Филми за Холокоста в час на класа пред 10 годишни деца

  • 24 582
  • 308
# 180
А това с храната от типа "знаеш ли колко деца гладуват, а ти хвърляш храна" е най-гадният тип емоционнално изнудване. Все едно аз да ти кажа, че си купуваш всеки ден кафе, цигари, ходиш на почивки и пр., а в третия свят само с парите за кафето ти живеят цял месец. Трябва този, ккойто има да си напълни чинията и да я препълни, или който може да отиде на море или си купува кафе всеки ден да се чувства  виновен ли?

Юна, нищо не проектирам, защото аз моята травма отдавна съм я преработила. Дадох го само за пример.

А най-лесният подход за свастиката е освен презентацията от художника, и просто да се каже на родителите и те да се оправят.
Виж целия пост
# 181
По-добре да гледат такива филмчета, отколкото колко е било нормално да има семейства от двама мъже или две жени.

В музеите е пълно със скелети и черепи, нима слагате ръка върху очите им, за да не ги видят?
Виж целия пост
# 182
А аз съм убедена, че детето не е имало предвид нито едно от значенията на символа.
Значи е крайно време детето да бъде ограмотено относно най-позорното значение на този символ. Ако беше информирано за това му значение, нямаше да рисува свастики.
Виж целия пост
# 183
Ограмотено донякъде.
А другите са ограмотени доколкото разбрах за наказание на това.
Не разбирам практиката целия клас да бъда подлаган на нещо заради действия на едно или няколко деца.
Резултатът е - аз съм възпитан, уважавам учителя и всички други, спазвам правилата, и пак ме наказват. За мен това не е добър учител.
Виж целия пост
# 184
НСЧ, какво значи, че целия клас е подлаган на нещо? Все пак, нали, става дума за филм, който така и не знаем кой е, но знаем, че е съдържал исторически данни и кадри. Не говорим за някакво наказание, или?
Виж целия пост
# 185
Подлагани на нещо извън програмата, като причина е нещо лошо, извършено от един ученик.
В случая филм, в друг случай нещо друго, без значение. Не виждам каква връзка имат другите деца с действията на едно.
Виж целия пост
# 186
Подлагани на нещо извън програмата, като причина е нещо лошо, извършено от един ученик.
В случая филм, в друг случай нещо друго, без значение. Не виждам каква връзка имат другите деца с действията на едно.

По тази логика, защо въобще всички ние сме подлагани на опити за образование в толерантност заради Хитлер и неговите действия?
Нарича се общество и, конкретно в случая: обществено образование. За такива, които не желаят обществените нужди да нарушават личния им комфорт е измислено домашното образование и частните учители.
Виж целия пост
# 187
Ограмотено донякъде.
А другите са ограмотени доколкото разбрах за наказание на това.
Ограмотяването на децата за Холокоста е наказание? Интересна теза.
Виж целия пост
# 188
В случая е точно наказание. Един драска свастики, а всички трябва да гледат филм за холокоста. Ако не беше Иванчо със свастиката, щяха да правят нещо друго в часа. Обаче така става - групата плаща за издънката на един, защото иначе, нали, трябва да се овладее класът. Не понасям такива неща. Ми, да му набият канчето на Иванчето заради свастиката  и толкова!
Виж целия пост
# 189
Не, не е наказание. Случката със свастиката е повод да се направи нещо, което така или иначе е редно да бъде направено, а именно децата да бъдат запознати с Холокоста.
Виж целия пост
# 190
Айде, сега, тук сме възрастни хора и не падаме от небето! каакъв повод да бъдат запознати, сякаш са им малко другите неща в училище, та и заради издънката на Иванчо да ги запознават зорлем! нали си имат учебен план, уроци по история - там да ги запознават! Честно да ви кажа, на мен още от времето, когато ние бяхме ученици, ми е писнало от такива зорлеем образователни акции заради това, че един от класа се е издънил.  Който е рисувал каквото не трябва, да си понася сам последствията!
Виж целия пост
# 191
Ограмотяването на децата за Холокоста е наказание? Интересна теза.
Не. Учителката го е приложила като наказание.

По тази логика, защо въобще всички ние сме подлагани на опити за образование в толерантност заради Хитлер и неговите действия?
Нарича се общество и, конкретно в случая: обществено образование. За такива, които не желаят обществените нужди да нарушават личния им комфорт е измислено домашното образование и частните учители.
Не виждам връзка с това, което попитах. Ако Пешо открадне, защо и ти трябва да влезеш с него в затвора? Не смятам, че е правилно.
За държавното образование - аз лично съм съгласна с програмата и не нарушава душевния ми комфорт. Но това не е било по одобрената програма. Може и в нас да е грешката, затова нека си пусне сигнала и да преценят хората, които разбират повече от нас.

Виж целия пост
# 192
Определено се надявам все още в образователната програма да има модули защо да не крадем, въпреки че лично ние не сме откраднали нищо.
Сериозно ли с цялата си морална съвест спокойно сравнявате гледането на филм за концлагер с отиването в затвор за неизвършено престъпление?
Виж целия пост
# 193
Не го е приложила като наказание.
В основното ми училище имаше случай на опит за изнасилване от няколко ученика. Един започнал, момичето викало за помощ, чули я двама и отишли да помогнат... на изнасилвача.
Като отговор на това действие, учителката ни направи предмет за сексуално ограмотяване за цялото училище. Този предмет беше всяка седмица по един учебен час през цялата година и учителката по биология беше подбрала сама материала. Не е включен в учебната програма, не го е синхронизирала с родителите и дори не им е искала разрешение. Може да е имало семейства, които са искали децата им още да си мислят, че ги носи щъркела, но ... малшанс. Бях точно на 10 години тогава.
Не се чувствам изобщо наказана и малко по-полезни неща съм научавала в училище.
Знанието е полезно.
Учебната ни програма не е намерила за нужно да включи нито сексуално образование, а от него има огромна нужда, нито ключови събития от световната история, които също е важно да се знаят.
 
Виж целия пост
# 194

В основното ми училище имаше случай на опит за изнасилване от няколко ученика. Един започнал, момичето викало за помощ, чули я двама и отишли да помогнат... на изнасилвача.
Като отговор на това действие, учителката ни направи предмет за сексуално ограмотяване за цялото училище. Този предмет беше всяка седмица по един учебен час през цялата година и учителката по биология беше подбрала сама материала. Не е включен в учебната програма, не го е синхронизирала с родителите и дори не им е искала разрешение. Може да е имало семейства, които са искали децата им още да си мислят, че ги носи щъркела, но ... малшанс. Бях точно на 10 години тогава.

няма как да съм ок. с това колкото и да го хвалиш. да образоват сексуално 6 годишната ми дъщеря и 14 годишното съседче в един час и по един и същи начин хич, ама хич няма да ми хареса. аз съм родител, който говори с децата си, отговаря на въпросите им, прави проекти с тях, итересува се какво се случва в училище, гледа на учителя като на съюзник, не като на враг. обаче информацията трябва да е съобразена с възрастта на децата. да говориш на първокласници за секс и начини за предпазване не ми се струва хич подходящо.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия