Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 5 - юнска

  • 23 392
  • 596
Стари теми
https://www.bg-mamma.com/?topic=1584482
https://www.bg-mamma.com/?topic=1629161
https://www.bg-mamma.com/?topic=1647125
https://www.bg-mamma.com/?topic=1654718

Корекция на цена:
До 30 дни след направа на поръчката, има активен бутон - Корекция на цена.
Намира се в детайли на поръчката. При натискане показва има ли артикул с намалена цена и ако има се връща разликата или в Тему кредит, за използване за нова поръчка или в карта. В рамките на тези 30 дни корекцията може да се използва нееднократно.
Излиза като се влезе в детайли на поръчката
И бутона изчезва чак след 30 дни, ако не го виждате значи не сте на правилното място!



Куриерски фирми
Спиди,  DPD, BOXNOW,sameday




Натискайки бутон ПРОСЛЕДИ се вижда с кой куриер е, и номер на пратка.

Връщане:
Можете да извършите връщане на артикули, като следвате тези стъпки:
I. Влезте в акаунта си на Temu на Temu.com или в приложението, за да заявите възстановяване на средствата. Ако нямате акаунт в Temu, щракнете върху „Запазване на поръчката“ във вашия имейл за поръчка от Temu, за да извършите връщане на артикули.
II. Намерете съответната поръчка във „Вашите поръчки“ и щракнете върху бутона „Връщане на артикули/възстановяване на средства“.
III. Изберете артикулите, които искате да върнете и причината за връщането. В зависимост от причината, която сте избрали, може да се наложи да предоставите допълнителна информация, свързана с поръчката. След като предоставите необходимата информация, щракнете върху бутона „Следваща стъпка“, за да продължите.
IV. Ако не е необходимо да връщате артикула си, последната стъпка е просто да изберете начина за възстановяване на средствата ви. Можете да изберете да получите възстановяването на средствата като кредит в кредитното ви салдо на Temu или да бъдат кредитирани обратно чрез първоначалния ви начин на плащане. Направете своя избор и щракнете върху „Изпращане“.
V. Ако трябва да върнете артикулите си, ще имате възможност да изберете начините за връщане на артикулите и възстановяване на средствата ви. След като изпратите заявката, ние ще ви предоставим етикет за връщане, за да можете да върнете артикулите. Доставката за връщане на артикули е безплатна при първото връщане за ВСЯКА поръчка в рамките на 90 дни от датата на покупката.
VI. След като поставите всички артикули за връщане в една пратка, отпечатайте и залепете предоставения от нас етикет за връщане от външната страна на пратката. Изпратете пратката си обратно от най-близката DHL Parcel точка и сте готови!
Връщането е през офис на Спиди
VII. Можете да проверявате статуса на възстановяването на средствата за вашите артикули на страницата с подробности за вашата поръчка или чрез текстово съобщение/имейл/насочени известия от Temu.
https://www.temu.com/bg/return-and-refund-policy.html?_x_sessn_i … fer_page_sn=10076



Забавена или не доставена  на пратка :

10,00лв. Кредит за забавяне

Ако не доставим поръчката ви на или преди последната очаквана дата за доставка на Temu, ще ви издадем 10,00лв. кредит (Стандартна доставка) в рамките на 48 часа от тази дата. Кредитът ще бъде преведен в кредитното ви салдо в Temu и може да бъде използван за следващата ви поръчка.

Връщане на средствата, ако артикулът е повреден
Ако получите пратката си и установите, че някои артикули са изгубени или повредени по време на транспортирането, можете да бъдете сигурни, че лесно можете да поискате пълно възстановяване на сумата за тези артикули.

Възстановяване на средства поради липса на актуализации в продължение на 15 дни
Ако пратката Ви няма актуализации за проследяване в продължение на повече от 15 дни, можете да кандидатствате за безплатна повторна доставка или възстановяване на средствата. Ако в крайна сметка получите пратката, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Възстановяване на сумата след 30 дни при недоставена поръчка
Ако в срок от 30 дни след изпращането пратката ви не бъде доставена, можете да подадете заявление за безплатна повторна доставка или пълно възстановяване на сумата. Ако в рамките на 35 дни не бъдат предприети никакви действия, ще бъде извършено автоматично възстановяване. Ако пристигне по-късно, можете да я задържите безплатно, без да се налага да я връщате.

Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни. Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂
Телефон за връзка 088 212 2326

sameday.
Техният стационарен телефон е 029064500.

От къде можете да махнете запаметена карта с която сте платили


Запазване на артикул в Любими
Виж целия пост
# 1
Матеа, тези М&ВМ не са ли Експрес Уан? Много ме е страх от тях, звънят на момента. И нямат офис, по разни Изи пей ги оставят.
Виж целия пост
# 2
Нападайте, последна бройка тръгълния моп  на смешна цена https://share.temu.com/LUnO5Pt5ujA

Миналият ден го поръчах на 17 и нещо, голяма изненада при корекцията на цената преди малко, 10,38лв  ми върнаха.
Виж целия пост
# 3
Съгласна съм да я оставят някъде наоколо.
Виж целия пост
# 4
Благодаря за темата! Имам поръчка кацнала на летището. Дано съм с късмет да пристигне до седмица, защото след това трябва да ангажирам някой да я взима.
Виж целия пост
# 5
Липсват "звездите" от sameday.
Техният стационарен телефон е 029064500.
Виж целия пост
# 6
Благодаря за темата! Имам поръчка кацнала на летището. Дано съм с късмет да пристигне до седмица, защото след това трябва да ангажирам някой да я взима.

И аз съм в същата ситуация, с тази разлика, че не мога да ангажирам никого да я взима.
Момичетата в темата ми казаха, че върнат пратката в Temu.
Моята поръчка вече била на път към складовете. В проследяването в Temu казват, че няма нова информация за моята пратка. Последното беше, че не е взета от подател. Стискам си палци!
Виж целия пост
# 7
Здравейте, Тему-холици 😃
И аз цоп в темата. Прочетох първите 3. Остана ми само 4-та. От снощи ги хванах и това безсъние…. 😃😃😃 Има много полезни съвети като как да добавим в любими, как да върнем разлика в цената и как да потърсим най-добрата цена за даден артикул. Благодаря на всички за разясненията 🌷
Аз вече съм с две получени поръчки и съм 50/50, но е зарибяващо и направих трета. Подготвям се и за 4-та. С малко повече опит вече, разглеждане на отзиви, предполагам ще се нагласим 😃 Честно казано, не знам как се въвлякох тук. Против Шеин съм и никога не съм поръчвала от тях, но тук нещо попаднах в капан 😃 От АлиЕкспрес само поръчвах калъфи за телефони, които издържаха по месец и се отказах накрая от тях. Купих си един скъп и приключих с боклучавите им калъфи. А и тази доставка с БГ пощи изобщо не ми е по вкуса и не бих рискувала за по-голяма поръчка от 4-5 лв. Но тук е различно и вече съм финансово доста назад 😃
Бих се радвала на повече мнения, които показват какво сте поръчали и реални снимки на нещата. Честно да ви кажа, линковете ви почти не ги отварям. Тромаво ми е. Много по-удобно би било, ако се постват снимки и скрийншотове. Така се вижда и на каква цена сте го закупили. Ако сега, примерно, е по-висока, може да се изчака за намаление. Който иска нека си оставя и линкове, но със снимки е по-лесно разглеждането на мнението, защото при отваряне на всеки линк, много от нещата за мен не представляват интерес, а това е загуба на време. Със снимки е по-лесно преглеждането. Само като идея, ако ви се занимава. Аз утре ще снимам какво съм поръчала и какво е дошло, за което намирам за интересно и имам какво да кажа.
От няколко дена гледам стикери за детска стая и се колебая кои да поръчам. Ще се радвам, ако споделите мнение. Изглеждат много красиви, някои имат и реални снимки от потребители, но не успявам да избера.
Другото, за което ще ви помоля е, защото се зарибих от вас, снимки на ето този несесер:

Добавила съм го в количката, цената не е нищо особено, ама нямам и голяма нужда от него, та се колебая. Как е като качество? Ще разгледам после и отзивите, но вашите са ми по-значими.
Поръчах си и една блузка и една нощница, но съм твърдо не за дрехите. Аз и за това не харесвам Шеин - предимно боклучави дрехи са ми (сигурно има и попадения, но докато ги нацелиш…. пас съм там). И хем знам, че дрехите не струват и пак се подлъгах, а и не бяха нещо супер евтино. Дано им намалят цената до 30 дни, че да не ме е яд 😃 За козметика от китайски сайтове обаче съм твърдо НЕ. Абсолютно неясен произход, съставки, не, не… няма шанс да си сложа, каквото и да е на лицето. Даже се изненадвам, че има хора, които поръчват козметика и гримове. Има на всяка крачка ДМ и Лили с мостри и прилични цени, не знам защо е нужно да се хлепаме с козметика с неясен произход. Сигурно има и попадения и не всичко е зле, но не бих експериментирала с кожата си.
Виж целия пост
# 8
Несесерът е приличен и удобен за път, но го взех на цена 2 и нещо. Нямам възможност да го снимам в момента.

Нека всеки да си поръчва това, което сам прецени -- няма нужда да критикуваме чуждите избори.
Виж целия пост
# 9
Някой ползвал ли е  уред за почистване на пори, тип стъргалка или скрубер? Има го на различни цени. Дали върши работа? Нещо не мога да прикача линк, много дълъг стана.
Виж целия пост
# 10
Аз пък нито от АлиЕкпрес, нито от Шейн съм поръчвала. Въобще съм скептична към такива сайтове. Но Тему са много агресивни във ФБ и се предадох. Grinning
Виж целия пост
# 11
Тази поръчка взех днес
1. Доволна съм от очилата, тези са ми третите. Вършат работата си. По цял ден съм пред компютър и ми се товарят очите доста.
2. Тениската е хубава. И материята си е памук, доволна съм. Не се различава по нищо от тениските на кики. За такъв тип дреха, цената и е перфектна.
3. Чорапите са ОК. Мъж ми носи 43-44 номер, стават му. Единия от единия чифт обаче е по - малък Grinning
4. От стелките поръчвам вече трети път, на мъж ми за работните обувки са супер.
5. и 6. И от тези двете сме доволни. Незнаех кое ми харесва повече, и след като ги получих, отново незная кое искам мъж ми да ми сложи на стената...
7.  Стикери за нокти.... идеални са си. Вече предимно от тему си вземам стикерчета.
Другите неща не ги разбирам, ама моя човек казва, че са добре.



Имам несесера, за който се пита по-горе. Аз не съм особено доволна. Да, за път е ОК. Аз просто го взех с друга цел, но не влезе в употреба, защото от двете страни има дупки и ми изпадат нещата. Ама мъжа ми го хареса да съм си слагала кремовете Laughing Взех го за 1 лев аз.
Виж целия пост
# 12



Засега съм доволна от всичко.
Монтирахме шлауха и слушалката,но като са черни,стоят малко тъпо на инокс батерия. Ама им се кефя. Паснаха. Очилата за четене от диоптър и половина са за мен, защото ми се иска където и да посегна,да си намирам такива-до холната масичка,на нощното шкафче... Едни, направени по рецепта в оптика си ми стоят в чантата.
Виж целия пост
# 13
Несесерът е приличен и удобен за път, но го взех на цена 2 и нещо.

Нека всеки да си поръчва това, което сам прецени -- няма нужда да критикуваме чуждите избори.

Ако е към мен и моето мнение, не критикувам никой за изборите му. Може би и не сте ме разбрали. Просто споделих, че ще бъде по-лесно, ако пускаме снимки на това, което сме поръчали, за да става по-лесно преглеждането. Неотваряйки всички линкове, защото към повечето нямам интерес, със сигурност съм пропуснала и нещо, което бих харесала. Много ми е интересно какво сте си поръчали, но просто линковете бавят преглеждането, за това често ги пропускам, ако няма някое интересно описание към тях 😃
Виж целия пост
# 14
Имах предвид частта с коментара за козметиката.
Иначе за мен линковете са по-удобни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия