AVON - Само за представители - 2017 & 2018 & 2019

  • 75 608
  • 763
# 300
Това не съм го забелязвала. Вероятно смятат че там където е написано е достатъчно ясно като информация - секция мода и продукти за дома. Кои неща са в тази секция би ти помогнала интернет страницата www.avon.bg. там всичко е на секции и кои продукти къде влизат в видимо отсамосебе си.  Единствено мога да добавя че само продукти от каталог участват в тези екстра точки  , от фокуса не влизат .
Виж целия пост
# 301
Това не съм го забелязвала. Вероятно смятат че там където е написано е достатъчно ясно като информация - секция мода и продукти за дома. Кои неща са в тази секция би ти помогнала интернет страницата www.avon.bg. там всичко е на секции и кои продукти къде влизат в видимо отсамосебе си.  Единствено мога да добавя че само продукти от каталог участват в тези екстра точки  , от фокуса не влизат .
Благодаря! Simple Smile Да, то долу горе и аз се ориентирам, но все пак исках да попитам дали не са го "сдъфкали", както в предната кампания, но явно не. Simple Smile
Виж целия пост
# 302
Здравейте, дами. Имам питане, което сигурно ще изглежда малоумно, но трябва да кажа, че ми е за пръв път и следващият път ще се постарая да не питам такива глупости. Реших да си платя фактурата с дебитна карта онлайн (през браузъра на телефона) и въведох всички данни, докато стигнах до условие да въведа клиентски код, който мога да получа, като звънна на номер еди-кой-си. Звъннах, записах си кода и като се върнах на браузъра, страницата се беше блокирала и ме върна в началото. Попълних данните отначало , но не ми позволи да завърша плащането. Стреснах се и реших да изчакам някокко дни да видя дали ще отчете транзакция. По принцип не би трябвало да съм успяла да платя, ако не съм въвела 9-цифрения клиентски код, който съм получила от банката или  греша? Докога да изчакам преди да опитам пак плащане ? Този път няма да е през телефона Joy Досега не съм плащала с карта фактура на Ейвън, не знаех, че ще пита за този код и в крайна сметка той задължителна стъпка ли е?
Много благодаря. Пожелавам ви хубав уикенд.
Виж целия пост
# 303
Здравейте, дами. Имам питане, което сигурно ще изглежда малоумно, но трябва да кажа, че ми е за пръв път и следващият път ще се постарая да не питам такива глупости. Реших да си платя фактурата с дебитна карта онлайн (през браузъра на телефона) и въведох всички данни, докато стигнах до условие да въведа клиентски код, който мога да получа, като звънна на номер еди-кой-си. Звъннах, записах си кода и като се върнах на браузъра, страницата се беше блокирала и ме върна в началото. Попълних данните отначало , но не ми позволи да завърша плащането. Стреснах се и реших да изчакам някокко дни да видя дали ще отчете транзакция. По принцип не би трябвало да съм успяла да платя, ако не съм въвела 9-цифрения клиентски код, който съм получила от банката или  греша? Докога да изчакам преди да опитам пак плащане ? Този път няма да е през телефона Joy Досега не съм плащала с карта фактура на Ейвън, не знаех, че ще пита за този код и в крайна сметка той задължителна стъпка ли е?
Много благодаря. Пожелавам ви хубав уикенд.
Абсолютно задължителна стъка е, защото така потвърждаваш, че ти правиш плащането, а не е някоя кражба.  Превода при Avon  излиза за около 3 дни, но смятам, че не е минало плащането, щом не си въвела кода. Освен това, щом плащаш с карта, в твоя сайт веднага се вижда, че има плащане, но е със стату ЧАКАЩО(ако не се лъжа), докато от Avon  не го видят и намалят баланса ти.
Виж целия пост
# 304
Сърдечно благодаря!
Виж целия пост
# 305
Как стоят нещата с дистрибуторите на Avon  някой знае ли ? Преди бях дистрибутор но се отказах  ,сега искам пак някой да знае  дали мога отново да бъда  и как да стана?
Виж целия пост
# 306
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?
Виж целия пост
# 307
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?
Ами ни бян сигулна защото нали преди бях и дали ще моога отново
Виж целия пост
# 308
Линкът "Стани представител" на сайта им не ти ли върши работа?
Ами ни бян сигулна защото нали преди бях и дали ще моога отново
[/quote

Ако си знаеш номера пробвай да влезеш в системата. Ако не помниш паролата ползвай опцията Забравена парола.
Виж целия пост
# 309
Здравейте! Искам да попитам какъв процент отстъпка ще ползвам като консултант на цените от каталога?
Виж целия пост
# 310
Здравейте! Искам да попитам какъв процент отстъпка ще ползвам като консултант на цените от каталога?

Различен. Като се активирате отново в сайта има пълна информация.
Виж целия пост
# 311
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!
Виж целия пост
# 312
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!
След като си била преди, не може да не ги знаеш - нямат промяна процентите принципно.
Виж целия пост
# 313
Все пак можете ли да ми кажете някакви приблизителни проценти. Благодаря!
Тази информация никой няма да напише тук. Излишно е да питате. Освен това нещата са много по - сложни за обяснение и изчисленията са си сериозна аритметика. Който ви предлага да станете представител, той да ви обясни.

Виж целия пост
# 314
Здравейте,
към мотивационната за продукти ANEW в общата  стойност за "Q"-то включват ли се и некозметичните продукти /примерно четка ANEW/ от серията?
Хубав ден!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия