Пазаруване от H&M ➤ 15

  • 77 066
  • 757
# 435
Аз на черен петък пуснах три поръчки, общо към 30 артикула с общо намаление около 60-70% и всичко си пристигна без проблем. Сега какво се случва не мога да разбера, но определено е некоректно от тяхна страна.
Виж целия пост
# 436
С черния петък и кибер понеделника май никой от нас  нямаше проблем, освен бавната доставка. А тогава сякаш бяха и по-големи отстъпките.
Виж целия пост
# 437
Аз пуснах жалба тук:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Линка го взех от сайта на НМ. Не беше трудно. Надявам се да има ефект.
И аз се присъединявам- пуснах жалба!
Виж целия пост
# 438
Мда, очаквано отказ и на втората поръчка от 20-ти + код за 10% Laughing И нито дума за изгърмяния ми код с 15%, който да не забравяме, че пак беше компенсация заради забавяне, а не подарък... Мазало.
Амбицират ме да се жалвам и аз. Отделно и на тях ще им драсна един мейл.
Виж целия пост
# 439
Ама те се гаврят с тия 10 %...  Stop Значи, ако поръчката ви закъснее - 15 %, ако изобщо не дойде - 10 %. Гениално!  Mr. Green
Виж целия пост
# 440
Щом и от 20-ти отказват поръчки, въобще сега няма да поръчвам нищо. Много некоректно наистина! Гледам сменили доставката на 3-4 дни отново.
Виж целия пост
# 441
Аз вчера пуснах от намалените неща 3 артикула. Ползвах 15% и безплатна доставка код, който имах като компенсация. Уж получих мейл за потвърждение на поръчката.
Впрочем после бях и в магазина. Съвсем бях изключила, че обикновено в четвъртък преди Коледа почва намаление. Там имаше доста по-намалени артикули.
Виж целия пост
# 442
и аз ще пусна жалба
Виж целия пост
# 443
Днес бях в Сердика мол, абсолютно нищо интересно нямаше. 2-3 модела дънки бяха намалени, а всички други скрити, пък аз за дънки отидох. Стоката е странна и някои неща виждам за първи път, което ме навежда на мисълта, че в момента са изкарали и непродадената миналогодишна колекция( както винаги де, не е изненада).Но очевидно за голямо и интересно намаление ще трябва да си почакаме до януари и да стискаме палци да са останали нашите размери.


Виж целия пост
# 444
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?
Виж целия пост
# 445
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?
Аз през формата за контакт действах.
Виж целия пост
# 446
на кой имейл пускате гневни съобщения ? или през формата за контакт на сайта им ?
Аз през формата за контакт действах.

и аз така
Виж целия пост
# 447
И аз не мога да добавям в кошницата. Ееее направо се ....
Виж целия пост
# 448
Аз пуснах жалба тук:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Линка го взех от сайта на НМ. Не беше трудно. Надявам се да има ефект.
И аз се присъединявам- пуснах жалба!
Лятото пуснах жалба, защото ми бяха пратили код за 25% отстъпка а се оказа 10% и отказаха да ми анулират поръчката и като казах, че в такъв случай няма да я взема служителят ми заяви, че при бъдещи злоупотреби от моя страна щели да ми закрият акаунта.
От лятото до сега ни вест ни кост от Комисията и никакъв резултат от жалбата
Виж целия пост
# 449
Пускала съм жалба до КЗП срещу Български пощи, получих бърз отговор- „your message was deleted without being read"... Надявам се да е било единичен случай. Разбира се, върнах гневни мейли до всички мейли, които намерих.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия