Ebay 95

  • 56 715
  • 753
# 750
Aia',
Току що получих нов имейл, от вече 5-ти различен агент. Отново стандартен отговор с готови фрази и копиран линк. Отново пишат за спечелен кейс от продавача срещу мен. Поисках да ми дадат информация за въпросния кейс и защо е спечелен, при положение, че:
1. Съм платила веднага след отваряне на кейса и той е затворен.
2. Имаме уговорка, проследима в кореспонденцията, че ще забавя плащането, за да бидвам и за други стоки.
Освен това ми отказват разговор по телефона на база молбата ми в имейла. Трябвало да заявя желание чрез сайта. Да, обаче чрез сайта мога да въведа само +44 номер.
Ако ми помогнете как аз да ги набера, ще съм брагодарна. Опитах, получих код, но когато набера чувам Мтел да ми казва, че нямам връзка с този номер или такъв не съществува.
Както и да е, още не ми е писнало достатъчно, за да ги оставя. Даже ме амбицират. Но и отчайват с такава висока степен на некомпетентност.
Виж целия пост
# 751
Изтрила съм си фактурата с разговорите ми с ибей, но мисля че номера е различен при различните проблеми. Когато им звънях първия път взех номера от интернет и доста дълго време ме пренасочваха. Следващия път с номер и код от сайта стана бързо. Ако ще им звъниш сега за този проблем звънни на 0044345 355 3229 и после този код 7393424. Кода е еднократен. Обади им се! Забелязвам разрешаване на проблемите само чрез телефонни обаждания.
Ако не става опитай с този 0044208 605 3000
Виж целия пост
# 752
dobra, опитай с чата преди да звъниш, той поне е безплатен.
Освен това ако пак попаднеш на някой некомпетентен, приключваш набързо с него и започваш нов чат. Вероятността да се свържеш пак със същия е минимална.
Виж целия пост
# 753
Заповядайте в новата тема:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=905205.new#new
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия