На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 84 741
  • 2 174
# 2 100
Тя явно има 5Г на апарата и пита какво предлагат от а1.
Не я грее на моя телефон какво пише...
Виж целия пост
# 2 101
много си мислят, че като имат 5G телефон и 5G карта  използват 5 G мрежа.  а може да не е така.
Виж целия пост
# 2 102
Не си мислят..нали за това точно пита жената...
Виж целия пост
# 2 103
отново активираш след роуминга, старите екстри се зануляват.
За скорост не знам, но сигурно е прилична - дъщерята не се е оплакала. А много ползва нета


Благодаря! Сега чета в офертите - изрично споменават при някои зареждания 5G, при други нищо. Значи май е 4G. За скорост никъде нищо не пише, сигурно е на максимална. Добре е за 10 лв., само това с роуминга е кофти.
За какво ти е 5G? Скоростта на предплатените карти не е ограничена, но клиентите са с нисък приоритет. Това означава, че ако се намираш сред клиенти на абонамент(те са със стандартен или висок приоритет в зависимост от абонаментния план) ще ограничат максималната скорост на предплатената карта. Дори и в този случай скоростта няма да е безобразно ниска, че да не може да се ползва(даже няма разбереш, че е ограничена, ако не пуснеш тест на скоростта).
Виж целия пост
# 2 104
Скоростта на сайта на speed test може да провери някой с предплатена услуга
Виж целия пост
# 2 105
Така...намерих и купих карта от А1, но с това проблемите тепърва започнаха. Лесно качих е сим картата според инструкциите. Кръстих я Бизнес, за да я различавам от първата. Избрах от менюто на телефона (15 Про Макс Iphone) първата за разговори, Бизнес-а за интернет. И сега телефонът тотално няма нет. Нито от втората, нито отпървата карта, на Wi-Fi eдва зарежда, съобщения едва едва изпраща във ФБ и пр. Рестартирах тел, не се оправи. Изходящи набирания иначе прави...Ще се гръмна!
Виж целия пост
# 2 106
А зареди ли картата?
Виж целия пост
# 2 107
А зареди ли картата?

Не. В нея има един лев + не знам си колко МВ и минути.
Виж целия пост
# 2 108
Да не би от А1 да не поддържат точно този модел? Тук са посочили конкретни модели и 15 Pro Max липсва - https://help.a1.bg/mobile/mobile-services/sim-management/sim-types#c1
Виж целия пост
# 2 109
Да не би от А1 да не поддържат точно този модел? Тук са посочили конкретни модели и 15 Pro Max липсва - https://help.a1.bg/mobile/mobile-services/sim-management/sim-types#c1
Поддържа го. Ако не го, нямаше да може да провежда разговори и като цяло да се свърже с мрежата на A1.
Виж целия пост
# 2 110
Оплаках им се на А 1 към обяд през ФБ и пуснаха проблема ми към техническия отдел .Да кажа, че преди малко получих съобщение, че са ми пуснали мобилната услуга gprs (каквото и да значи) и за сега имам интернет! 😂 Остава да успея да се регистрирам в приложението им, защото след ЕГН не желае да продължи напред. Нито през телефона, нито през компютъра.
Виж целия пост
# 2 111
Изтече ни договора на групата ( фирмата)преди време и си караме на безсрочен към Виваком
От офис на Виваком са казали,че
1.може да преподпишем само част от групата,другите да си останат на безсрочен.
2. Като сме на договор няма да може да актуализират цените ( преди време нали ги вдигаха  по левче ,пращаха смс само)

Информацията е от управител на офиса на Виваком.
Имам горчив опит с тях,затова подлагам коректността
и  компетентността им под съмнение.
Вие имали ли сте такива случаи, възможни ли са тези варианти?
Виж целия пост
# 2 112
аз не знам защо не говорите директно с Вивата, а се допитвате до офис.
за фирми се предлагат планове, които се различават от тези за обикновен потребител.
може да се договорите за същите пари да получавате повече неща. т.е. ако останете на стария план може да е по-неизгодно.
Виж целия пост
# 2 113
На мен ми изтича един договор към Вива. Нямам предложение на профила, в сайта все разни големи. Вчера пак звънят, телефонът се ползва от детето и аз вдигнах този път - предложиха ми по телефона за 21,50 неограничени минути и 7500 МВ. Нямах възможност да го мисля, пък офертата била само до днес и нямало да ми я предложат в офис. А аз обмислям дали да не минем на ваучери...
Виж целия пост
# 2 114
На мен ни един път не се обадиха, а ми изтича договора другата седмица. Ама аз ще ида в офис да се скарам с тях, де. Как ще изтърва такъв шанс, веднъж на високосна, пардон на две години JoyJoy
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия