Booking.com /Тема 2/

  • 55 472
  • 764
# 600
Да, не е имало престой, но не по наша вина. Висяхме два часа на стълбите като клошари, защото предпратеният апартамент е даден на други хора... а рейтингът му е 9.6. Нищо ли не можем да направим? Хайде, Велико Търново, голям град, намерихме къде да отседнем.  А ако беше в някое планинско село някъде си!?...
Виж целия пост
# 601
Напишете отзив в Гугъл.
Виж целия пост
# 602
Да, не е имало престой, но не по наша вина. Висяхме два часа на стълбите като клошари, защото предпратеният апартамент е даден на други хора... а рейтингът му е 9.6. Нищо ли не можем да направим? Хайде, Велико Търново, голям град, намерихме къде да отседнем.  А ако беше в някое планинско село някъде си!?...
Собственика канселира ли резервацията? Уверете се че го е направил!
Просто не е трябвало да си губите времето, а направо да  му изискате канселиране.
Ако канселира, се получава мейл от букинг че предстои връщане на парите и обикновено идват за 3-4 дни.

Случвала ми се е такава случка с една нагла собственичка. Пише ми че ап. не бил свободен, а не канселира. Аз съм предплатила, като рез. е с невъзвръщаема стойност, а тя ми заявява да канселирам аз. След разправии с букинг накрая канселира,  а аз докато пътувам трябваше да търся алтернатива.
Нямах възможност да оставя отзив!
Виж целия пост
# 603
В гугъл, в трипадвайзър.. тук по форума за съответното населено място в морските теми.. възможности има.
Ако имате писмено с букинг вероятно може и тук към някакви туристически камари или нещо си да се оплачете, да му спретнете една проверка..
Виж целия пост
# 604
Ужас. Какъв е смисълът от букинг тогава
Виж целия пост
# 605
Канселирал е, ще ни върнат парите (до 10 работни дни казаха). Но! Яд ме е - какви санкции ще претърпи той? Никакви! Дори рейтинга не мога да му намаля, защото няма престой, нямам право на отзив.
Вися в жегите на стълбите и се разправям.... а ако бяхме в някое забутано място, дето няма къде да спим? Ако сумата беше за 10 нощувки, за предвидена почивка? Изобщо... парите евентуално ги възстановяват, но нито компенсират мен, нито санкционират него. Остават само ядовете и усещането, че си... изигран.
Виж целия пост
# 606
Не е точно така, защото Букинг в общи линии не те "оставят намира" докато не се намери алтернативно настаняване, което да те устройва (постоянно телефонни обаждания и и-мейли). Аз понеже не харесах това, което ми предложиха, им изпратих линк на това което ме устройва и веднага получих отговор с линк да направя резервация там. Като можеш да им изпратиш касова бележка след престоя и би трябвало да ти възстановят разликата в цената. (това не съм го правила понеже беше малка разликата и не ми се занимаваше)
Виж целия пост
# 607
Истина е, че ни питаха за съдействие за друго настаняване. Ние само си поискахме парите обратно и си намерихме къде да отседнем. Факт е, че там има доста места за настаняване и не ни беше никаква трудност.
Виж целия пост
# 608
За мен букинг са виновни!
И в този случай, освен че трябва да ви върнат парите и да ви компенсират.
А въпросният:хотелиер" тотално да го изхвърлят от букинг!
Виж целия пост
# 609
Здравейте,
резервирах хотел, в който пише, че нямам право на безплатна анулация, а резервацията може да бъде направена и без кредитна карта. В профила си нямам кредитна карта. Ако анулирам някога тази резервация - как те ще ми вземат парите на нейната стойност след като ми нямат данните от картата? =)
Виж целия пост
# 610
няма как. Освен ако ти искат депозит по банков път например за да ви направят резервацията
Виж целия пост
# 611
Здравейте,
резервирах хотел, в който пише, че нямам право на безплатна анулация, а резервацията може да бъде направена и без кредитна карта. В профила си нямам кредитна карта. Ако анулирам някога тази резервация - как те ще ми вземат парите на нейната стойност след като ми нямат данните от картата? =)
Те няма да ги вземат, но Букинг ще почнат да ви звънят и да досаждат.
Миналата година хотелът, който бях резервирала се опита да си дръпне невъзвращаемата част 1 ден по-рано, от крайния срок за анулиране, но в картата нямаше пари. От Букинг ми звъняха и аз им казах, че срокът е утре и тогава в картата ще има пари.
Виж целия пост
# 612
Здравейте,
резервирах хотел, в който пише, че нямам право на безплатна анулация, а резервацията може да бъде направена и без кредитна карта. В профила си нямам кредитна карта. Ако анулирам някога тази резервация - как те ще ми вземат парите на нейната стойност след като ми нямат данните от картата? =)
И аз така си мислех, но от хотела ми писаха и поискаха капаро от 50%. Предполагам, имат това право, след като не е посочено, че букинг обработва плащанията. Ако до пет работни дни не внесеш капарото, просто ти анулират резервацията. Аз малко бях се ядосала, защото пише, че приемат плащания само в брой, а те твърдят, че си пишело за предплата, а не дават възможност да се плати с карта. Предложих им да им изпратя парите по Еконт, правила съм го с други хотели, те ми предложиха да платя в Изи пей, така и направих. Просто не исках да плащам с банков превод заради допълнителните такси. Но хотелът изглежда добър и мисля, че няма да има проблеми.
Ако не изпратиш капаро, няма как да си вземат парите. При мен резервацията е с частично възвращаема стойност, но капарото, което ми поискаха, е по–малко от сумата за неустойката, те също няма как да си вземат остатъка, май всичко е – ако мине номерът.
Виж целия пост
# 613
Здравейте,
Аз също разполагам с код за отстъпка. Ще се радвам някой да се възползва от него. Пишете ми на ЛС, ако се нуждаете Simple Smile
Виж целия пост
# 614
Пиши ми моля те на лични, ама много скоро ако може. Мерси
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия