На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 77 382
  • 2 022
# 210
Защото 19.99лв е по-ниска цена от 20 лева вероятно, а Вивакомците не обичат да правят ъпдауни (тоест да подписват договори с по-ниски цени от предходния) Затова са ти предложили ъпгрейд за 29.99лв.
Просто отиди до офис,кажи какво искаш и това е.
Виж целия пост
# 211
Има ли изгоден вариант да имаш Интернет на предплатена карта?
Виж целия пост
# 212
Имам питанка във връзка с план на Теленор. През юни 2018 подписах договор с Теленор и взех апарат на лизинг от тях.  Декември 2018 преподписах с промяна на плана и по-висока такса за да получа повече мобилен интернет. В тази връзка имам два въпроса:
1. Кога да очаквам предложения за преподписване - за юни или за декември тази година?
2. Мога ли да не преподпиша и договорът да стане безсрочен като аз остана на същите условия, които прекрасно ме устройват? Въпросният план от миналата година се предлага от 25лв на 35-37 някъде.
Виж целия пост
# 213
1. Последните 3 месеца от края на сегашният ти договор.
2. Можеш да не преподпишеш. Не можеш да останеш на същите условия.
Виж целия пост
# 214
Тета75, т.е след септември тази година? Правилно ли разбирам?
Виж целия пост
# 215
До кога ти е договора? За 1г..за 2г ли е....аз не знам. Последните 3 месеца от договора ти е прозорецът за нова набутвация.

Препоръчвам да го отвориш и прочетеш. Теленор си го пишат това в договорите...поне в моя го има.

Само тези 3 месеца можеш да минаваш на по-ниска тарифа! В останалото време само на по-висока!

И пак да кажа...четете си договорите!!!

На 2 въпрос - можеш да НЕ преподписваш. Но тогава ще минеш на редовната цена за този план. Защото промоционалната такса ти важи само за срока на договора! Принципно.
Но - чети договора.
Виж целия пост
# 216
Момичета, бих искала да ви доразкажа моята сага с Виваком, пък дано съм полезна на някой , на който му изтича договора.
Миналият понеделник пак излязоха изгодните оферти в онлайн магазина на Виваком и пак същата грешка ми даваше при опит да поръчам. Този път попаднах на свестен оператор и се оказа, че проблемът е в това, че посочвам опция - получаване в офис на Еконт. Като си написах моя адрес ми приеха поръчката.
Сключих оферта за 19.99 лв на месец, неограничени разговори към всички, 8000 мб. нет, отделно безплатни минути и безплатни мб.в роуминг( в момента не съм сигурна точно колко бяха).
Шест месеца достъп до тв.през vivacom go, както и достъп до HBO go. Освен това си закупих телефон за 109лв. в брой, който в другите онлайн магазини е най-евтино 239лв.без договор, подариха ми и карта памет.
Е, след толкова разправии съм много доволна от постигнатото:)
Искам да подчертая, че каквито и " специални оферти" да видите в профила си, изчакайте понеделник, тогава дори и специалната оферта става много по-изгодна. Имайте предвид , че след 18ч.някъде в понеделник, офертата изчезва и се появяват пак стандартните поиложения. Ако не бях запичнала да следя ежедневно онлайн магазина, изобщо нямаше да го хвана тоя номер:)
Освен моя вариант, другите изгодни планове са 21 лв. за неограничени разговори плюс 10000 мб. И 23 лв.за 12 000 мб.и неогр.разговори. И трите варианта се водят план L.
Виж целия пост
# 217
А тези планове само за настоящи клиенти ли са или важат и за нови?
Виж целия пост
# 218
Има ли изгоден вариант да имаш Интернет на предплатена карта?
Само интернет без възможност за разговри - Bulsatcom. http://www.bulsat.com/mobilni.php Плаща се първоначално само SIM картата(2лв.) като е заредена с някакви гигабайти за проба като не е задължително да плащаш за пакет. Можеш да прекратиш договора без неустойки със стандартното 30 дневно предизвестие.

Предимства:
- Цената
- Безсрочен договор - плащаш, когато искаш. Плащаш - ползваш, не плащаш - не ползваш(без допълнителни такси/глоби). Подобно на предплатен план. Всеки месец можеш да си сменяш плана, като купуваш съответния пакет(онлайн или на място).
- Тестови гигабайти(над 2 беше, но не помня точно).
Недостатъци:
- Само 4G(няма 3G)
- Покритието не обхваща голяма част от България(има карта в линка)
- Скоростта спрямо другите мобилни оператори
- Не могат да се ползват гласови услуги
Виж целия пост
# 219
А тези планове само за настоящи клиенти ли са или важат и за нови?

Не съм сигурна. Виж утре, ако желаеш, в онлайн магазина какво ще излезе.То има две опции, преподписване на договор и нов клиент. Веднъж натиснах нов клиент и мисля, че условията бяха същите.
Виж целия пост
# 220
3ГБ, 2000мин - за 14лв Виваком... но нещо обхвата дразни а и много малко ГБ ... Има ли алтернативи при другите за до 15лв.
Виж целия пост
# 221
Готино..как се води плана? Изгоден е и покрива моите изисквания.
Виж целия пост
# 222
Здравейте, на кой номер се изпращаще смс към Виваком за да спрат мелодията която се включва при звънене, и която става платена след първия месец след сключване на договора?
Виж целия пост
# 223
6.Спиране на абонамент за мелодия:
6.1 SMS прекратяване на абонамент на мелодия:
Чрез SMS на номер 1520 с текст: NE и кода на мелодията (пример: NE 1126000362).
6.2 През мобилно приложение/ мобилен портал – в Моят Профил, избиране на мелодията, чрез избиране на бутон Спри.

http://happycall.bg/Main/Terms
Виж целия пост
# 224
Кой е най - евтиният план на виваком сега? Едно време имаше смарт кол с или подобен, 6 лева ми излизаше. Сега гледам най - евтиният е 13 лева...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия