Пламена Палас-РАЗОЧАРОВАНИЕ

  • 3 191
  • 8
Здравейте!Отдавна чета Вашите публикации и благодарение на Вас миналата година избрах идеалния за моето семейство хотел в Приморско-Пламена Палас.Бяхме очаровани и решихме тази година да повторим.Разочарованието беше пълно на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора и мрънкаща под носа си,която реши като на малоумни да ни обяснява как се ползва магнитна карта/при положение че съпруга ми и обясни че сме били вече техни гости/.В банята ни миришеше ужасно няколко пъти помолихме да отстранят проблема-чудото не се случи.На обяд в хотела сервират на дъщеря ми ориз с муха-следва разговор с управителя,който ни обясни ,че не е нарочно станало случайно и ни предложи да смени въпросната порция естествено отказахме да хапнем каквото и да било повече и с това се приключи нашето посещение в този ресторант.Закуската също беше много мизерна-нямаше нищо общо с миналата година.Отвратително!!!!Всеки ден едно и също никакво разнообразие!Естествено в този хотел никога повече няма да отидем нито ние нито приятелите,които бяха с нас и също имаха подобни проблеми/те са с малко дете и помолиха за ключ защото детето си отваря само вратата и излиза -драмата докато го получат беше голяма/
Виж целия пост
# 1
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?
Виж целия пост
# 2
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?
Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция. И toni03 е съвсем права да се възмущава от това. Все пак тя е длъжна да говори разбираемо и ако дефекта и я кара да мънка или заваля думите - ми мястото и не е там. От чистачка или миячка в кухнята не се иска да общуват с клиенти и могат ако искат и да не говорят. Но тази девойка на рецепцията трябва да може.
Иначе за България това е масово срещано явление - местата, които ти харесат задължително се развалят с годините. Вече съм си изработила правило да не ходим на едно място повече от два пъти. С ресторантите е същото - почти задължително след година порциите намаляват и цените се вдигат (винаги едновременно). Естествено има и изключения, но правилото е това.
Виж целия пост
# 3
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?
Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция. И toni03 е съвсем права да се възмущава от това. Все пак тя е длъжна да говори разбираемо и ако дефекта и я кара да мънка или заваля думите - ми мястото и не е там.
ooooh!  ooooh!  ooooh!
Виж целия пост
# 4
aуууууууу, какъв ужас.
дефект в говора. ми естествено, не и е там мястото. да иде да събира чаши от масите, или да чисти тоалетните. как може така.
на рецепциите искаме само хубави, недефектни, с големи очи девойки. е, може да си пилят ноктите, докато говорят с нас, да не владеят никакви езици, ама естетиката е важна.
тези с дефектите, марш.
независимо от образованието, пък ако ще и 5 езика да владеят. няма да си разваляме отпуската с някакви недъгави, я.
представям си, каква трагедия щеше да бъде, ако някой инвалид вземе пък да иска да почива в същия хотел.
хора с дефекти нямат място на рецепция. точка. предлагам да се въведе закон.

Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция

кой го казва това, къде го пише. в голямата книга за доброто обслужване в българия ли, а. държавата-пример за добър туристичеки сервиз hahaha

в една проста държава като германия на рецепция работят даже хора в инвалидни столове. и не само това. когато в държавни учереждения биват обявени свободни работни места, има изричното уточнение, че при еднакви условия, инвалиди, кандидатсващи за местата, се назначават с предимство. направо си е чиста дисркиминация.


сега, за мухата. ориз с муха. лошо, много лошо. не се случва. никога, никъде. управител обяанява, че не е нарочно. лъже, гадината. нарочно е. наели са човек да слага на всяка порция по муха. уволняват го, ако в някоя порция не бъде намерена муха.
може би е било по-добре да си поръчате мухи с ориз. питателно е и екзотично.
мухата как се казваше. мъжка ли беше или женска. животното мъртво ли беше. ако не, извикахте ли лекар.
въпроси, въпроси..........а отговор няма.


Виж целия пост
# 5

"абсолютно недопустими" са говорни дефекти при водещи в национален ефир. Така ги разбирам аз нещата.
А че в някакъв хотел в Приморско на рецепцията е имало служител с говорен дефект- Е Хайде НЕма нужда  Stop Да слезнем малко на земята, а  Tired
Виж целия пост
# 6
Стига с този говорен дефект StopЖената не се оплаква само от това в края на краищата. Прочетохте ли за смрадливата баня и за мухата в ориза?
Виж целия пост
# 7
Стига с този говорен дефект StopЖената не се оплаква само от това в края на краищата. Прочетохте ли за смрадливата баня и за мухата в ориза?

Да, и никой не каzа 4е няма право да се оплаква от такива неЩа.
Но да се оплакваШ от служител с говорен дефект, дори да го споменаваШ, е недопустимо zа мен.
Виж целия пост
# 8
За почивката ни в този хотел няма да разказвам отново- с две думи-беше безупречно. Хранехме се по 3 пъти на ден в ресторанта, такова нещо с муха не ни се случи за щастие. Но дори и да беше станало, не мисля, че щях да го правя на чак такъв проблем, може да се случи неволно на всеки.
Понеже често чета отзиви за еднообразни закуски, искам да попитам - вкъщи какво толкова разнообразно закусвате, та в хотела ви се струва едно и също всеки ден? Нима слагате всичките тези неща на масата едновременно, извинете ме, но не вярвам.

По въпроса с говорния дефект - такъв служител не срещнахме, а и не смятам, че това въобще може да бъде тема за коментар.

aуууууууу, какъв ужас.
дефект в говора. ми естествено, не и е там мястото. да иде да събира чаши от масите, или да чисти тоалетните. как може така.
на рецепциите искаме само хубави, недефектни, с големи очи девойки. е, може да си пилят ноктите, докато говорят с нас, да не владеят никакви езици, ама естетиката е важна.
тези с дефектите, марш.
независимо от образованието, пък ако ще и 5 езика да владеят. няма да си разваляме отпуската с някакви недъгави, я.
представям си, каква трагедия щеше да бъде, ако някой инвалид вземе пък да иска да почива в същия хотел.
хора с дефекти нямат място на рецепция. точка. предлагам да се въведе закон.

Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция

кой го казва това, къде го пише. в голямата книга за доброто обслужване в българия ли, а. държавата-пример за добър туристичеки сервиз hahaha

в една проста държава като германия на рецепция работят даже хора в инвалидни столове. и не само това. когато в държавни учереждения биват обявени свободни работни места, има изричното уточнение, че при еднакви условия, инвалиди, кандидатсващи за местата, се назначават с предимство. направо си е чиста дисркиминация.


сега, за мухата. ориз с муха. лошо, много лошо. не се случва. никога, никъде. управител обяанява, че не е нарочно. лъже, гадината. нарочно е. наели са човек да слага на всяка порция по муха. уволняват го, ако в някоя порция не бъде намерена муха.
може би е било по-добре да си поръчате мухи с ориз. питателно е и екзотично.
мухата как се казваше. мъжка ли беше или женска. животното мъртво ли беше. ако не, извикахте ли лекар.
въпроси, въпроси..........а отговор няма.



Напълно подкрепям!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия