Booking.com /Тема 2/

  • 55 428
  • 764
# 615
И аз имам код,ако на някой му трябва да пише.
Виж целия пост
# 616
Благодаря Rudi.
Виж целия пост
# 617
И аз код за отстъпка, а малко по-назад съм публикувала и други от разни сайтове.
Виж целия пост
# 618
Мога да изпратя линк за - 10% с покана. Ако имате интерес, пишете. До сега съм го изпратила само веднъж преди няколко дни на Завеяна. Не знам дали го е използвала, не отговори.
Виж целия пост
# 619
Мога да изпратя линк за - 10% с покана. Ако имате интерес, пишете. До сега съм го изпратила само веднъж преди няколко дни на Завеяна. Не знам дали го е използвала, не отговори.
Още не съм. Ще получиш имейл като го използвам и ще виждаш в моите награди в профила ти в букинг.
Виж целия пост
# 620
Мацки, аз като ползвах линка, ми пише там каква сума ще ми върнат. Обаче не разбрах, дали за целта трябва и аз да им препоръчам клиент, или не се изисква нищо от моя страна?
Виж целия пост
# 621
Мацки, аз като ползвах линка, ми пише там каква сума ще ми върнат. Обаче не разбрах, дали за целта трябва и аз да им препоръчам клиент, или не се изисква нищо от моя страна?
Сумата ще ти я върнат след като завършиш пътуването си, а след това ще ти изпратят линк и ако го пратиш на приятел, който да резервира през него, ще получиш друга награда.
Виж целия пост
# 622
Благодаря ти!
Виж целия пост
# 623
Писах в една друга тема за букинг, но може би не е активна.
На 25 юли платих половината от резервация с невъзвръщаема сума. На 19 август са ми пратили мейл, че картата ми не е активна или е изтекла и резервацията им е канцелирана, а сумата няма да се върне. Не оспорвам връщането на сумата.
Картата ми е активна, не е изтекла, има покритие, проверено е тази сутрин в банката. Няма проблем с картата.
С customer service  си разменяме мейли цяла нощ. От тях получавам автоматични мейли, че картата ми е изтекла или не е активна и поради това резервацията ми е канцелирана. Дават ми бутон "свържи се с пропъртито". Собствениците ми казват, че не могат да направят нищо повече, да си се свържа с Customer service на Booking.
Сега съм без резервация за другата седмица, но пък с невъзстановяема сума.
На кой да се оплаквам и как да доказвам, че картата си ми е наред, работи си, оня ден в Ремедиум съм си купувала неща. Това е последното й ползване.
Виж целия пост
# 624
Проверете до кой месец Ви е валидна картата? За нашите банки са валидни до края на месеца, който пише, но за повечето онлайн търговци са валидни  до месеца, който пише. Имах подобен проблем с чужд онлайн магазин-банката твърди, че картата е валидна и отказва да издаде нова с месец по-рано, а онлайн магазина не я приема, защото е изтекла.
Виж целия пост
# 625
Ако някой има нужда от линк за 15$ ( покана )-  на ЛС.
Виж целия пост
# 626
 Току що направих резервация,като ползвах профила си на Гениус и линк за 25 долара отстъпка ,но получих това :

"Изглежда, че сте направили повече от една резервация с линка, изпратен ви от вашия приятел. Това не е проблем, резервацията ви няма да бъде засегната. Но ще получите само една награда за препоръка.
Ще получите награда от US$25!
Резервирахте през линка на ,,,,,,,,,,,, затова ще получите награда от US$25 в кредитната си карта след пътуването си. Ще ви изпратим имейл, когато започнем да обработваме наградата ви."


 Сега хич не ми е ясно дали някой от нас двамата ще получи нещо.А за отстъпката на Гениуса -съвсем нищо не пише Anguished.
Виж целия пост
# 627
На мен никога не ми е отчитало точното намаление за клиент със статус"  genius".
Виж целия пост
# 628
няма такова--просто рекламен трик от тяхна страна.
реалната отстъпка е само чрез код
Виж целия пост
# 629
няма такова--просто рекламен трик от тяхна страна.
реалната отстъпка е само чрез код
Не, не е точно така. Пише си отстъпките на самите хотели и не е рекламен трик, защото съм проверявала цените и от профил без джиниъс статут. Точно снощи резервирах апартамент с 15%реална отстъпка.
Аз досега код не съм ползвала, но птстъпка 10-15%-да, както и линковете за кешбек.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия