Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо имате два акаунта?
Как мога да проследя пратка, изпратена с Български пощи, която има проследяващ номер, но не показва местоположението си?
Какво да правя, ако продавачът ми поиска нереалистично висока цена за доставка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо имате два акаунта?
Те имат различни основни адреса за доставка. Когато правите поръчка, тя автоматично се изпраща до посочения адрес. Не е необходимо да информирате продавача за вашия английски адрес, но те го изпращат на немския. След като направите поръчката и платите веднага, не е нужно да се занимавате повече. Когато пристигне, просто го вземете. Понякога очакват паралелни поръчки от двете места. Не наддавайте един срещу друг. Политиката им позволява да имат няколко акаунта за различни цели, стига да не нарушават основните правила.
-
Как мога да проследя пратка, изпратена с Български пощи, която има проследяващ номер, но не показва местоположението си?
Ако пратката ви е изпратена с Български пощи и има проследяващ номер, но не показва къде е стигнала, можете да опитате да се свържете с чата на eBay и да обясните ситуацията. В случай на проблеми с проследяването можете също да проверите валидността на номера в https://track24.ru/ или https://en.trackitonline.ru и да попитате там за инструкции как да продължите.
-
Какво да правя, ако продавачът ми поиска нереалистично висока цена за доставка?
Ако продавачът ви поиска нереалистично висока цена за доставка, можете да използвате превозвач, който да ви изпрати нов инвойс и да платите таксата. Преди закупуването на артикул е важно да попитате за доставката до България, тъй като след покупката продавачът може да обяви каквато си иска цена и потенциално да откаже пратката. В случай на неплатена стока, продавачът може да постави страйк, което може да доведе до изключване от eBay.
-
Как мога да отворя спор в eBay?
-
Какво трябва да направя, ако продавачът не ми върне парите за повредена стока?