Русенските ДБМами отново в акция 2

  • 18 656
  • 509
ПРОЛЕТЕН БЛАГОТВОРИТЕЛЕН КАРНАВАЛ
ДАТА: 23.03.2008Г.
ЧАС: 10.00Ч.
МЯСТО:РЕСТОРАНТ НА ХОТЕЛ РИГА-РУСЕ
ВОДЕЩ:ИЛИЯ ДЕВЕДЖИЕВ

Заповядайте в новата ни тема!
Линк към старата ни тема:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=262034.0

Продължаваме с организацията по благотворителния карнавал.

За тези,които за първи път влизат в темата - кратко инфо.Организираме пролетен благотворителен карнавал,на който ще поканим деца,които ще дойдат с родителите си и облечени в карнавални костюми.Ще изготвим забавна програма за децата,ще има изненади.Входът за деца ще е 10лв,за възрастни 5лв.Целта на този карнавал ще е да съберем финансови средства,с които да подпомогнем децата от някой дом или няколко дома в Русе.

Линкове към плакатите,които изготви Деб.Подлежат на малки корекции.
http://www.siena.snimka.bg/photo.php?photo_id=5125371
http://www.siena.snimka.bg/photo.php?photo_id=5125529
http://www.siena.snimka.bg/photo.php?photo_id=5125372
http://www.siena.snimka.bg/photo.php?photo_id=5125373



Ето и екипите,които Силвето сформира:

ЕКИП 1 -  Духчето, Ива 7, Илиана, Лора 77
Залата - наемане, изготвяне на украсата, намиране на спонсори за това, украсяване, подреждане на масите и столовете, на техника и каквото още е нужно и ако се наложи разтребване след карнавала. По време на самия карнавал да обикалят и да следят да има нещо като ред. Тортата - поръчване, рязане, раздаване.

ЕКИП 2 - МагиА, Деб, Вал Стеф,Ани4ка
Поканите + афишите - да обсъдят и вземат решение как и колко да направят, да намерят спонсори за отпечатването, да ги разлепят, да раздадат на всички нас покани да раздаваме, да организират продажбата и събирането на парите на входа на карнавала /маса, урна за дарение/, отчитане Ако ще правим грамоти да се погрижат и за тях.


ЕКИП 3 - Мимито бг, Силвето, Дидката, Мона 25
Да организират кой и какво ще изработи, да помислят за маса за излагане на нещата, събиране на средствата и т.н отчет.

ЕКИП 4 -  Джаста, Пеониа, Кабзи, Луси
Да обмислят и предложат програма. Да я обсъдят с водещия. Да потърсят детски вокални групи, хорове, танцови състави. Да се помисли дали да има въпроси и награди за тях или томбула с номера от поканата /, ще има ли видни личности.


Пеония ще напише обобщение на днешната среща.

Ето и имейлът ни:  dbm_ruse@abv.bg,на който могат да ни правят заявки примерно за поканите.

Виж целия пост
# 1
ПРОЛЕТЕН БЛАГОТВОРИТЕЛЕН КАРНАВАЛ




OБОБЩЕНИЕ ОТ СРЕЩАТА:
1. Решихме тази седмица да пуснем съобщение до медиите за отчет от коледния базар+ информация за карнавала. (пеониа)
2. Лора 77 ще говори тази седмица с жената,която ще направи надпис ПРОЛЕТЕН БЛАГОТВОРИТЕЛЕН КАРНАВАЛ,който ще бъде сложен някъде в ресторанта, освен това същата жена ще направи шапки, домина, маски. Пак тя ще купи 300 балона,които може би ние ще платим от събраните средства.
3. Духче ще говори днес или утре с диджей за музикалното оформление-чакаме отговор
4. Деб ще добави в плаката следните компоненти: богата програма; водещ: Илия Деведжиев;както и имената на спонсори.
5. Относно спонсорите- решихме да спрем до тук с набирането на такива, тъй като ще станат прекалено много. Единствено ако networx се съгласят с удоволствие ги включваме. И ако някои наистина прояви желание ще бъде включен. Ще отправим покани и към кмета и областният управител.Освен това за момента от Илияна имаме осигурени 3 дами-дарители.
6. За кувертите - всяка от нас продава на близки и приятели, а на самият плакат ще бъде написано: билети- на място. Освен това Мона предложи на някои от плакатите(пр. в детска градина) да бъде написан и номер за връзка, като тя предложи в детската градина на детето си да сложи нейният собствен номер. Решихме освен това да създадем още днес официален емайл за връзка с нас, които да бъде включен в плаката, както и в информацията до медиите.
7. Плакатите ще бъдат 70 бр.Екип 2 обсъжда къде да бъдат отпечатани и тн.
8. Поканите ще бъдат отпечатани във ФОТОГРАФ-първоначално 200 за родители и 200 за деца. За това отговаря Деб.Поставихме й краен срок по-следващата неделя- 24.02
9. Грамоти ще има за всички деца, както и за почетните гости- там се е захванал екип 3, но май и 2 ще помагат.
10. Програмата ще бъде обсъдена тази седмица с Илия Деведжиев от екип 4. Предвиждат се и участие на детска вокална група и детска танцова формация.
11. Бельото за дом Брестовица е разпределено и тази седмица в удобен за директора ден и час ще направим посещение(Джаста ще говори с него и ще ни информира кога е най-удобно да се отиде). Днес събрахме малка сума за гориво и за закупуване на разни лакомства и плодове. Който желае да се включи да пише тук в темата за да знаем дали ще сме с 1 или 2 коли.


Моля екипите да се свържат по между си за да уточняват подробностите и задачките си.
Ако съм пропуснала нещо добавяйте Simple Smile
Виж целия пост
# 2
Деси, можеш ли да смениш цвета на зеленият надпис не се чете.
Джаста, пиши когато се уговориш с водещия за ден и час ако мога ще дойда.
Виж целия пост
# 3
val_stef ако можеш би ли променила линка върху банера за да се отваря новата ни темичка Simple Smile
Виж целия пост
# 4
Кабзи,мерси за новата тема  Hug

Много добре си я оформила  Peace

Никъде не намирам снимки от карнавала на варненки,искаше ми се да почерпя идеи за това с какво да облека моя син/че и себе си  Mr. Green/
Виж целия пост
# 5
Mинах през Офис1 да проверя листите за грамоти, за които каза Духчето. Не са 100 бр, а са 25. И не са 8 лв, а почти 20. (не знам колко точно, понеже момчето ми извади всички видове листи и ги разбъркахме, та не успя после да разбере коя цена на кое е. Но нямаше цени под 15 лв без ДДС от тези, които ми извади.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 6
Кабзи,мерси за новата тема  Hug

Много добре си я оформила  Peace

Духче,с помощта на Пеония оформих първия пост.
Виж целия пост
# 7
Запис  Hug
Виж целия пост
# 8
не можах да дойда днес на срещата, но в общи линии се светнах какво е решено

кога ще се ходи в Брестовица, ако има възможност да се присъеденя - стига да не е в работно време
Виж целия пост
# 9
не можах да дойда днес на срещата, но в общи линии се светнах какво е решено

кога ще се ходи в Брестовица, ако има възможност да се присъеденя - стига да не е в работно време

Джаста има грижата да се уточни с директора на дома и ще ни каже.
Виж целия пост
# 10
и аз да се включа Grinning
Виж целия пост
# 11
Mинах през Офис1 да проверя листите за грамоти, за които каза Духчето. ......

Deb извинявай,че съм те разкарала...трябваше аз да отида,защото за Офис 1 само ми бяха казали,иначе аз ги видях в една друга книжарница от този тип,която се намираше с/у бившия м-н Русе,но от доста време се е преместила някъде в Дружбите...Съжалявам,било е напразно явно.... Blush
 Confused
Виж целия пост
# 12
И аз тук.Намерих и нещо което може да е интересно за някой
http://www.clicket.com/kidscostumes/default.html?gclid=COSqqu6XupECFQdTEgodmTeuDg

Страхотно оформление ПОЗДРАВЛЕНИЯ  Peace
Виж целия пост
# 13
Браво, много хубава темичка  Hug

Ако искате мога за грамотите за децата да питам в ксерокса дето принтихме закачалките за коледния базар. Също те имат някаква нова техника мога да питам и за колко биха изпринтили плакатите.  Rolling Eyes

Мислите ли, че трябва да отпечатваме реклами, които да раздаваме? Имам предвид, като рекламите, които раздавахме за Коледния базар. Нещо дето да дадем на хората и да им напомня кога и какво ще има на тази дата. Плакат се отминава по-лесно, а като имаш нещо в ръцете поне си правиш труда да го прочетеш. 

Също така дарителите/спонсорите кога ще дадат парите? Преди карнавала или на самия карнавал. Предполагам трябва някак да обърнем внимание колко са дарили на самия празник. Дали да правим нещо като чекове, на които да напишем сумите и те символично да ги връчат на самия карнавал /като тия дето дават по шоутата като спечелят някаква сума победетиелите/?
Виж целия пост
# 14
Sillveto парите започвам да ги събирам от утре т.е. преди карнавала.
Да връчваме чекове за 200лв.  Naughty 
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия