Български сайтове за пазаруване - доволни, недоволни?

  • 16 470
  • 9
Аз лично искам да попитам за сайта factcool заради това, че на фейсбук страницата им няма секция за оценка и отзиви и не дават дори преглед на покупката, а съм си харесала 2 страшни суитчера на Лий Купър. Ще съм благодарна за мненията, направих нова тема, защото на предната ми излезе нотификация, че не е активна и да не пиша в нея, а да направя нова тема.
Виж целия пост
# 1
в май мол продават същите стоки, но една идея по-евтино
всичко е от спортс директ
Виж целия пост
# 2
Веднъж се излъгахме да поръчаме с ММ за него блуза от този сайт.
Уж поръчахме блуза на Лии Купър, дойде някакъв пуловер без нито една щампа на съответната марка.
На снимката изглеждаше готина, на живо...нищо особено, ако я видя на витрина, няма да се вгледам и ще я подмина.
А иначе  написано намалена от 100лв на 30 примерно...
Че тя и толкоз не струва, ама хайде да си мислим че сме направили изгодна сделка.
По - добре си поръчай 1 от харесаните продукти, ако има разочарование, то да не е толкова голямо.
Виж целия пост
# 3
Аз лично искам да попитам за сайта factcool заради това, че на фейсбук страницата им няма секция за оценка и отзиви и не дават дори преглед на покупката, а съм си харесала 2 страшни суитчера на Лий Купър. Ще съм благодарна за мненията, направих нова тема, защото на предната ми излезе нотификация, че не е активна и да не пиша в нея, а да направя нова тема.
Освен маркираните минуси, освен факта, че на сайта няма физически адрес за контакт и МОЛ, което по закон е задължително, едно бързо сравнение на цени и на измисленото им намаление:
https://bg.factcool.com/karrimor-sierra-jacket-ladies-44605603
https://bg.sportsdirect.com/karrimor-sierra-jacket-ladies-446056?colcode=44605603
При тях якето е било 325 лв, сега е 108 лв., а в спортсдирект е било 84 евро, сега е 38 евро.
Виж целия пост
# 4
Никога няма да пазарувам от български сайт за дрехи, който не е официален филиал/дистрибутор на нещо (спортс директ, спорт депо и т.н) Всички тези фейсбук-магазини поръчват за 50 цента на кило от алиекспрес разни абидос, адибас, нуйк, нейк, нуке и тук-таме по някой Рейбонг. Имах преди години една позната, която имаше подобен магазин, та тя ходеше до Турция и изкупуваше бракуваните им неща от складовете за стотинки, дозашиваше разните скъсани места, и пускаше за диви пари...  Кривите неща ги представяше за модерно-асиметрични и т.н...
Ако ще е марково - ще е от официален сайт. Ако ще е нещо китайско, ще си го поръчам от алиекспрес - като "качество" ще е същото, а парите в пъти по-малко.
Виж целия пост
# 5
Здравейте,

А, какво ви е мнението за български сайтове предлагащи българско производство?

Благодаря
Виж целия пост
# 6
Зависи от стоките и от сайта.
Виж целия пост
# 7
несериозен сайт.Чаках 1 месец поръчката си.Получих китайски боклуци..връщането е ужасно трудно.пак се чака доста време за да ти върнат парите.Размерите също не отговаряха.
Виж целия пост
# 8
[Пълна трагедия.Плащам им,изпращат ми фактурата за плащането и твърдят,че не съм им платил.Сумати ядове.Повече нищо няма да поръчам от тях.quote author=Luciana91 link=topic=1000772.msg35696348#msg35696348 date=1508234015]
Аз лично искам да попитам за сайта factcool заради това, че на фейсбук страницата им няма секция за оценка и отзиви и не дават дори преглед на покупката, а съм си харесала 2 страшни суитчера на Лий Купър. Ще съм благодарна за мненията, направих нова тема, защото на предната ми излезе нотификация, че не е активна и да не пиша в нея, а да направя нова тема.
[/quote]
Виж целия пост
# 9
Прикачвам съобщение, изпратено до factnotcool: "Така, здравейте - не знам дали съм първия или поредния недоволен клиент, но звънях около 5 пъти в диапазона 15-15:30 на посочения номер: +35924928520. Операторът ми заявява, че той е грешен или непълен. Следователно явно е изключен, защото и преди бях звъняла, но се свързах. Извинете ме, но работното Ви време не е ли до 16 часа или греша? Та, това е самата черешка на тортата. На 07.09 към 10 и нещо сутринта направих поръчка, за която вече бях звъняла, защото пише , че доставката е между 7 и 9  работни дни(в имейла от вас).След което пиша до умния чат бот в сайта Ви. Отговорът за време на доставка беше между 7 и 12 дни - ново здрасти. Пише очаквана дата за поръчката ми днес, звънях и в еконт. Там поне жената беше достатъчно мила и коректна - няма получавани пратки от вас. Нещо странно, което ми каза беше, че номерата на пратките при тях са различни от този, който е моята пратка. Поръчах преди 20 дни и са минали вече 13 работни дни. Пратката все още я няма, а няма и с кого от екипа Ви да разговарям за тази некоректност. Сега след работното Ви време, което както видях не спазвате, погледнах и какво пише в системата Ви. Потърсих за резултат на това недоразумение, но такъв няма. Отново пише че ще дойде днес. Часът е 17:30 и ми е много интересно как ще дойде днес.Такова забавяне и неорганизираност не съм срещала в други магазини/сайтове. Никога повече не бих поръчала при вас. Искам възможно най-скоро да се свържа с оператор, а може и управител, благодаря. Приятен ден". Накратко това е опитът ми с тях - НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ. Много изхабени нерви - никакъв резултат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия