НУКК /Италианския лицей/ в Горна баня - мнения, подготовка, изпити - 2

  • 90 175
  • 807
# 165
не се ядосвайте...запомнете едно от мен - няма напразни усилия!!бъдете сигурни в децата си и ги подготвяйте за изпитите на живота, ако там се справят, другото няма значение. моето дете е под чертата, не много но няма реален шанс като резерва но базирано на това което написах по-горе, продължаваме напред!
Виж целия пост
# 166
Може да се записва всичко, но не дават да се снима- нито работата на детето, нито шаблона с верните отговори. Иначе ми казаха, че има тънкости, с които е трудно детето да се справи, ако не е "пипнато" от специалист, т.е. колкото и да работи вкъщи, няма да е същото като да взима уроци, но самите те нямат право да дават никакви координати на учители.
Виж целия пост
# 167
El4on, явно имат предвид децата да се записват в детската градина. Там им казват тънкости и правят доста често пробни.
Виж целия пост
# 168
Здравейте, може ли някой от родителите, който е прегледал работата на детето си да каже как се оценява всяка задача и какъв е максималния брой точки. ...

Част А:  зад 1 - 9 т, зад 2 - 9,6 т, зад 3 - 7,2 т, зад 4 - 6,9 т, зад 5 - 9,6 т
Част Б:  зад 1 - 12 т, зад 2 - 10,5 т, зад 3 - 15 т, зад 4 - 12 т, зад 5 - 8,2 т

Общо са 100 т
Виж целия пост
# 169
И аз прегледах работата на дъщеря ми. Равносметката е следната: не е важно да можеш да пишеш и да смяташ /точките от тези задачи са  7,2 за аритметика, 9 и 9,6т. за звуков анализ и срички/ там сме с мах точки, но таралежите и рамката ...... мъкааааа 1,5 и 4,05т.
Виж целия пост
# 170
El4on, явно имат предвид децата да се записват в детската градина. Там им казват тънкости и правят доста често пробни.
Да, това безспорно е най-добрия вариант, но никак не ми се иска да го местя за една година от детската градина, която посещава в момента. Всяка промяна си е стрес за децата, а моето приема много трудно промените. Ще го оставя още една година да си е в позната обстановка, а догодина пак ще кандидатстваме и ... дано тогава да има необходимите знания и късмет, за да го приемат, ако не- здраве да е Simple Smile
Виж целия пост
# 171
Дано ви се паднат по-нормални задачи другата година. Simple Smile
Виж целия пост
# 172
Някой , който е ходил да разгледа задачите на детето си може ли да сподели  коя задача кой номер по ред е била? Така с информацията за точкуването публикувана от micra ще може да се разбере коя задача е била най-трудна или с най-много точки.
Виж целия пост
# 173
Здравейте, може ли някой от родителите, който е прегледал работата на детето си да каже как се оценява всяка задача и какъв е максималния брой точки. ...

Част А:  зад 1 - 9 т, зад 2 - 9,6 т, зад 3 - 7,2 т, зад 4 - 6,9 т, зад 5 - 9,6 т
Част Б:  зад 1 - 12 т, зад 2 - 10,5 т, зад 3 - 15 т, зад 4 - 12 т, зад 5 - 8,2 т

Общо са 100 т
Много благодаря!
Виж целия пост
# 174
Някой , който е ходил да разгледа задачите на детето си може ли да сподели  коя задача кой номер по ред е била? Така с информацията за точкуването публикувана от micra ще може да се разбере коя задача е била най-трудна или с най-много точки.

Задачите бяха кръстени по друг начин в изпитните работи, но така ми беше по-лесно да се ориентирам и затова и така си ги записах Simple Smile
Част А: 
зад 1 - да се определи мястото на звук А (ако не се лъжа) -9 т,
зад 2 - броене на звуци и срички- 9,6 т,- това, което ми направи впечатление е, че е една обща задача и броят на звуците и този на сричките се отбелязва на една обща редица от числа
зад 3 - аритметика (да се постави знак + или -) - 7,2 т,
зад 4 -броене на геометрични фигури- 6,9 т,
зад 5 - намиране на разлики - 9,6 т
Част Б: 
зад 1 - лабиринт- 12 т,
зад 2 - ябълки и таралежи- 10,5 т,
зад 3 - запомняне на фигури (показали са им ги за определено време и след това на другия лист е трябвало да отбележат кои са видели) - 15 т,
зад 4 - рамка- 12 т,
зад 5 - да се зачертае буквата С- 8,2 т.

Виж целия пост
# 175
В задача № 3  аритметика  бяха 18 примера за 7,2 точки
Виж целия пост
# 176
А дали някой случайно обърна внимание на задачата за памет какви са били символите? Наистина ли са били "йероглифи"  или са били по-разбираеми и асоциативни символи? Приличат ли малко поне на тези в азбуките? Благодаря!
Виж целия пост
# 177
В задачата за памет видях някакви стрелки и не мога да кажа дали приличат на тези от азбуктите. Но и да приличат, като са им я дали 8-ма вниманието вече им е било достатъчно изчерпано, а задачата носи най-много точки - 15.
Виж целия пост
# 178
Днес ходихме и ние да си видим работата. На задачата за памет фигурите бяха стрелки , кръгчета , кръстчета , бели , черни или наполовина бели и черни , стрелките насочени във всевъзможни посоки, сега се сещам че забравих да проверя дали въобще имаше поне две по две еднакви фигури. На пръв поглед всичките изглеждаха различни.  На нас ни обясниха, че при тази задача за грешно маркирана фигура се отнемат точки. Целта съответно е да се избегне маркирането на прекалено много или всички Simple Smile фигури. За рамката бих казала, че е била доста завъртяна голяма шевица Simple Smile. Тези, който бях виждала в сборниците (синът ми се подготвяше с баба си ) бяха доста по-лесни според мен.
Нямам спомен дали се е коментирало това преди , но това което разбрах днес е , че на задачата със звуци и срички, им се казват думичките, който са нарисувани за да не се чудят децата птичката примерно гълъб или гларус е Simple Smile, както каза синът ми , или клоунът дали не е смешник.
И ощр малко статистика - задачата с разликите е била с 24 разлики за 4-5 мин (като за мин. жената не беше мнг сигурна колко са точно , но каза че били достатъчно), само последната задача била за 2мин.
На лабиринтът не са му достигнали 2т. за максималния брой, като грешките са му били влизанете в две грешни прави. Нямаше докосвания на страни , но не се сетих да попитам колко точки се взимат за докосването.
На задачата за броене на геометр. фигури очаквахме да се е справил по-добре , но не е съобразил точно трики момента в тази задача за комбинациите от две и повече фигури като една цяла.
Ако някои се интересува по почева подробности с оглед бъдеща подготовка пишете на лично , успяхме с общи усилия да запомним точното разпределение на таралежите и ябълките.

Като на тази с таралежите явно оценяват всяка една правилна зона с 1,5( 7 зони *1.5) , неговите линии нямаха нищо общо с решението.
Виж целия пост
# 179
Не съм писала нищо, защото ние по стечение на обстоятелствата не успяхме да видим работата на детето. Благодаря за спомените на всички и описанията.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия