Към потребителите на ITV partner

  • 731
  • 7
Днес следобед си включих приемника и ми даде ,4е се ка4ва нов софтуер и ми поска пин код,дадох му и след това угасна целия приемник,някой друг има ли такъв проблем newsm78
Питам тук защото съм извън Бг,и за да знам какво да правя newsm78
Виж целия пост
# 1
Имахме същия проблем.Обадихме се,казаха ни да отидем за някакви нови настройки.Вместо тях ни дадоха нов приемник.Засега е това.Знам,че сменят сателитите и затова има проблеми. Wink
Виж целия пост
# 2
eaven благодаря  bouquet
Виж целия пост
# 3
Какъв ви е приемника.. и ние сме на ИТВ, но нищо не е давало за ъпдейт или друго..  newsm78
Виж целия пост
# 4
СТРОНГ-днес майка им се обади и са и казали същото като на eaven и 4е не е трябвало да давам ок
Извинявайте оба4е когато полу4а съобщение от фирмата се предполага ,4е трябва да го изпълня,а и в сайта им няма предупреждение ,4е определени апарати няма да могат да поемат новия софтуер #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Виж целия пост
# 5

Здравейте  newsm03, искам да ви попитам дали сте доволни от ITV partner, защото скоро ще се местим и умуваме кой от всичките предлагащи ТВ да изберем.ще съм ви благодарна ако ми дадете насока.  bouquet
Виж целия пост
# 6

Здравейте  newsm03, искам да ви попитам дали сте доволни от ITV partner, защото скоро ще се местим и умуваме кой от всичките предлагащи ТВ да изберем.ще съм ви благодарна ако ми дадете насока.  bouquet
не много.прекъсва при нас и при вятър и лошо време сече картината
Избора е ваш Peace
Виж целия пост
# 7
Не не  съм доволна. Платих си на едната карта абонамента за година и те ти дават два месеца бонус, добре ама без да ме питат тес два месеца ги прехвърлили на другата карта. И след като им се обадих ми казват, 4е не можели нищо да направят  Close
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия