ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 930
  • 274
# 150
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.
Виж целия пост
# 151
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.

Това ясно. Но още на втория ден да те питат КОГА ще си вземеш пратката. Ще си я взема, разбира се, щом съм я поръчала. Нямаше ли срок от 7 дни?
Виж целия пост
# 152
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.
Говорим за телефонно позвъняване в деня, в който пратката е получена в офиса им, а не когато вече пратката е престояла няколко дена. И това е от скоро. Четете, моля, с разбиране. Пък вие като търговци трябва да знаете, че има определено време, в което пратката може да престои без проблеми в офиса на Еконт.  Laughing
Аз понякога не успявам да взема пратката в деня, в който е пристигнала, но я вземам на следващия ден към 9 сутринта като няма хора.
Виж целия пост
# 153
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.

Това ясно. Но още на втория ден да те питат КОГА ще си вземеш пратката. Ще си я взема, разбира се, щом съм я поръчала. Нямаше ли срок от 7 дни?

Вече са длъжни по тяхната политика да се обаждат веднага,така ми казаха на мен,когато попитах защо още на втория ден ми се обаждат.
Виж целия пост
# 154
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.
Говорим за телефонно позвъняване в деня, в който пратката е получена в офиса им, а не когато вече пратката е престояла няколко дена. И това е от скоро. Четете, моля, с разбиране. Пък вие като търговци трябва да знаете, че има определено време, в което пратката може да престои без проблеми в офиса на Еконт.  Laughing
Аз понякога не успявам да взема пратката в деня, в който е пристигнала, но я вземам на следващия ден към 9 сутринта като няма хора.


Те след 7- мия ден трябва да я върнат. Затова е нормално да звънят и да ви питат, кога ще си я вземете.
Виж целия пост
# 155
От Еконт ви звънят, защото са куриери, а не склад. Също така работят с много търговци, които изискваме да си получим парите за това, което сме изпратили. На тях това им е работата - да се свържат с клиента.
Говорим за телефонно позвъняване в деня, в който пратката е получена в офиса им, а не когато вече пратката е престояла няколко дена. И това е от скоро. Четете, моля, с разбиране. Пък вие като търговци трябва да знаете, че има определено време, в което пратката може да престои без проблеми в офиса на Еконт.  Laughing
Аз понякога не успявам да взема пратката в деня, в който е пристигнала, но я вземам на следващия ден към 9 сутринта като няма хора.


Те след 7- мия ден трябва да я върнат. Затова е нормално да звънят и да ви питат, кога ще си я вземете.
верно не разбираш какво пиша.  Joy Joy Joy
Виж целия пост
# 156
И аз не разбирам включванията на Silver Light. Ние обсъждаме едно, тя коментира съвсем друго. Simple Smile
Виж целия пост
# 157
Напротив, обяснявам ти, че няма, за какво да се учудваш, че ти звънят от първия ден. Те са куриери и работата им е да предадат пратките. След като само със смс клиентите се услушват по няколко дни, а пратките трябва да се предадат до седем дни, нормално е от първия ден да звънят.
Виж целия пост
# 158
И аз не разбирам включванията на Silver Light. Ние обсъждаме едно, тя коментира съвсем друго. Simple Smile
Ахъ.
Явно тази политика е нова, защото е съвсем от скоро, ама днес никой не ми звънна, тю. Joy Joy Joy Joy


Виж целия пост
# 159
Едно позвъняване е съответно знак за осъществен или не контакт. Съвсем нормално е да звънят, смс-а може и да не е прочетен, или да е видян и забравен, или телефона да не е включен... Докато едно обаждане - получава отговор или не, т.е. има опит за осъществяване на контакт с получателя, директен контакт. Например, ако е сгрешен получателя да бъде пренасочена пратката своевременно, или ако не е желана да бъде отказана.
От друга страна, Еконт не е складова база, съвсем разумно е всеки да си планира кое кога да получи и да си разчете времето. На вас може да са ви звъннали на ден втори за сребърна лъжичка, но нали се сещате че звънят и на хора с невзет автомобилни гуми, мебели, обемни предмети и други. Няма как оператора който ви звъни да сортирате освен по забавяне и по обем и тегло пратките.
Виж целия пост
# 160
След като само със смс клиентите се услушват по няколко дни, а пратките трябва да се предадат до седем дни, нормално е от първия ден да звънят.

Не е точно така. Пояснявам защо – получателите, които, така или иначе, са коректни, ще си взимат пратките в срок, и без да бъдат специално подканяни (достатъчно е да са получили SMS за пристигнала пратка); от друга страна, недобросъвестните "реципиенти", които са решили да проявят несериозност, няма как да бъдат заставени да се появят в офиса "Еконт", дори и да им подпалят телефона от звънене – най-много изобщо да не вдигнат. Та, оказва се, че и в двата случая особена полза от звънене няма, да не кажа – никаква. Всички знаем, че от "Еконт" нямат регулации, чрез които да упражняват контрол, спрямо некоректните получатели.
Виж целия пост
# 161
След като само със смс клиентите се услушват по няколко дни, а пратките трябва да се предадат до седем дни, нормално е от първия ден да звънят.

Не е точно така. Пояснявам защо – получателите, които, така или иначе, са коректни, ще си взимат пратките в срок, и без да бъдат специално подканяни (достатъчно е да са получили SMS за пристигнала пратка); от друга страна, недобросъвестните "реципиенти", които са решили да проявят несериозност, няма как да бъдат заставени да се появят в офиса "Еконт", дори и да им подпалят телефона от звънене – най-много изобщо да не вдигнат. Та, оказва се, че и в двата случая особена полза от звънене няма, да не кажа – никаква. Всички знаем, че от "Еконт" нямат регулации, чрез които да упражняват контрол, спрямо некоректните получатели.

Смятам, че тези, които работим професионално с тях и самите Еконт знаем по-добре, кое как е. След като го имат като практика, значи дава резултат.
Виж целия пост
# 162
Пак нищо не каза. Simple Smile
Виж целия пост
# 163
Телефонът е доброволно е оставен за контакт, къде се подразбира кога да е sms, кога звънене и на кой ден?
Виж целия пост
# 164
Телефонът не е доброволно оставен за контакт. Без телефон на получател не може да се изпрати пратка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия