RYANAIR -13

  • 54 755
  • 758
# 120
Това е обясненето... преди беше на английски или немски, а сега го отворих на български. И това с поправките го прочетох днес... Е, вече името си поне ще проверявам винаги 😁
Виж целия пост
# 121
А как му е направена резервацията като за дете, подрастващ или възрастен ?
Като възрастен. Ще звъня да видя какво да правя.
Виж целия пост
# 122
А как му е направена резервацията като за дете, подрастващ или възрастен ?
Като възрастен. Ще звъня да видя какво да правя.
Е, това е проблемът. Трябва добре да се смята към датата на пътуване на колко години ще е детето/младежът. Мисля, че такива грешки ги оправят безплатно. Пишете им в чата.
Виж целия пост
# 123
Благодаря! На уж съм я оправила, утре ще видя. Каза са, на чекина ще дадат картата.
Виж целия пост
# 124
Полетът е в 06:40 ч. В колко часа е добре да сме на летището?
Тъй като ми е за първи път, билета ми го закупува агенция, как да си направя "чекиране"? Свалих си приложението на телефона.
Виж целия пост
# 125
Би трябвало днес от агенцията да са ти дали принтирана бордна карта, която е т.н.  чекиране.
Или да са я изпратили на мейла ти. А от там трябва да я разпечаташ.
Няма как на приложението да влезеш с потребителско име и парола на агенцията за да свалиш б.к. там.
За времето - винаги съм на летището 2 ч. преди полета. Други ходят 1ч. по-рано. Всеки си решава и поема риска да изпрати самолета.
Разгледай в сайта на летището колко полета има по  едно и също време с твоя, Ако някои от тях са за визова държава ще минават паспортен контрол по-бавно.
Виж целия пост
# 126
Опс, извинявам се. Полетът ми не е утре. След няколко седмици е.
Въпросът ми е какво да очаквам по е-майл? Нещото, което ще дойде да го принтирам ли, да го отварям ли на телефона, на чие име ще е?
Такива неща ме терзаят. Особено след като ми казаха, че за на връщане сам трябвало да се оправям в хотела.
Виж целия пост
# 127
Щом имаш приложението и ако имаш постоянно включени мобилни данни, веднага щом си чекираш билета, той ще ти седи активен с уникален бар код в приложението ти (boarding pass). Всички закупени билети си ги виждаш в my trips. На летището можеш да се сканираш и с приложението, не е нужно да го имаш и на хартия.
Ако системата е активна за чек ин-а, ще го видиш през my trips


Нещо такова ще ти изписва ако е рано


Не уточняваш какъв ти е билета. Ако е с приорити, би трябвало да е отключена системата за чек ин. Иначе 48 часа преди полет (дано не греша).
Бордната карта ще я видиш и в boarding pass в приложението. От там можеш да си я свалиш и принтираш ако мн държиш да я имаш на хартия.
Виж целия пост
# 128

Горното не важи в случая - потребителя е купил билета чрез  туристическа агенция.
Освен цената е платил и % комисионно. За тези пари те са длъжни да го чекират и да му изпратят бордната карта или да му я дадат на ръка. Би трябвало при купуването на билета да са се разбрали, дали ще има Приорити, дали ако е след 01.11- ще му трябва и платена 10 кг. чанта.  Работила съм 13 год. в туризма, така процедирахме с продажбата на билети.
Атанасов - обади се утре в агенцията и им задай въпросите за бордната карта и за това, което съм написала в 2та си поста.
Виж целия пост
# 129
Нямам приорити. Бяха ми оставили приорити и един ден в повече от файла на предходен клиент, но се обадих, за да е всичко коректно и го коригираха. С агенцията комуникираме по е-майл, ще пътуваме семейно и тримата. В приложението като си въведа е-майла, иска и резервационен код. И останалите два кода ли ще отворя на моя телефон с моя мейл, или трябва и на другите телефони да се инсталира приложението? Ако агенцията ме чекира на отиване, как ще стане връщането?
Нека някой който е пътувал семейно с агенция да сподели подробности за отиване и връщане. Извинете ме, но това ме гложди.
Виж целия пост
# 130
Пак повтарям - всички въпроси задай утре сутринта на агенцията и искай точен отговор.
Няма как да ти отговорим тук - всяка агенция си има свой начин на работа.
Тук споделяме за случаи, в които сами се оправяме с резервации и билети.
След това пътуване и ти ще  придобиеш опит и сам ще си избираш и купуваш билети.

Виж целия пост
# 131
Нямам приорити. Бяха ми оставили приорити и един ден в повече от файла на предходен клиент, но се обадих, за да е всичко коректно и го коригираха. С агенцията комуникираме по е-майл, ще пътуваме семейно и тримата. В приложението като си въведа е-майла, иска и резервационен код. И останалите два кода ли ще отворя на моя телефон с моя мейл, или трябва и на другите телефони да се инсталира приложението? Ако агенцията ме чекира на отиване, как ще стане връщането?
Нека някой който е пътувал семейно с агенция да сподели подробности за отиване и връщане. Извинете ме, но това ме гложди.
Агенцията ще ви изпрати билетите за връщане по имейл 1-2 дена преди полета, които тярбва да разпечаташ някъде. Няма възможност за мобилно приложение в случая. Не знам pdf формат на телефон дали минава на летището. Аз платих някаква такса допълнително за ранно чекиране (16лв. за двама през м.март), за да ми изпратят всички билети преди да сме заминали. Може и със запазени места само на връщане - тогава ще могат да ви чекират билетите и да ви ги изпратят по-рано. Питайте в агенцията какви са ви вариантите да имате всички документи преди тръгване и колко ще ви струва. За мен 16лв. си струваха спокойствието, че имам всичко преди тръгване.
Виж целия пост
# 132
Здравейте. Мой роднина "се мотае" по света и у нас. От моя профил му купих билет Мадрид-София. Тъй като не се знае дали ще намери къде да принтира се  чудя как да процедираме с чекирането и бордната карта. Ако аз го чекирам и му пратя pdf файла , трябва ли му мобилното приложение на раян или за да работи то, той трябва да си е купил билета от неговия профил. Много ми е объркващо 🤔
Виж целия пост
# 133
изобщо не е объркващо - да си изтегли приложението на Ryan, изпрати му номера на резервацията и ше си изтегли билета на телефона
Виж целия пост
# 134
Аха, ясно, благодаря!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия