® E-bay - тема 67

  • 39 453
  • 754
# 750
И аз пак по моя проблем.Трябва ли да пиша пак на продавача, преди да ескалирам, т.е. пак да сме провели комуникация?
Дай да видим какво са ти писали от ибея.
Виж целия пост
# 751
Оф топик : Честит имен ден на всички,носещи имената на цветя! Simple Smile
Пожелавам ви много здраве,късмет и с гордост да носите името си!
Хубав празник  bouquet  bouquet
Виж целия пост
# 752
Когато отворих случая получих товаWe are sorry you are having an issue with the item you purchased. Here's what happens next:

Seller has been notified

Your seller has been informed that you have not received your item. They now have 10 days to respond to the case. Most sellers will respond with shipping status information or issue you a refund.

Action Required from you after 10 days:

If the seller does not solve your issue or you do not hear from them in the next 10 days you should go to the Resolution Centre and choose the "Escalate" option. We can then resolve the issue for you.

In nearly all cases either the seller will fix your problem or if we find in your favour, we will refund your money within 14 days from today.

Преди два дни получих това
Your case is still open, and we were checking to see if the issue has been resolved.

We encourage you to contact your seller to work things out.
If you were able to work this out with the seller, you can close this case in the Resolution Centre.



Виж целия пост
# 753
Според мен изобщо не чакайте 10 дни като отговори продавача и отговора не ви задоволява ескалирайте .Аз така направих и вече ми върнаха парите.
Виж целия пост
# 754
Девойчици, айде на:
НОВАТА ТЕМА

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия