iHerb.com - най-добрият сайт за хранителни добавки и козметика - 95

  • 59 986
  • 739
# 660
Давам само идея. Мисля, че с този тип доставка в момента най-удачно е да се прави поръчка до 100 долара от 2,3 или повече души, които след това да си разделят 15,50 по между си за таксите към бг пощи и всеки да си сметне ддс-то. Пак излиза мн по-евтино, отколкото да се вземат същите продукти тук в бг. Лично съм попада ла на неща, които в сайта са по 4 долара, а в бг по 50 лв.
Въпросът е, че с този лимит до 1,8 кг трудно ще събереш повече продукти в кашончето... И за това им писахме, мислят ли нещо по въпроса за възможност за пратки с по-голямо тегло, отговорът беше отрицателен. Доверявам се на опита и оптимизма на Денис, тя смята, че скоро ще предложат някакво решение.

Код за отстъпка в iHerb: PAR2643
Виж целия пост
# 661
Някой да има представа защо това не мога да го поръчам до България? А съм купувала (ноември може би). Пробвах през мобилното приложение, сайта, не става. Изписва ми, че не може този продукт за тази дестинация. Писах на iherb, нищо конкретно не ми отговориха.

Виждам от последните страници, че има някакъв проблем с пратките, нови правила на митницата ли има или? Аз чакам 3 пратки, едната за 7лв май беше, другите две за по 20лв.
Виж целия пост
# 662
някой има ли проблем  с мобилната версия? сайтът ми излиза много странно и никъде няма бутони, искам да направя поръчка

FLR252 код за отстъпка
Виж целия пост
# 663
Вчера писах на мейла на Бг пощи. Ето какво са ми отговорили.



Здравейте,
 
Благодарим за Вашия е-мейл.
Номера, който ни предоставяте за проследяване на пратката не отговаря на баркодовете, с които може да се проследяват пратки в Международната проследяваща системата  „IPS” и на сайта на „Български пощи”ЕАД. Не ползваме информация от алтернативни сайтове.
 
Баркодът съдържа 13 символа: 2 латински букви + 9 цифри + 2 латински букви. Първа буква R,С, Е или V, следва втора буква от A до Z, следват девет цифри, следват две букви с кода на държавата, от която е изпратена пратката. Например: RH054250664CN, CP004152151BG, EC610548787UA, VV015975882ES.
Възможно е пратката Ви да е непрепоръчана /обикновена/ и може да питате за информация по име и адрес само на място в районната пощенска станция.
Обикновените непрепоръчани пощенски пратки не се проследяват, и няма как да Ви дадем информация за тяхното движение.
Виж целия пост
# 664
А как разбрахте, че са върнати? Получихте съобщение от Айхърб ли?

Статусът на пратката в iherb е: Refund processed. И на мен ще ми върнат парите с изключение на тези за доставка, както гласяла политиката им.
Виж целия пост
# 665
Някой да има представа защо това не мога да го поръчам до България? А съм купувала (ноември може би). Пробвах през мобилното приложение, сайта, не става. Изписва ми, че не може този продукт за тази дестинация. Писах на iherb, нищо конкретно не ми отговориха.

Виждам от последните страници, че има някакъв проблем с пратките, нови правила на митницата ли има или? Аз чакам 3 пратки, едната за 7лв май беше, другите две за по 20лв.
Пробвай и на чата, може да ти го коригират ръчно.
Да, има промяна - на кашона вече се изписва: Subtotal + Loyalty Credit  и тази сума трябва да е до 30лв /без доставката/.
И другата промяна е, че може да ползваме само един метод на доставка: Delivery by Local Post

iHerb® код:   YUL919
- за първа поръчка, 5% намаление
- за следващи поръчки - само жест, към мен
Виж целия пост
# 666
Вчера писах на мейла на Бг пощи. Ето какво са ми отговорили.

Скрит текст:
Здравейте,
 
Благодарим за Вашия е-мейл.
Номера, който ни предоставяте за проследяване на пратката не отговаря на баркодовете, с които може да се проследяват пратки в Международната проследяваща системата  „IPS” и на сайта на „Български пощи”ЕАД. Не ползваме информация от алтернативни сайтове.
 
Баркодът съдържа 13 символа: 2 латински букви + 9 цифри + 2 латински букви. Първа буква R,С, Е или V, следва втора буква от A до Z, следват девет цифри, следват две букви с кода на държавата, от която е изпратена пратката. Например: RH054250664CN, CP004152151BG, EC610548787UA, VV015975882ES.
Възможно е пратката Ви да е непрепоръчана /обикновена/ и може да питате за информация по име и адрес само на място в районната пощенска станция.
Обикновените непрепоръчани пощенски пратки не се проследяват, и няма как да Ви дадем информация за тяхното движение.

На мен още не са отговорили, но почти съм сигурна, че ще получа същия отговор  #Cussing out
Безобразие! Получават ги с номерата, които цитираме. После дори и да им слагат други номера, би трябвало да може да се проследи. Нямат никаква отчетност ли, на получени и разпределени за предаване пратки? Не сканират ли информацията или и в тези центрове са с тетрадки, като в клоновете?
Виж целия пост
# 667
Незнсм, съмнявам се да нямат никаква отчетност. И аз съм много ядосана. Освен това очаквам още две пратки и се чудя дали ще дойдат. В едната имам витамини за децата които много ми трябват, а в другата пробиотик пак за тях. С толкова много по-важни неща имат да се занимават, те с нашите пратки се заяждат!!! 😈 А ако е на митница аз как ще разбера? С две деца не мога да ходя да я търся.

Вчера писах на мейла на Бг пощи. Ето какво са ми отговорили.

Скрит текст:
Здравейте,
 
Благодарим за Вашия е-мейл.
Номера, който ни предоставяте за проследяване на пратката не отговаря на баркодовете, с които може да се проследяват пратки в Международната проследяваща системата  „IPS” и на сайта на „Български пощи”ЕАД. Не ползваме информация от алтернативни сайтове.
 
Баркодът съдържа 13 символа: 2 латински букви + 9 цифри + 2 латински букви. Първа буква R,С, Е или V, следва втора буква от A до Z, следват девет цифри, следват две букви с кода на държавата, от която е изпратена пратката. Например: RH054250664CN, CP004152151BG, EC610548787UA, VV015975882ES.
Възможно е пратката Ви да е непрепоръчана /обикновена/ и може да питате за информация по име и адрес само на място в районната пощенска станция.
Обикновените непрепоръчани пощенски пратки не се проследяват, и няма как да Ви дадем информация за тяхното движение.

На мен още не са отговорили, но почти съм сигурна, че ще получа същия отговор  #Cussing out
Безобразие! Получават ги с номерата, които цитираме. После дори и да им слагат други номера, би трябвало да може да се проследи. Нямат никаква отчетност ли, на получени и разпределени за предаване пратки? Не сканират ли информацията или и в тези центрове са с тетрадки, като в клоновете?
Виж целия пост
# 668
...
Обикновените непрепоръчани пощенски пратки не се проследяват, и няма как да Ви дадем информация за тяхното движение.

Ok. И така да е - върни им отговор: "... че пратката е влязла в БГ и те са отговорни за нея - ако не я получаваш в пощенския си клон, това означава, че е изчезнала при тях - в кое тяхно звено?! - те да направят проверка?! Поискай да се свържеш с някой техен началник - или проверете в сайта на БГПощи, има мейли на лица с различни позиции, избирате някой и му пишете гневно писмо, като се извинявате, че се обръщате към него, но бездействието на служителите в БГПощи ви е принудило, защото пратките, които не сте получили са повече от 2-3, напр.
Сайтът не може да върне пари, защото пратката не се връща при него, а и от проследяването се вижда, че е влязла в БГ. -  и точно заради това, той отказва да плаща"
ПП.
Ето 2 мейла, на които съм писала при проблем и са ми помагали:
info@bgpost.bg  - искате коодинати на лице, което да ви помогне за вашия проблем   
Ivanichka.Georgieva@SPS.BGPOST.BG   /Ръководител ОПС, Областна пощенска станция /  - по същия начин
Виж целия пост
# 669
Тези отговори от БГ Пощи са стандарти. Аз за една друга пратка от САЩ с проследяващ номер на UPPS, но само до влизането в БГ. Ми отговориха същото и добавиха, че не се водят застраховани и не могат да ми възстановят парите.
И толкова ли не можаха да си променят системата за последните години, цял свят да си нагоди номерата по едни БГ Пощи, за да могат да си ги сканират. Нали ние сме им работодатели. Такава им е работата, в петък изпратих писмото АМ Г.Оряховица. Много мудно, 10 минути чаках да ми обърнат внимание на гишето (бяха заети две колежки да намерят някакъв номер), за да си поискам плик (нали се предполага, че не всеки си носи плик за писмо в себе си), да поместя документите вътре, дадоха ми плик, какъвто хвана, едвам си събрах принтираните документи. Сложих ги в плика подадох ги, след като приключиха колежките, попитах кога ще тръгне?"Ами що не казахте тя пощата токущо тръгна, с колежката оправяхме неща да ги изпратим" както се казва честито. А и в салонът имаше още три свободни гишета, но с жълт надпис се указваше, че не е за изпращане на пощенски пратки. Close
denis. за да постигна БД си поръчах: https://www.iherb.com/pr/Natural-Factors-D-Pantothenic-Acid-250- … -90-Capsules/2579
Също пия вит Б комплекс. Може ли да се предозира, ако реша да изпия опаковката. Или да го добавям съдържанието в маската ми за коса или за лице. Нали този витамин се води за тях много полезен.
Редактирам: Б комплекс на Парадайс Херб.
Виж целия пост
# 670
Здравей Денис, на синът ми /13г./ му откриха диабет, на инсулин е, но може ли с някакви добавки да се подпомогне процеса на стабилизиране на кръвната захар и да се заздрави организма като цяло? Все още не е изчерпана собствената функция на панкреаса и колкото повече успея да я удължа толкова по-добре за детето.
Виж целия пост
# 671
някой има ли проблем  с мобилната версия? сайтът ми излиза много странно и никъде няма бутони, искам да направя поръчка

FLR252 код за отстъпка
Да, аз от няколко дни имам проблем със сайта през телефона (и от chrome и от приложението). При разглеждане на продуктите всичко е наред, но влизайки в кошницата или в някоя от опциите на акаунта се появява проблем...  излиза някак странно страницата, все едно е файл на книга и всичко изглежда разбъркано. От таблета нямам този проблем. Вчера се оправи за известно време и после пак същото стана. Нямам проблем с други сайтове.
Виж целия пост
# 672
Днес при проверка в ПК за пратка или митническо известие пристигнала на 20.02 в БГ ми отговориха, че има известно забавяне тъй като от 3 дни работели по нова система. Дано пък нещо да са внедрили и да стават по-лесно нещата за в бъдеще.
Виж целия пост
# 673
Обадих се на Столична митница преди малко. Ако пратя документите по мейла, ще платя 12 лв. за представителство. Идиотска работа, типична за държавата, политиката "всичко на едно гише" и електронното правителство.
Разбира се, това се прави умишлено, затова има толкова спрени пратки в последно време, а не защото някой си четял темите. И да ги чете, чудо голямо... Има 1000 сайта от които се поръчва и сумати тема за всеки от тях. Имам сега една пратка от Китай, ще видя там как ще подходят, защото за разлика от американците, китайците определено не обявяват действителната цена в/у кашона, ако ги помолиш... По-скоро е вярно предположението, че някоя от фирмите вносителки на хранителни добавки се е намесила, ако се спират пратки от iHerb, а от GearBest (примерно) не се спират. Или пък е някаква акция, че не им достигат парите за магистралите и се огледаха в нашите пратки. Също така ми бавят съобщението за нови три влезнали в България пратки, още от петък са влезнали, обикновено получавам на следващия ден известие. Те са за по 20 лева, няма никаква логика да ги спират. Според мен, ако не е някаква нова държавна политика, има някакви интереси замесени, но какъвто и да е случая, това не е редно.

п.п. anita7, това обяснява защо ми се бавят известията. Дано оправят нещата, а не да ги влошат...

ROV5021
Виж целия пост
# 674
Някой да има представа защо това не мога да го поръчам до България? А съм купувала (ноември може би). Пробвах през мобилното приложение, сайта, не става. Изписва ми, че не може този продукт за тази дестинация. Писах на iherb, нищо конкретно не ми отговориха.



В състава на добавката има ей тази гъбка Turkey Tail Mushroom Extract (8:1)   6 mg, затова ти излиза в червено в кошницата. Предполагам, че забраната е по някаква европейска директива, защото пробвах да пращам към Германия и към Великобритания - също беше забранено. Затова сега ще заминава за адрес в САЩ и ще чакам по някое време да ми я донесат Wink

И аз имам няколко пратки, влезли в BG на 20.02 и на 23.02, а в пощата няма нищо  #2gunfire
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия