Задачка пак те затруднява - тук някой бързо я решава. Условието ти му дай и инфо за класа подай! :)

  • 84 375
  • 771
# 45

Вижте съдържанието на читанките.
Ще ги откриете като тема "Множества ", не като "Кръгове на Ойлер"
Виж целия пост
# 46
Вижте съдържанието на читанките.
Ще ги откриете като тема "Множества ", не като "Кръгове на Ойлер"
Благодаря, ще погледна довечера
надявам се да ги има, защото така обърках детето-всеки ден му предлагам нови методи и отричам старите
Виж целия пост
# 47
Благодаря, ще погледна довечера
надявам се да ги има...

 В Зелената читанка кръговете на Ойлер ще ги намерите като тема: "Синьо+жълто=зелено"
Виж целия пост
# 48
При деление на едно число с 7, остатъците са ?

Мислех , че отговорът е 6, но правилният е 7
0 брои ли се като остатък  newsm78
Виж целия пост
# 49
При деление на едно число с 7, остатъците са ?

Мислех , че отговорът е 6, но правилният е 7
0 брои ли се като остатък  newsm78
  И според мен са 6. При 0, се казва няма остатък, така че не може да се брои за остатък
Виж целия пост
# 50
Да - няма остатък. Аз съм го срещала, че 0 е остатък, но не знам в 4 клас как го учат
Виж целия пост
# 51
Не казваме ли - резултат - 5 и остатък 0 ...
Виж целия пост
# 52
Не казваме ли - резултат - 5 и остатък 0 ...
Също така се казва и че се дели без остатък. Таз математика , уж точна, ама как може да да те вкара в размисли.
Виж целия пост
# 53
лошо че за всяко състезание, различни критерии
това е от МБГ, при друго състезание най-вероятно не се брои 0 за остатък
при МБГ 0 се води четно число, но не и при други състезания
доста объркващо е
Виж целия пост
# 54
A m b e r, ааах, и аз понякога така като теб се чудя Simple Smile

Елементите са:
a:b=c (ост. r) => a=bc+r, където 0 ≤ r ≤ b (a – делимо; b – делител; c – частно; r – остатък)
Така че явно нулата си върви.

При r=0 a дели b (тогава казваме, че остатък няма, но това помага в решаването на някои мат. задачи).
Виж целия пост
# 55
Да ви попитам за решението на следната задача от зеления сборник на Коала, 7 клас - стр. 141, зад. 106

В един съд в 600 g вода са разтворени 55 g захар, а в друг съд в 60 g вода са разтворени 90 g захар. Колко грама разтвор трябва да се прелее от втория в първия съд, за да се получи разтвор, в който теглото на захарта е 0,2 от теглото на водата?

Благодаря

Виж целия пост
# 56
Да ви попитам за решението на следната задача от зеления сборник на Коала, 7 клас - стр. 141, зад. 106

В един съд в 600 g вода са разтворени 55 g захар, а в друг съд в 60 g вода са разтворени 90 g захар. Колко грама разтвор трябва да се прелее от втория в първия съд, за да се получи разтвор, в който теглото на захарта е 0,2 от теглото на водата?

Благодаря



Вторият разтвор е общо 90+60=150гр.
От тях захарта  е 90/150=9/15=3/5
Водата е  60/150=6/15=2/5
Нека с х означим количеството прелян разтвор.
От него 3х/5 е захар, а  водата  -2х/5.
В крайната смес  водата е 600 + 2х/5, а захарта е  55 + 3х/5
=>захар=0,2.вода
(55 +3х/5) =0,2( 600 + 2х/5)
Виж целия пост
# 57
Русалка, казвала ли съм колко Ви се радвам?
Скрит текст:
вчера бащицата пак се опита да решава задача на детето Head Band
само който е гледал как се решават задачи за четвърти клас с факториели може да ме разбере Head BandHead BandHead Band
Виж целия пост
# 58
Здравейте,
моля за помощ за зад. 19 от МБГ зима 2015(3-ти клас):



При положение, че на това състезание имат по не повече от три минути на задача, изглежда за този тип има специален подход  за решаване с цел бързина, който на мен ми убягва.

Предварително се извинявам, ако е била обсъждана по-рано.
Виж целия пост
# 59
Аз обяснявах така:

24 + ? = 60+12, защото другото число така или иначе го има и в двата сбора и не променя равенството.

Иначе, средното квадратче е 1/3 от сбора по редове или колони на съответния магически квадрат.

Като съобразим това, смятаме колко да има в колоната с 60 и 12 и съответно, колко е ?.

Май за 3 клас не е лесно разбирането на извеждането на тази зависимост, а и тук не трябва сбора на магически квадрат.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия