Мнението ви за различните автомобили

  • 72 082
  • 605
# 585
Щом търсиш бензин, тойотите отпадат - те са хибриди. Отделно бензиновия двигател не особено икономичен.
От изброените аз бих избрала Ауди Q3.
Няколко неща не са верни тук.
Първо - това че една кола е хибрид, означава най-често, че е бензинов двигател плюс електрически, но винаги има двигател на вътрешно горене. Второ - комбинацията наистина е икономична, но предимно в градски условия. На извънградско електрическия мотор не помага. Тойота имат може би най-дорите хибриди в света. Но така като има хибридни модели, така има и само бензинови модели на тойота. Що се отнася за надеждността, тойотата почти няма кой да я бие. Ауди са много добри автомобили, докато не им светне чек енджина, и тога започва фъна.
Аз съм пристрастен, но RAV-4 за мен е най-добрия избор.

Пише, че търси бензин. Това, че хибрида е комбиниран с бензин, не значи, че е бензин. Хибрид си е. Лично мое мнение, с което не ангажирам никого - хибрид, само нов. Ако е втора употреба, да е най-много на 2 години, да се кара 3 и да се сменя. Че не знам дали се плаче, като светне нещо на Ауди, но като замине батерията на хибрида, тогава ще е големия рев.
Тойота имат бензинови двигатели, но на кои модели? Не и на тези, които са описани в поста. Или поне от по-новите. Ако гледа над 10 годишни, тогава има.  А, че имат най-добрите хибриди - за нова не споря!
Ако беше описано колко годишна кола се търси или някакъв бюджет, щяхме да сме доста по-полезни с мненията Simple Smile
Виж целия пост
# 586
Щом търсиш бензин, тойотите отпадат - те са хибриди. Отделно бензиновия двигател не особено икономичен.
От изброените аз бих избрала Ауди Q3.
Няколко неща не са верни тук.
Първо - това че една кола е хибрид, означава най-често, че е бензинов двигател плюс електрически, но винаги има двигател на вътрешно горене. Второ - комбинацията наистина е икономична, но предимно в градски условия. На извънградско електрическия мотор не помага. Тойота имат може би най-дорите хибриди в света. Но така като има хибридни модели, така има и само бензинови модели на тойота. Що се отнася за надеждността, тойотата почти няма кой да я бие. Ауди са много добри автомобили, докато не им светне чек енджина, и тога започва фъна.
Аз съм пристрастен, но RAV-4 за мен е най-добрия избор.

Пише, че търси бензин. Това, че хибрида е комбиниран с бензин, не значи, че е бензин. Хибрид си е. Лично мое мнение, с което не ангажирам никого - хибрид, само нов. Ако е втора употреба, да е най-много на 2 години, да се кара 3 и да се сменя. Че не знам дали се плаче, като светне нещо на Ауди, но като замине батерията на хибрида, тогава ще е големия рев.
Тойота имат бензинови двигатели, но на кои модели? Не и на тези, които са описани в поста. Или поне от по-новите. Ако гледа над 10 годишни, тогава има.  А, че имат най-добрите хибриди - за нова не споря!
Ако беше описано колко годишна кола се търси или някакъв бюджет, щяхме да сме доста по-полезни с мненията Simple Smile


Бюджет 35-40к. Предпочитам от 2014г.
На мен също ми харесва RAV4, но имам притеснения дали ще свикна с големината. До момента не съм шофирала кола с близка на RAV4 размери.

благодаря ви са споделените мисли
Виж целия пост
# 587
Само да кажа, че са пуснали оферта за Jeep Compas - 20 000 първоначална вноска и около 420 лв месечна вноска (не помня точната сума) за 5-годишен лизинг. Чисто нова, дизел, автоматик 1,6 двигател но не помня конете колко бяха - май 130. Дават възможност за по-голяма вноска и по-малки вноски. Compas е по-малък от RAV4 и по-голям от CH-R. Като човек, каращ Jeep мога да кажа, че са много хубави, здрави и стабилни, та ако искаш може да минеш да го видиш. Гледала съм го и много ми хареса. Имам си го в чек листа.
Виж целия пост
# 588
Аз съм много "боса" на тема електрички и хибриди, но винаги съм си мислела, че ако замине батерията на хибрида, спокойно си го караш на бензин, така ли е?
Виж целия пост
# 589
Аз съм много "боса" на тема електрички и хибриди, но винаги съм си мислела, че ако замине батерията на хибрида, спокойно си го караш на бензин, така ли е?

Да и си остава вечно твоя - няма продаване.
Виж целия пост
# 590
Батерията и електодвигателя тежат доста. Отделно и заемат място.
Ако си заминат става все едно караш малолитражка с багажник пълен с цимент.
Виж целия пост
# 591
Само да кажа, че са пуснали оферта за Jeep Compas - 20 000 първоначална вноска и около 420 лв месечна вноска (не помня точната сума) за 5-годишен лизинг. Чисто нова, дизел, автоматик 1,6 двигател но не помня конете колко бяха - май 130. Дават възможност за по-голяма вноска и по-малки вноски. Compas е по-малък от RAV4 и по-голям от CH-R. Като човек, каращ Jeep мога да кажа, че са много хубави, здрави и стабилни, та ако искаш може да минеш да го видиш. Гледала съм го и много ми хареса. Имам си го в чек листа.
Хибридният бензин е готин. Около 50 км изминава на ток.
Нещото което не ми харесва са задните седалки. На мен са ми доста неудобни.
Виж целия пост
# 592
Извинявам се ама за какво заминаване на батерия или електромотор говорим? Това при хибриди на Тойота или при електрически коли ви притеснява?
Виж целия пост
# 593
Привет отново,
Има ли някой опит или наблюдения върху Авенсис Т27, бензин, 2017, 147 к.с.?
Слаби места? Всичко би ми било от полза. Харесала съм една обява за тази кола
Виж целия пост
# 594
Това е 1.8 VVT-i, 2ZR-FAE бензинов атмосферен мотор. Не съм чул лошо за него. За купето от предната генерация имаше проблем с потропване на спирачни апарати, вярвам в последната версия е поправено. Прегледайте веригата. Добър автомобил  Blush
Виж целия пост
# 595
За мен няма значение нищо друго, освен колата да е нова. А каква марка ще бъде, това зависи от финансовите възможности. По-високият клас коли имат модели, които са по-евтини. Ако някой държи непременно на скъпата марка. В чужбина е много лесно да купиш нова кола. Плащаш определена сума пари и си разсрочваш останалите пари на месечни вноски. Но, въпросът е в това, дали можеш да поддържаш тази кола. И дали можеш да си плащаш застраховката.
Виж целия пост
# 596
Имаме Тойота хибрид. Да, икономична е. Има гаранция 10г на батерията. Ако през това време се развали, се сменя. След 10-та година, може да си плащаш за гаранция. Дадоха ни пример с Лексус, на 13-та година сменена батерия, при продължило заплащане от собственика. Не знам дали го обясних добре. Simple Smile
Ако се взима хибрид втора ръка, да е гаранционен.
Виж целия пост
# 597
За мен няма значение нищо друго, освен колата да е нова. А каква марка ще бъде, това зависи от финансовите възможности. По-високият клас коли имат модели, които са по-евтини. Ако някой държи непременно на скъпата марка. В чужбина е много лесно да купиш нова кола. Плащаш определена сума пари и си разсрочваш останалите пари на месечни вноски. Но, въпросът е в това, дали можеш да поддържаш тази кола. И дали можеш да си плащаш застраховката.

Всъщност, по- висока полица( с повече покрити рискове) на новата кола е почти два пъти по- евтина от полицата на старата кола, с покрити само ГО и пътна помощ( минимално базово покритие). За новата кола( вече на 5 г) плащам 250 евро, за старата- почти 500, с някакви отстъпки за лоялност и пр, свалихме до 400. Поддръжката също е значително по- евтина, т.е. поне 3-4-5 години е в гаранция( зависи от офертата, от продавача, от много други неща точно колко години ще ти е гаранцията), моята включваше и 4 години пълна поддръжка- смяна на масла, филтри и още други неща при необходимост. 4 години не съм платила нито един цент по тази кола.
Виж целия пост
# 598
Не съм правила сравнение между нова и стара кола.
Виж целия пост
# 599
След 2 години дилема, нова или стара, плюсове и минуси си взех Suv Mazda на 5 години. Стойността на колата е почти 40% от новата. Каското и то наполовина. Няма лизинги,  кредити, които те обвързват 5 години. Прецених, че ползите са повече от задълженията, а всъщност си е още нова колата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия