
Моля, нека се съберем и да направим нещо заедно, за да се спрат тези говеда!!!!!
Венсеремос!!! Дружно змията по главата.
Вместо да скандираш лозунги да беше прочела темата назад за да разбереш как се процедира.
Виж целия пост
# 54
https://www.kaldata.com/forums/topic/260070-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D … 0%BE%D0%BD%D0%B0/
  В този форум е изписано доста предлагам ти да го прочетеш целия за да се запознаеш по-подробно с този проблем .Измамата е добре премислена , само с агресивни емоции няма да се оправят нещата  .Затова независимо че е натоварено ежедневието ти е добре да инвестираш време .

Благодаря!!!
Виж целия пост
# 55
Телефонните измамници започнаха да атакуват хиляди българи с обаждания от чужбина, които се таксуват като импулсен телефон, сигнализират потребители в социалната мрежа. Стотици са жертвите на тези обаждания, които идват от различни държави и различни номера. Вчера БЛИЦ показа на читателите си как работи наглата схема, за която вина имаме и самите ние. Любопитството на хората да разберат кой ги търси обаче струва скъпо - 19,95 лв. на минута. Схемата се прилага по следния начин: получавате обаждане от непознат номер, като измамниците затварят след първото позвъняване. Целта е да им се върне обаждане, което ще бъде таксувано солено. Сред номерата, от които се обаждат "ало" измамниците, са: +247 112066 +355 692004333 +355 692004334 +44 20314466 +447 853613324 +334 49372626 Институциите и мобилните оператори се оказват безсилни пред тази схема, тъй като мошениците непрекъснато сменят номерата, от които звънят. Телекомите не могат да ограничат входящите обаждания и е изключително трудно да проследят кой стои зад схемата, коментират специалисти. Според експертите за фалшивите импулсни обаждания се използват платени бази данни на мобилните оператори. Измамниците се сдобиват с огромни списъци с номера, зареждат ги в софтуер, който започва кратки позвънявания на случаен принцип.

Прочети повече в Blitz.bg: https://www.blitz.bg/obshtestvo/podlata-skhema-se-razplita-odrus … a_news581752.html
Виж целия пост
# 56
Цитат
Измамниците се сдобиват с огромни списъци с номера
А това как се случва според експертите?
Виж целия пост
# 57
Теленор въвежда 4-цифрен код за потвърждение при абонамент за някои услуги с добавена стойност
Теленор въвежда четирицифрен код за защита от нежелани абонаменти за различни услуги с добавена стойност, предоставяни от трети страни чрез интернет сайтове.
Цялата статия:
http://www.telenor.bg/bg/news/%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0% … tent=picture-post
Виж целия пост
# 58
В крайна сметка въведоха ли го този код ? Значи техен абонат съм. Този месец получих сметка около 50 лв - най-високата ми откакто съм им абонат от 5-6 години. В недетайлизираната фактура пишеше , че имам 38 минути към 0700/0800 номера. Абе нещо напоследък много взеха да набъбват сметките...... Бях заявил на 21ви септември детайлизирана фактура и познайте какво - за фактурата от 50 лв нямам. Звъннах на 123 и оттам ми казаха , че фактурата е излязла на 20ти септември , а аз съм заявил детайлизираната справка на 21ви септември и затова нямам такава. Ако искам детайлизирана фактура се заплаща 7.20 в техен офис. Какво да кажа....... В абсолютно всяка банка , въпреки че лихвите са им нулеви, ако поискам ми дават детайлизирана справка или извлечение напълно безплатно. В една банка редовно ми изпращат смс-и след посещение да оценя посещението си във въпросната банка. Само гледат как да ми искат по-висока месечна такса мобилните оператори. А1 - по-ниска скорост на интернет от 200 мегабита не предлагали и по-малко от 170 програми нямало. Подписах договор преди няколко дни. Извадиха ми душата. По принцип не обичам да крещя, но тоя път се наложи и човека по телефона пак не се отказва. Накрая спрях да вдигам и отидох в офис за малко по-изгодна оферта. С абсолютно нищо за мене пакета от 170 програми не е по-добър от стария със 120 програми за мене и им го казах. Спортните програми не ме интересуват. Интернета със скорост 75 мегабита също ме устройваше напълно преди.
Виж целия пост
# 59
В крайна сметка въведоха ли го този код ?
....
В абсолютно всяка банка , въпреки че лихвите са им нулеви, ако поискам ми дават детайлизирана справка или извлечение напълно безплатно.
....
А1 - по-ниска скорост на интернет от 200 мегабита не предлагали и по-малко от 170 програми нямало. Подписах договор преди няколко дни. Извадиха ми душата.
Код се въвежда за всеки абонамент, който е направен не с SMS, а примерно в някой сайт, където си си въвел номера.
...
Почти всички банки таксуват за извлечение по банковата сметка. Даже не се сеща при коя е безплатно.
...
Имат всичко A1. Дали ще се вържеш или не на техните оферти е друга тема. Ако не ти харесват в магазин офертите, влизаш в сайта на A1, комбинираш си желания интернет и ТВ, и готово или използваш някой готовите комбинирани предложения.
Виж целия пост
# 60
Имат всичко A1. Дали ще се вържеш или не на техните оферти е друга тема. Ако не ти харесват в магазин офертите, влизаш в сайта на A1, комбинираш си желания интернет и ТВ, и готово или използваш някой готовите комбинирани предложения.

Имаш предвид всичко да стане онлайн ли ? А с броя на приемниците как да процедирам за да го запазя ?


За банките - не съм обърнал внимание и никой не ми е казал. Сигурно извлеченията може би не са били скъпи.
Виж целия пост
# 61
Имаш предвид всичко да стане онлайн ли ? А с броя на приемниците как да процедирам за да го запазя ?
Да, но не се знае дали ще е толкова изгодно, колкото в магазин. В различните магазини предлагат различни оферти. Затова е хубаво да се провери и в друг магазин.

Когато добавиш ТВ пакета в кошницата, скролваш надолу и имаш различни "екстри" като една от тях е за приемниците. Също така може да звъннеш на *88 и да поискаш оферта. Те ще ти върнат обаждане. Възможно е да имаш и специална оферта, но трябва да си влезеш в профила.
Виж целия пост
# 62
Много благодаря !
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия