Математически турнири 1-4 клас. Тема №49

  • 114 897
  • 740
# 690
Ще му ги изпратят от РУО в електронен или хартиен вариант.
В срок до 23.03.2018 г. чрез имейл началникът на РУО изпраща на експерта в МОН окончателни протоколи в екселски таблици за всеки клас поотделно, списък на учениците, които не желаят да им бъдат публикувани резултатите и справка за броя на проверените бланки в областта. Допълнително, на експерта в МОН се изпращат и хартиени варианти на протоколите, подписани от началника на РУО.

Скрит текст:
Ще проверя как е уреден въпросът в документите, засягащи приема.
Редактирам се. Проверих.
Служебна бележка за резултатите от олимпиадата и/или състезанията в областта на математиката (Приложение № 3)

Срокът на общественото обсъждане е изтекъл преди няколко дни, значи скоро заповедта и приложенията ще се появят в окончателния си вариант.
дидева, на кой документ е изтекло обсъждането? плс. коя заповед?
щото няколко въпроса ми изскачат, та да прочета преди да питам Simple Smile

а в крайна сметка все пак е кофти да разчитам на резултата, който видях залепен на лист, без доказателство. ами ако са го променили и аз самата се изненадам от служебната бележка..............

и аз не знам кой е красуната хахаххах ама е смешно Simple Smile
Виж целия пост
# 691
това е пълен абсурд за изпращането само на над 85, между другото. не съм пряко заасегната, за щастие, но ако бях, щях много да се изнервя. ами ако детето имаше 84 и после вярна 26та........... никой ли писмено заявление няма да подаде, та той регламентът си противоречи в тази си част и в онази, дето класира за национално деца с над 10те процента...
Виж целия пост
# 692
на мен Гуги ми направи забележка: "може би имате предвид "краТуната".
може би не е грешка Wink
Виж целия пост
# 693
дидева, на кой документ е изтекло обсъждането? плс. коя заповед?
щото няколко въпроса ми изскачат, та да прочета преди да питам Simple Smile

а в крайна сметка все пак е кофти да разчитам на резултата, който видях залепен на лист, без доказателство. ами ако са го променили и аз самата се изненадам от служебната бележка..............

и аз не знам кой е красуната хахаххах ама е смешно Simple Smile
Виж в темата за МГ и ПМГ след пети клас. Бях пуснала линкове. Да не ровя аз. Но със сигурност ще информирам, когато документите станат факт.
Красуната вероятно е Красимира Карабашева.
Виж целия пост
# 694
Да, забравила съм. И пак е смешно. Горкичкият Красуната. Аз не знам защо сега отначало направих асоциация с Краси Манев и взех да се чудя от кога се е забъркал със Савата Simple Smile Пък и информатика и математика... Абе оплетох се.
Виж целия пост
# 695
Колко е произведението на цифрите на числото едно??????

Виж целия пост
# 696
Колко е произведението на цифрите на числото едно??????



И аз бих искала да знам.
Виж целия пост
# 697
Здравейте. Моля за съвет как да процедирам.
Детето ми е четвърти клас и на ЕК има 84т. и отговор на 26-та задача - 20, който според мен е верен, но не и според МОН.
Има ли вероятност тази ситуация да стане причина да не участва в следващия кръг?
Виж целия пост
# 698
Извинявайте много, ако съм по-агресивна. Но:
1. 20 не е верен отговор не само според МОН. Ние още не знаем пълното условие, но от откъслечните условия е ясно, че отговорът е 11 ( 2 + 0 + 1 + 8 )
2. Защо държите детето да ходи на следващ кръг?
3. По известните до момента критерии детето Ви не се класира и не мисля, че трябва да занимавате горките хорица в МОН. Можете да пробвате, разбира се, но продължавам да не разбирам мотивите Ви, за да вложите усилия в това.

Изобщо, личното ми мнение, е че няма по-вредно за отношението между децата и математиката от бутането им във всевъзможни състезания и ръчкането за все по-челно класиране. В един момент децата, на които математиката им е страст, започват сами да се ръчкат. Oнези, които са насилвани, или ще се чувстват кофти, че не одоволетворяват амбициите на родителите, или директно ще им опротивеят и състезания, и задачи и математика като цяло. И в 4-и клас е рано за това. Но до кога с този натиск?
Виж целия пост
# 699
Тинкърбел, мнението ви е обективно, а не агресивно.
Това пренасищане със състезания в началните класове не полезно, особено за родителките.
Виж целия пост
# 700
Тинкърбел, ненужно груба си
bbogdanovva съвсем случайно попаднах на решение на задачата
явно е давана на пролетни математически за 5 клас
явно наистина 11 е верния отговор
Виж целия пост
# 701
Тинкърбел, ненужно груба си
bbogdanovva съвсем случайно попаднах на решение на задачата
явно е давана на пролетни математически за 5 клас
явно наистина 11 е верния отговор

Такъв отговор би се получил ако приемем, че произведението от цифрите на числото 1 е равно на 1, произведението от цифрите на числото 2 е равно на 2, произведението от цифрите на числото 3 е равно на 3 и т.н.
Според дефиницията:
Произведение - резултат от умножение на две или повече числа, наречени множители.
Следователно произведение от един множител не съществува.
Единственият вариант произведението на естествени числа да е 2 е ако единият множител е 2, а останалите (поне един) са равни на 1. В числата от 2 до 9 няма нито един такъв множител.
Съответно моят син е изключил числата от 1 до 9 и е получил отговор 20.
А проблемът не е участието в следващия кръг.
Проблемът ми е как да му обясня, че решението му не е вярно след като съзнателно е изключил едноцифрените числа.
Виж целия пост
# 702
Mи, аз на твое място щях да го поздравя за креативното мислене, да му кажа, че според мен е прав и изобщо така да му напомпам самочувствието и изобщо да не отварям тема за следващи кръгове.
Наистина ли има деца в 4-и клас, които сами знаят регламентите в детайли и сами си следят точките, че да зададат въпроса - защо са ме ощетили на едикояси задача. Няма начин. 
Виж целия пост
# 703
Тинкърбел, ненужно груба си
bbogdanovva съвсем случайно попаднах на решение на задачата
явно е давана на пролетни математически за 5 клас
явно наистина 11 е верния отговор

Такъв отговор би се получил ако приемем, че произведението от цифрите на числото 1 е равно на 1, произведението от цифрите на числото 2 е равно на 2, произведението от цифрите на числото 3 е равно на 3 и т.н.
Според дефиницията:
Произведение - резултат от умножение на две или повече числа, наречени множители.
Следователно произведение от един множител не съществува.
Единственият вариант произведението на естествени числа да е 2 е ако единият множител е 2, а останалите (поне един) са равни на 1. В числата от 2 до 9 няма нито един такъв множител.
Съответно моят син е изключил числата от 1 до 9 и е получил отговор 20.
А проблемът не е участието в следващия кръг.
Проблемът ми е как да му обясня, че решението му не е вярно след като съзнателно е изключил едноцифрените числа.
Леле, ако това е задачата,то тези са луди за вързване!!! Какво е това произведение от цифрите на едноцифрени числа?!?!?!? Как произведение на 2?!?!? Че може да е 2 по другите цифри,които липсват,т.е. са нула, а може и да е 2 по 2 по 2 до безкрайност?!?!?!? Егати кукурукутата изобщо нямаше и да ходя, ако не беше важен резултатът за училище!!! Имаме ли условие на 26та зад компилирано от нечии спомени?
Виж целия пост
# 704
Леле, ако това е задачата,то тези са луди за вързване!!! Какво е това произведение от цифрите на едноцифрени числа?!?!?!? Как произведение на 2?!?!? Че може да е 2 по другите цифри,които липсват,т.е. са нула, а може и да е 2 по 2 по 2 до безкрайност?!?!?!? Егати кукурукутата изобщо нямаше и да ходя, ако не беше важен резултатът за училище!!! Имаме ли условие на 26та зад компилирано от нечии спомени?
според мен по-обезпокояващото е , че тази задача е давана и на ПМС
а все пак това състезание е за прием
мисля че съставителите трябва повече да обмислят условията
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия