ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 042
  • 274
Еконт се опитват да правят бизнес в България, НЕ СЕ получава! Не знаят нито как да се отнасят с клиент, нито как да работят коректно.
Ще се опитам накратко да опиша премеждията си с тазифирма, за да послужат като преудпреждение към всички хора:

4Дек.2017 изпращам предколеден подарък изненада на свой приятел От офис в София, до адрес в София . Подаръкът ми е съд за готвене.

5Дек.2017 – приятелят ми се обажда и съобщава , че е получил нещо от мен, но е изненадан от съдържанието  - пакет с боб! Следват бързи настоятелни телефонни разговори , в които се обеснявам с няколко служителки , че има някакво объркване и въпреки че на този пакет е залепена някакси моята товарителница, всъщност това не е продукта , който аз съм изпратила. Следват десетки обещания , че ще се проследи всичко на камерите и няма как да изчезне , ще се намери , ако не – ще получа обезщетение.

6Дек.2017[b][/b] – Проверявам в офиса на изпращане за повече информация , съответно те твърдят че са залепили правилно товарителниците и често се случвало  при шофьорите да се разместят кашоните и етикетите и те да ги наместват обратно и сигурно така е станало размяната. Дават ми координати на конкретни куриер. Свързвам се и с него – той твърди , че не помни във вчерашния ден да му се е случвало нещо подобно.   

[u]7Дек.2017[/u] – Отново звъня в централата на Еконт, където отново обеснявам няколко пъти проблема и че чакам разрешение и ответна реакция. Следват десетки обещания , че ще се заведе официална рекламация и ще се проследи всичко на камерите и няма как да изчезне , ще се намери , ако не – ще получа обезщетение. Дават срок от 14 дни.

[u]21Дек. 2017[/u] – прилежно изчаквам 2 седмици и звъня пак – отново се обеснява проблема няколко пъти и отново се дава само обещание за скорошна обратна връзка, каквато разбира се така и не получавам.

2 Яну.2018 – Празниците минават, но моята пратка е все още изчезнала и при поредното ми обаждане да проверя какво става с разследването се оказва, че рекламация е официално заведена в системата им едва на 21 декември 2017! Те са игнорирали сигнала ми  в продължение на почти 3 седмици!

3 Яну.2018 – най-накрая получавам името на „експерта“, който се занимавал с моята рекламация и след 3 настоятелни обаждания в централата все пак той се свързва с мен да ми обесни, че явно нямало как да докажа какво съм изпратила , защото видиш ли получателят си пазел получения пакет боб и товарителницата, НО изхвърлил безценния найлонов плик ( който също си имал уникален номер)   и поради това нямало как да докажем, че това всъщност не е моята пратка. Освен това получателят не бил отворил пред куриера пратката. И може би ще успеят да ни компенсират с няколко безплатни пратки за в бъдеще….МОЛЯЯЯЯ?!  А някой знае ли каква е стойността на моята пратка, реална или сантиментална стойност…

НИКЪДЕ в общите условия не пише нито че трябва да отвориш пратката пред куриера, нито че трябва да запазваш найлоновата опаковка в случай на рекламация.
Последното обещание е до края на седмицата да получа официално писмено становище.
Нямам търпение да го получа, за да ги подхвана в СЪДА !
Подиграват се с хората!
Виж целия пост
# 1
явно при мен нещата винаги са били и доза късмет.
Аз в последно време само започнах да си описвам съдържанието на пратките и да ги застраховам. Тогава е редно да върнат сумата, за която са застраховани. Ако е 100 лв, мисля, че с 1 лв ти се оскъпява пратката.
Сега е игра на камери, кой какво е видял, запомнил, записал.
Това с лепенето на товарителници след като клиента си тръгне от офиса, става често, когато имат много работа. реално ти издават товарителница, слагат  я върху плика, който има баркод и също го кликат в системата и практата ти е някъде под тях. Но после дали няма климатика да духне тази товарителница и да я сложат върху друга пратка...
Лошото в случая е, че няма решение, някой с този боб си е замълчал, че е получил по-скъп подарък и сега...няма откриване.  Confused
Виж целия пост
# 2
На камерите не се ли вижда товарителницата, която е сложена на плика?
Виж целия пост
# 3
Скрит текст:
Еконт се опитват да правят бизнес в България, НЕ СЕ получава! Не знаят нито как да се отнасят с клиент, нито как да работят коректно.
Ще се опитам накратко да опиша премеждията си с тазифирма, за да послужат като преудпреждение към всички хора:

4Дек.2017 изпращам предколеден подарък изненада на свой приятел От офис в София, до адрес в София . Подаръкът ми е съд за готвене.

5Дек.2017 – приятелят ми се обажда и съобщава , че е получил нещо от мен, но е изненадан от съдържанието  - пакет с боб! Следват бързи настоятелни телефонни разговори , в които се обеснявам с няколко служителки , че има някакво объркване и въпреки че на този пакет е залепена някакси моята товарителница, всъщност това не е продукта , който аз съм изпратила. Следват десетки обещания , че ще се проследи всичко на камерите и няма как да изчезне , ще се намери , ако не – ще получа обезщетение.

6Дек.2017[b][/b] – Проверявам в офиса на изпращане за повече информация , съответно те твърдят че са залепили правилно товарителниците и често се случвало  при шофьорите да се разместят кашоните и етикетите и те да ги наместват обратно и сигурно така е станало размяната. Дават ми координати на конкретни куриер. Свързвам се и с него – той твърди , че не помни във вчерашния ден да му се е случвало нещо подобно.   

[u]7Дек.2017[/u] – Отново звъня в централата на Еконт, където отново обеснявам няколко пъти проблема и че чакам разрешение и ответна реакция. Следват десетки обещания , че ще се заведе официална рекламация и ще се проследи всичко на камерите и няма как да изчезне , ще се намери , ако не – ще получа обезщетение. Дават срок от 14 дни.

[u]21Дек. 2017[/u] – прилежно изчаквам 2 седмици и звъня пак – отново се обеснява проблема няколко пъти и отново се дава само обещание за скорошна обратна връзка, каквато разбира се така и не получавам.

2 Яну.2018 – Празниците минават, но моята пратка е все още изчезнала и при поредното ми обаждане да проверя какво става с разследването се оказва, че рекламация е официално заведена в системата им едва на 21 декември 2017! Те са игнорирали сигнала ми  в продължение на почти 3 седмици!

3 Яну.2018 – най-накрая получавам името на „експерта“, който се занимавал с моята рекламация и след 3 настоятелни обаждания в централата все пак той се свързва с мен да ми обесни, че явно нямало как да докажа какво съм изпратила , защото видиш ли получателят си пазел получения пакет боб и товарителницата, НО изхвърлил безценния найлонов плик ( който също си имал уникален номер)   и поради това нямало как да докажем, че това всъщност не е моята пратка. Освен това получателят не бил отворил пред куриера пратката. И може би ще успеят да ни компенсират с няколко безплатни пратки за в бъдеще….МОЛЯЯЯЯ?!  А някой знае ли каква е стойността на моята пратка, реална или сантиментална стойност…

НИКЪДЕ в общите условия не пише нито че трябва да отвориш пратката пред куриера, нито че трябва да запазваш найлоновата опаковка в случай на рекламация.
Последното обещание е до края на седмицата да получа официално писмено становище.
Нямам търпение да го получа, за да ги подхвана в СЪДА !
Подиграват се с хората!
[/quote]

Да беше се вдигнала да му го отнесеш лично, нямаше да имаш такива проблеми  SmileSmileSmile
Виж целия пост
# 4
Ако знаех, че има опция за застраховка можеше и да се въползвам, ни никой не ми е предложил подобно нещо.
Естествено, и аз обикновено съм на принципа - по-добре сам да си свърша работата, отколкот да разчитам на някой друг. Просто съм заклещена у дома с малко бебе и исках все пак да направя приятна изненада на прятел на работното му място в другия край на града. Понякога има наложителни причини да ползваш услуга на куриер, колкото и да не ти се иска. Никога не съм очаквала , че може да се получи нещо подобно.  Не съм толкова ядосана и потресена от първоначалната им грешка, а от последващата игра на криеница, незаинтересованост и некоректност.
Виж целия пост
# 5
При изготвяне на товарителницата се посочва какво е съдържанието на пратката. Не ми се вижда никак трудно да потърсят сред другите пратки, пратка със съдържание пакет с боб. Едва ли много често се изпраща боб по Еконт, т.е. много лесно могат да открият пратката, с която са разменили вашата.
Виж целия пост
# 6
Е да де, ама ако е опакован този боб, и човекът каже, че изпраща бонбони или чаши, кой ще тръгне да го отваря декември месец в лудницата да провери дали е боб. Аз примерно изпращах подаръчно опакован чай в стъклени бурканчета на една приятелка веднага след като получих паричен превод от майка ми покрай коледа. Подозрително би звучало "Чай изпращам"  и да подам една вече опакована кутия, докато си прибирам парите от превода в портмонето. Казах, че са чупливи сувенири, и върви ми намери чая, ако нещо стане...
Виж целия пост
# 7
Ако ви кажа че аз изпратих 2 ореха (да, два) по еконт и го писаха че е сувенир, едва ли бихте ми повярвали  Mr. Green
Заради натовареността декември месец и като гледам че си го пуснала точно по времето на разпращането на неща покрай черния петък, по-скоро не им се е занимавало или са отлагали "за утре". Накрая вече, заради настояването от твоя страна, са се задействали в края на декември. Интересното в случая е че ако си обявила че примерно пращаш тенджера, може този, който търси боб да откаже поръчката и известно време пратката да виси в офиса на еконт. Тия хора не държат ли база данни с това, което пренасят? Не може ли да се види в системата дали някъде няма висяща тенджера примерно?
Виж целия пост
# 8
А дали някой (например куриер или подобен) не си е харесал тенджерата и да я е заменил с пакет боб и после ходи и гони Михаля
Пп. Предният ми пост беше закачка
Виж целия пост
# 9
Е тоя куриер тпгава ще е ебаси наглия, трябва да знае че тя няма да пази бележката/опаковката, за да може "престъплението" да остане неразкрито...
Виж целия пост
# 10
Това с късното поставяне на бележките по пратките съм го забелязала и аз. Само така е станала размяната.
Виж целия пост
# 11
При изготвяне на товарителницата се вписва 1. тегло на пратката и 2. съдържание. Какво посочихте там?
Виж целия пост
# 12
Е, щом масово се посочва грешно съдържание при изготвяне на товарителниците, тогава може и да е трудно да открият за къде са пращали пакет с боб. Иначе, те си имат система, в която има история на всички пратки и със сигурност са проверили дали някъде е изпращан пакет с боб. Възможно е да са го открили и да са видяли че пратката е взета. В такъв случай едва ли могат да отидат и да си поискат пратката обратно.
Виж целия пост
# 13
Вчера майка ми получи 100 лв превод по Еконт. Човекът се обади да каже, че праща парите. Отива майка ми в офиса. Там и казват: те не се телепортират тези пари, ще ги получите след като ви пратим смс. Егати 100 лв ли нямат? Да питам аз. Разбирам не драма, днес въпросният смс бе получен и я канят в края на работния ден да си ги вземе. Но защо такова грубо отношение не разбирам, все едно, че ги дават от джоба си?
Виж целия пост
# 14
Малко встрани от темата, но ми е чудно, кой изпраща боб в днешно време ...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия