моля за бърз отговор

  • 2 541
  • 22
Здравейте на всички мами!Искам да попитам един въпрос.Моята дъщеря е отличничка,но вчера я вдигнали на урок по човек и природа и тя толкова се притеснила,че си забравила урока.Съответно учителката  без никакво колебание и писала 2. Тя преди това има 5,6 и вчера беше много разстроена.Ако има мами  които са учителки нека се включат и ми кажат колко 6 трябва да изкара след тази 2 за да я оправи и за срока да има 6 ?Моля да ми пишете за да я успокоя!Благодаря ви предварително
Виж целия пост
# 1
Не работя като учител, макар да съм завършила за учител по математика. Срочната оценка се определя по формулата - сбора на всички оценки се дели на броя на оценките (в момента има 5,6,2 сбора е 13 делено на 3 оценки се получава 4,33, т.е ако сега трябва да и поставят срочна оценка ще 4) можеш сама да сметнеш колко шестици и трябват. Но в много случай се пишат по преценка на учителя, ако тя получава само шестици след тази двойка самата учителка може да прецени, да не я взема в предвид (2-ката).
Със сигурност във форума има действащи учители и може да ти дадат по точен отговор, но според мен ако получава само 6-ци (независимо колко са), може спокойно да и пише шестица, това е моето мнение.
Виж целия пост
# 2
 Чисто аритметично,трябват още много шестици.
 Но си зависи от учителя,ако вижда,че детето се старае може и след две шестици само да и остави 6.
 Успокой детето-дори и да има 5 ,втория срок има шанс да оправи нещата. Hug
 Но за мен това не е най-важното,говори с детенцето,не е станало нищо кой знае колко фатално.Ти си тази,която трябва да я успокои. Peace
Виж целия пост
# 3
 Просто и обясни,че оценката не е най-важна! Всеки има лоши дни, може би ще има и други по-слаби оценки,но не трябва да ги приема толкова навътре.Да си учи,да си знае, пък дали ще има 6 или 5 ,какво зачение има?!
 Иначе мамите са прави - ако има само 6, дори за 1-ви срок да има 5, за годината може да я оправи.
 Успех, и не забравяй,че оценките са нещо субективно , важни са знанията  Peace!
Виж целия пост
# 4
Струва ми се, че проблема не е въпросната двойка, а това че се притеснява да говори, когато я изпитват.
Виж целия пост
# 5
А на мен ми се струва, че основният проблем е бележкарството. Получило една двойка- голяма работа. Нямало да има шестица за първия срок- голяма работа. Човек и природа се учи в трети клас, ако не се лъжа. До това време детето би трябвало да се е научило да разказва пред дъската. Моята дъщеря е във втори клас и вече разказват пред дъската по Околен свят.
Важно е авторката да покаже на детето си, че не оценките са важни, а самите знания. А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.
Виж целия пост
# 6
А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.

Така е. Навремето на майка ми й се наложи да говори с учителката, но не за писмено изпитване, а просто за малко повече търпение, защото в началото на изпитването много се притеснявах и не можех да започна да говоря, а тя все ме юркаше и нямаше търпение да ме изчаква. Учителката прояви разбиране, и повече проблеми с изпитването не съм имала  Simple Smile
Виж целия пост
# 7
А на мен ми се струва, че основният проблем е бележкарството. Получило една двойка- голяма работа. Нямало да има шестица за първия срок- голяма работа. Човек и природа се учи в трети клас, ако не се лъжа. До това време детето би трябвало да се е научило да разказва пред дъската. Моята дъщеря е във втори клас и вече разказват пред дъската по Околен свят.
Важно е авторката да покаже на детето си, че не оценките са важни, а самите знания. А ако проблемът е в това, че детето се стеснява или паникьосва пред дъската, винаги може да се помоли учителката да го изпитва писмено. Варианти много.
Децата са различни!Едно може да се притеснява,друго не!Генерални обобщения от рода на трябва да се е научило не звучат убедително...
Още повече майката казва,че се е притеснило.Каквито и умения да имаш,може да ти се случи да си глътнеш граматиката...

Към авторката:Прави са момичетата,които са казали,че не 6-цата е най-важна в случая.Обясни го това на детето си.Много по-важно е да не стане бележкарка,отколкото факта да има 6 за 1 срок.
Сигурна съм,че ако то редовно учи независимо от двойката спокойно пак може да има шестица.Може учителката умишлено да и е написала,за да я стресне.

Виж целия пост
# 8
Благодаря на всички мами които се включиха  в форума.Наистина дъщеря ми ги има знанията и затова има само 6 ,никой предполагам,че няма да и направи подарък,а що се отнася до бележкарството не съм съгласна защото тя е свиканала да си учи и това направо я панира.Затова става въпрос,но тя мисли още утре да си  я оправи.
Виж целия пост
# 9
Недей да се шашкаш толкова заради една двойка. До голяма степен нещата зависят от учителката - доколко познава детето и обичайното му поведение. Няма нужда да броите евентуалните бъдещи шестици, защото само ще се побъркате.
Ако детето се притеснява да говори изобщо пред хора е добре да поработите по този въпрос - да говорите или да дадете възможност на детето да се изявява пред публика в някое извънкласно занимание.
Виж целия пост
# 10
не,аз не се шашкам ,а детето ми е доста отворено и е оперено,но аз мисля че проблема е в самата учителка,първо защото е вече доста възрастна а не знам защо не си ходи ,а и други мами от нашия клас имат оплаквания от нея
Виж целия пост
# 11
И аз имах такава учителка. Научих се да не й се връзвам, но това ми костваше доста. Сега мисля, че ми е било от полза, защото всякакви щъкат под небето. Имам чувството, че сега мога да говоря и пред Дракула.
Виж целия пост
# 12
Ali&Meli , въобще не си ме разбрала какво казвам. Ама то е така, когато се чете избирателно и повърхностно.

Към авторката: Ако учителката е единствената причина, струва ли си да си хабите нервите и психиката и ти и детето, за да и се доказвате? Аз мисля, че не и бих си преместила детето в съседния клас или училище. Детската психика е толкова крехка и детето лесно може да се прекърши още в най- ранна възраст.
Виж целия пост
# 13
не,аз не се шашкам ,а детето ми е доста отворено и е оперено,но аз мисля че проблема е в самата учителка,първо защото е вече доста възрастна а не знам защо не си ходи ,а и други мами от нашия клас имат оплаквания от нея
Ха, позната история, затова и съветът ми бе такъв.Ние имаме същите проблеми с англичанката.Гола вода е, милата , и понеже моето дете е много добро ,има време за размисъл ...10 секунди.За една дума/казан синоним, но неприет/ му писа...3.Детето беше разочаровано, но аз го успокоих.Казах, че ако реши може да се яви на комисия в края на годината, и пред други учители да покаже колко знае. Така че и това е вариант за вас. Ако децата са добри - не си струва местенето заради една откачена г-жа /това е лично мнение/.Знанията никой не може да им вземе!
Виж целия пост
# 14
Ха, позната история, затова и съветът ми бе такъв.Ние имаме същите проблеми с англичанката.Гола вода е, милата , и понеже моето дете е много добро ,има време за размисъл ...10 секунди.За една дума/казан синоним, но неприет/ му писа...3.Детето беше разочаровано, но аз го успокоих.Казах, че ако реши може да се яви на комисия в края на годината, и пред други учители да покаже колко знае. Така че и това е вариант за вас. Ако децата са добри - не си струва местенето заради една откачена г-жа /това е лично мнение/.Знанията никой не може да им вземе!
newsm10
Все едно говориш за учителката по английски на моята дъщеря! И ние така - за да им докаже, че не знаят им даваше n-тото значение на думата от речника и после ако кажеха нещо друго (макар и първото и основно значение) пишеше 2. И аз като тебе казах, че ако иска може да се яви пред комисия и нещата се укротиха.

Така че Делчева, явно всички сме се парили от такива учители! Успокой детето, че за теб е важно, че тя има знания, кажи й, че я обичаш, независимо дали ще ти донесе 6 или 2.   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия