КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КУПЯ - тема 6

  • 121 585
  • 732
# 210
Вече ще внимавам тогава. Напоследък се нароиха такива салами и луканки "гастро". Явно това ще да е обозначение за по-ниско качество.  Rolling Eyes То от това по-ниско здраве му кажи..

Гастро опаковка означава, че разфасовката е по-голяма, т.е салам Орехите и салам Орехите гастро е с един и същи вкус и качество. Naughty
Виж целия пост
# 211
Вече ще внимавам тогава. Напоследък се нароиха такива салами и луканки "гастро". Явно това ще да е обозначение за по-ниско качество.  Rolling Eyes То от това по-ниско здраве му кажи..

Гастро опаковка означава, че разфасовката е по-голяма, т.е салам Орехите и салам Орехите гастро е с един и същи вкус и качество. Naughty

Може и да е било до партида, но определено беше различен и по-лош на вкус от обикновено. А нищо чудно и да е бил по-ниско качествен салам с етикет на Орехите.
Виж целия пост
# 212
Мерси за темата.   bouquet
Така и така на козметична тема.Аз пък изобщо не съм доволна от коректора на Decleor от спиание Грация..и още няколко неща.

http://beautifullsin.blogspot.com/2014/04/never-again.html

pantera666, тази пудра на Taft наистина е ужасна. И при мен не прави никакъв обем, но пък за сметка на това, косата ми става отвратително гадна и лепкава от нея. Отврат! Sick
Напълно подкрепям. Пудрата е ужасна.


Пудрата на Тафт е чудесен продукт за мен. Много хора не знаят как да си я слагат - оттам и неглижирането. Пудрата ми прави чудесен обем и дори не си личи, че имам някакъв стилизант в косата. А аз имам ужасно тънка коса, та с тази пудра се родих! При това, обемът се запазва за, поне 2 дни....Абе, казано накратко - екстра ми е и дано да я има за дълго на пазара.
Виж целия пост
# 213
Тази пудра на Тафт не съм я ползвала,но за продуктите на Орехите още си спомням докато работих в хранителен магазин не са вървяли кой знае колко.питала съм клиентите дали са били хубави винаги са ми отговаряли положително.забелязала съм,че веднъж даден продукт е добър,на другият път зле!което е много жалко нас,защото храната която ядем е некачествена и в един момент се чудим какво ядем всъщност?
Виж целия пост
# 214
Никога повече каквито и да е макаронени изделия на "Оро" - при варенето станаха на топки макароните!
Виж целия пост
# 215
 Не бих купила отново саздърма на Бони. Приличаше повече на желиран пастет с мас. Ужасна е. Скоро май не съм попадала на хубава саздърма.  Thinking
Виж целия пост
# 216
Купих си тази година сенник за колата от Джъмбо - от тези, които се слагат на предното стъкло. По края обшит с нещо като хартиена лента, която от слънцето почна да се рони и цялата ми кола цяло лято е като след снежна буря. Направо отврат. Докато разбера, че е от сенника мина доста време, все си мислех, че влиза прах отвън и затова е толкова мръсно. Изхвърлих я на боклука.
От Джъмбо си купих и три пили за нокти, от които също съм силно разочарована. Не са като шкурка, ами все едно са посипани с брокат, даже и един нокът не успях да изпиля с тях - веднага им пада, това ,което трябва да пили.
За пореден път се убеждавам, че само боклуци продават
Виж целия пост
# 217
От Джъмбо - само хартия за рисуване и химикалки вече. Веднъж си купих четка за лице, от тези на батерии, които се въртят и правят пилинг. Хем я мих, киснах и прах преди да я ползвам за първи път и пак имах проблем. Получих обрив, който изчистих 3 месеца по-късно след 40-дневен курс с антибиотик. Познай дали изобщо спирам пред козметичните пособия там вече.
Виж целия пост
# 218
От Джъмбо - само хартия за рисуване и химикалки вече. Веднъж си купих четка за лице, от тези на батерии, които се въртят и правят пилинг. Хем я мих, киснах и прах преди да я ползвам за първи път и пак имах проблем. Получих обрив, който изчистих 3 месеца по-късно след 40-дневен курс с антибиотик. Познай дали изобщо спирам пред козметичните пособия там вече.

А химикалките са изсъхнали.
Виж целия пост
# 219
Никога повече няма да купя нищо от магазини Мобо. Моля за помощ някой, който е имал проблеми с този така наречен "мебелен Магазин". Историята накратко е следната - поръчах и платих легло и матрак за същото легло от въпросния магазин мобо. Доставиха ми матрак с 10 см. по къс. Сега нито искат да ми върнат парите за матрака, нито ми доставят подходящ, нито искат да си вземат този, който е неподходящ. Налагат ми невероятен телефонен тормоз - от понеделник до днес са ми се обадили 17 пъти по телефона, като всеки разговор трае минимум 10 минути и ми се повтаря едно и също - по Търговски закон имаме право да разгледаме рекламацията до 30 дни. Искаха да им изпращам снимки на матрака - изпратих им. След това искаха да идват вкъщи на оглед на матрака  #Crazy - това за мен е пълно безумие -отказах им, мъжът ми ходи в магазина - там пак му обясниха въпросното изречение за Търговския закон #Crazy #Crazy Имам чувството, че там работят малоумни хора, на които се казва на всеки въпрос на клиент да отговарят :По търговския закон имаме право да разгледаме рекламацията в 30 дневен срок. Става въпрос за едни пикливи 170 лв. - защо не искат просто да ми ги върнат?!??!?! Приемам всякакви съвети какво да направя. Въпросът вече не е нито за глупавите пари, нито за матрака- матраци за 170 лв. има бол, въпросът е принципен - защо трябва да ме карат да се чувствам ката пълен идиот?!?!
Виж целия пост
# 220
С  касовата бележка и документите,които имате в Комисия за защита на потребителите,жалба и така.Малко ще загубите време път насам натам,но за такова отношение  го заслужават.
Виж целия пост
# 221
И аз бих постъпила така, но също им кажете като се обадят отново по телефона, че ще се обърнете към Комисията за защита на потребителите. Може пък да се размърдат.
Виж целия пост
# 222
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.
Виж целия пост
# 223
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.

Във всички документи матрака е с размер 120/200, а това, което те ми доставиха е с размер 120/190. И по моите скромни познания по право това е неизпълнен договор, и смятам, че това е елементарно доказуемо. Въпросът е, че не знам към кого да се обърна, за да се развали договора - от магазина ме препращат към отдел рекламации, а моя случай не е рекламация, а неизпълнен договор.
Виж целия пост
# 224
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.
Във всички документи матрака е с размер 120/200, а това, което те ми доставиха е с размер 120/190. И по моите скромни познания по право това е неизпълнен договор, и смятам, че това е елементарно доказуемо. Въпросът е, че не знам към кого да се обърна, за да се развали договора - от магазина ме препращат към отдел рекламации, а моя случай не е рекламация, а неизпълнен договор.

КЗП. Можеш и по мейл да подадеш жалба.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия