Възмутена съм!

  • 2 572
  • 21
Здравейте , мами!Моля предварително да ме извините , че звуча объркано , но съм много афектирана от една случка отпреди няколко часа.
Става въпрос за магазин ДЕТСКИ СВЯТ в софийския квартал Слатина , до пазара ,точно зад спирката на автобус №11.Това е магазин,специализиран в продажбата на детски храни. Тъй като е най-близкия до нас такъв, още докато бях бременна честичко го навестявах, кроейки планове за бъдещото захранване на нероденото си дете.Бебо се роди и неусетно дойде време за захранването му. В този тържествен момент, цялата тръпнеща от вълнение,отидох да купя първите пюренца за малкия.Тук е момента да спомена ,че в ДЕТСКИ СВЯТ работи една неособено приветлива особа на средна възраст.Под нейния неодобрителен поглед започнах подбор на първите немлечни храни за бебо.Започнах консултация с особата-държах пюретата,като за начало да бъдат чисти от пълнежи   като мляко и олио.Тя ми подаде няколко, платих ги и тръгнах да си излизам от магазина.Направих няколко крачки и някакво дяволче ме накара да погледна състава на едно от пюретата.Имаше мляко.Реших ,че е станала грешка и го показах  на особата."И какво толкова"-гласеше отговора.Все едно не бяхме говорили 15 минути по въпроса.Помолих я да ми смени пюретата с такива без мляко."Не може,сметката  е приключена!-отсече особата.А дори касова бележка не ми беше издала.Сащисана,само измърморих "Повече няма да пазарувам оттук" и се изнизах от мага зина.Вече бях пазарувала на няколко пъти други неща оттам и бях изумена от отношението.А ако знаех какво ще последва,вероятно още тогава щях да повикам Федерацията за защита на потребителите.Но тогава само подвих опашка и се прибрах у дома.
  Времето лекува всичко.Човек/поне нормален такъв/ прощава и забравя.Мина месец от случката,успешно захраних малкия с купени от друго място пюрета и днес минавайки покрай магазина, разхождайки се с мъжа ми , спонтанно реших да вляза вътре.За мое изумление още от вратата особата ме посрещна с думите "Ти кво нали повече нямаше да пазаруваш оттук." Зяпнах, а особата продължи"Всички сте такива,само се пените и после се връщате.Тука да не ви е ГРАДСКАТА БАНЯ , та да ти  слугувам на капризите!/може би е била теляк в градската баня/.При тези и думи се обърнах и си излязох.Завинаги.Повече от десет години съм бела в търговията,сблъсквала съм се с какви ли не простотии и от двете страни продавач/клиент ,но такова чудо не бях преживявала.Мъжът ми още се опитва да ме успокои.Затова, мами, ви съветвам,ако някой ден пазарувате от магазин ДЕТСКИ СВЯТ В Слатина внимавайте какво ви продават, преди да сте си дали парите и помнете , че там имат дълга и зла памет.
Виж целия пост
# 1
Незадоволени кучки има навсякъде,не се коси PeaceТя е жертва сама на себе си,това е нейното наказание.А твоя бебо няма да остане гладен без нейните пюрета.
Виж целия пост
# 2
Мнението ми е, че си много кротка като клиент.  Peace
Аз не позволявам никъде да се държат зле с мен, защото аз самата се държа добре с всички. Не съм имала случай нещо да не ми бъде сменено в магазин ако съм объркала при покупките.
На твое място щях директно да повикам данъчните заради липсата на касова бележка.
Ако ми говори като каруцарка ще получи двойно от същото от мен.
Виж целия пост
# 3
Е това е супер изрод. Аз не бих оставила нещата така. Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение. За съжаление много клиенти кои от неудобство, кои от изумление си замълчават, но трябва да се реагира, за да не ни тровят нервите такива мухли като тази. Аз не бих пазарувала в магазин, за който съм чела подобни отзиви и ако и другите хора го правят, некоректните търговци рано или късно, ще трябва да се замислят за отношението си кум клиентите. А колкото до особата, трябва да се радва, че още не е яла лабут, защото има хора с много слаб самоконтрол.

Виж целия пост
# 4
Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение.
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )

Виж целия пост
# 5
Ужасно отношение на невъзпитана и откровено проста особа. Ако има възможност, подай жалба. Най-малкото, свържи се с управителя.
Виж целия пост
# 6
Наистина ужасно отношение.
Подобно нещо ми се случи в магазин "Щъркел", когато избирах количка за още нероденото си бебе. Като всяка майка и за исках да е удобна както за мен така и за бебето. Но, нито получих адекватни отговори на въпросите, нито ми разрешиха даже да пипна количките.
Виж целия пост
# 7
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )

Хихи, аз така се оплаквах от една баба- таксиметраджийка. Беше толкова груба, пушеше в таксито, караше като бясна... Оказа се, че е майка на собственика на фирмата  Sick Благодариха ми любезно за оплакването  Mr. Green
Виж целия пост
# 8
Ето телефона на управителя-0896821670,оплачи се,той е разбран човек,ще ти обърне внимание
Виж целия пост
# 9
Мнението ми е, че си много кротка като клиент.  Peace
Аз не позволявам никъде да се държат зле с мен, защото аз самата се държа добре с всички. Не съм имала случай нещо да не ми бъде сменено в магазин ако съм объркала при покупките.
На твое място щях директно да повикам данъчните заради липсата на касова бележка.
Ако ми говори като каруцарка ще получи двойно от същото от мен.
Ники. много добре го е казала. Ти явно си прекалено кротка, което не, че е лошо качество, ама като има такива изродки да ти се качват на главата, трябва явно да си по - дейна към дразнителя.
Ето, вече са ти дали и телефон на управителя - действай!
Виж целия пост
# 10
Аз пазарувам редовно от магазина. Съгласна съм, че има нещо в тази жена, но с нас винаги се е държала много добре (бих казала и малко подмазвачески). Това, което казваш е възмутително и подкрепям идеята за оплакване!
Виж целия пост
# 11
Тя явно е само продавачка, щом си позволява такова отношение.
Ако наистина е така бих написала една жалба до работодателят й.  Peace (стига само да не му излезе майка  Laughing )


Peace Peace Peace
Виж целия пост
# 12
И аз съм на мнение, че трябва да се оплачеш.
Виж целия пост
# 13
Ужасно отношение на невъзпитана и откровено проста особа. Ако има възможност, подай жалба. Най-малкото, свържи се с управителя.
да свържи се с управителя нищо че си решила да не пазаруваш вече от там  Peace
Виж целия пост
# 14
Обади се на "комисията за защита наПОТРЕБИТЕЛИТЕ" Не стой така. Ядосах се само докато четях. На какво прилича това. Питай я дали е собственик. Ако НЕ, бързо се свържи със собственика. Ако ДА - проверка! Ейййй, страшна отврат. Как си се сдържала.... Това същество не заслужава да живее, благодарене на хората, които пазаруват там!  #2gunfire
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия