Пети клас - 2017/18 - тема 3

  • 86 344
  • 738
# 345
При нас, класният ръководител събира всеки месец бележниците и ги представя на директора за сверка/по негова заповед/ - дали нанесените там кореспондират с нанесените в дневниците; и под страх от началството, всички учители са изрядни Wink
Виж целия пост
# 346
Айде край с тоя срок!
Че след четири дни пак на ново!
Виж целия пост
# 347
Софиянчетата приключиха ли първия срок?

"Учениците, които все пак искат да се борят за по-високи оценки, могат да бъдат изпитани и в първите няколко дни на втория срок."
bTV новини
Виж целия пост
# 348
Нашите имат бележници с поставени срочни оценки. Приключи срокът, почва нов.
За сряда са с нова програма.
Виж целия пост
# 349
Само в начален курс учителката на баткото нанасяше много съвестно оценките. Дори научавах колко има на контролното преди да го върне, даже през уикенда. Сега в Първа английска в София получавам по имейл информация за нанесени оценки. Нанасят ги с голямо закъснение - месеци, та младежът отнася караницата за лоши оценки по два пъти. Simple Smile
Виж целия пост
# 350
За да се прекратят споровете ще влизат ли в бала при кандидатстване след 7ми клас оценките от пети и шести клас:
Виж целия пост
# 351
Това ще си го разпечатам и ще си го сложа в рамка.
Скрит текст:
maria77bg знае защо. Joy
Виж целия пост
# 352
За да се прекратят споровете ще влизат ли в бала при кандидатстване след 7ми клас оценките от пети и шести клас:

Ура! Явно след толкова писане, най-накрая са решили да посвършат малко работа.
Виж целия пост
# 353
Като ги гледам как "работят", няма да се изненадам, ако догодина по туй време прочета обратното.  Laughing
А за раниците пък аз още си чакам от умрял писмо... Crazy
Виж целия пост
# 354
Като ги гледам как "работят", няма да се изненадам, ако догодина по туй време прочета обратното.  Laughing
До тук принципът е "заворено положение". Започваш етап по един закон, завършваш етапа по същия закон. Започваш да учиш по една рамка, завършваш по същата рамка. Струва ми се самоубийствено, ако направят така, че в 7ми клас да разбереш, че балообразуващи ще са оценките от 5ти и 6ти клас. Всяка промяна на наредба или част от наредба подлежи на обществено обсъждане. Ако се появи такова (нелепо) предложение, то очаквам вълна от недоволни. Отделно чисто юридически нямат това право за завареното положение.
Виж целия пост
# 355
Това е ясно от поне 15 години, откакто един гимназист осъди МОН, т.к. го караха да се яви на матура, при положение, че когато наборът му бе започнал съответната средна образователна степен, такава още не бе въведена като задължителна и имаше възможност от освобождаване. От тогава се обсъжда това правило като приложимо. Не съм търсила скоро делото, т.к. не ми е бивало нужно до сега да се позовавам на решението, но го помня що-годе добре. Ако ми се наложи, ще си го намеря пак и ще се позова на него с кеф.
В случая с нашите деца обаче става въпрос за нещо по-различно - тълкувание на подзаконови нормативни разпоредби. А не само за приложението им.
Тези хора през години многократно са доказали пълна некадърност по отношение управлението на съответния ресор.
Ето:
http://legalworld.bg/50723.da-sydish-dyrjavata-do-dupka.html
Цитат
Випуск 2003 е приет в гимназиите по учебен план, който предвижда право на освобождаване от матури с успех над 5.00, а МОН въвежда задължителни изпити за всички, въпреки че има законов текст, че по който учебен план си започнал - по него следва да завършиш.
Когато обаче въпросът е по-скоро в тълкуването на съответни разпоредби, става по-голямо мазало.
Виж целия пост
# 356
Judy, защо да става въпрос за тълкуване? В чл. 57 на Наредба 10 ясно си пише от 7 клас. Ако искат да сложат в удостоверението и оценки от първи клас и средноаритметични на всеки две години или оценка от високосна година... взимаш свидетелството, гледаш графа 7 клас и от там си изваждаш оценката, която ще ти формира бала. Няма нищо за тълкуване.
Виж целия пост
# 357
Трябва да потърся сега гениалните опити за тълкуване в обратната насока на корифеите на мисълта, които с години /че и още, доколкото чета/ заблуждават хората, че в "свидетелството за основно образование" /което се цитира в чл.57, ал.1, т.2 от Н № 10/ влизали и оценките от  5 и 6 клас. Това бяха мотивите - кое било влизало в свидетелството, а не че не се кандидатства с оценка от него.
Май и в темата, тази, пак имаше една майка, която беше чула на род.среща прясно-прясно същата песен.
Аз просто не разбирам как директор или учител може да предоставя такава информация на хората.
То иначе задължително матурите трябва да са по материал, учен от децата, които ще се явяват на тях, и да се провеждат при условията, които са били в сила, когато ученикът е започнал да учи в съответната образователна степен. По това поне надявам се няма да ни карат да спорим отново с МОН.
Виж целия пост
# 358
Трябва да потърся сега гениалните опити за тълкуване в обратната насока на корифеите на мисълта, които с години /че и още, доколкото чета/ заблуждават хората, че в "свидетелството за основно образование" /което се цитира в чл.57, ал.1, т.2 от Н № 10/ влизали и оценките от  5 и 6 клас. Това бяха мотивите - кое било влизало в свидетелството, а не че не се кандидатства с оценка от него.
Май и в темата, тази, пак имаше една майка, която беше чула на род.среща прясно-прясно същата песен.
Аз просто не разбирам как директор или учител може да предоставя такава информация на хората.
Да, в свидетелството, което тълкува чл.57 ще влизат оценките и от 5-ти и 6-ти клас. Това се казва в чл.28 на Наредба 11. Пише го и в писмото до мен. И какво като влизат? В това свидетелство има и оценки по предметите от раздел Б, има и оценки по история... Просто чл.57 на Наредба 10 ти казва кои точно оценки от всички в това свидетелство да вземеш, за да ги добавиш към бала си.
Виж целия пост
# 359
Именно. Идеята, която се лансира от другата страна, е че след като в свидетелството влизали тези оценки, то те формират и онази, с която щяло да се кандидатства. Предавам мотивировката само. Както помня, че съм я чела и слушала многократно. Не ми се ровичка из темите сега - толкова са много и който следи въпроса я знае добре.
Затова казвам, че тук по-скоро спорът е въпрос на тълкуване. А не за решаване на това коя норма и кои изисквания следва да се приложат, както по делото с матурите на Крисиан. Второто, надявам се, е вече решено и няма да ни карат и затова да спорим с министерството.

Иначе моето лично мнение е, че оценките от свидетелствата и дипломите у нас са смешка и не бива да служат като база за каквото и да било, т. к. зад едни и същи такива могат и стоят коренно различни знания. Но няма кой да го приеме и реализира.  Mr. Green
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия