Пазаруване от Aliexpress.com 54

  • 111 675
  • 751
# 720
Здравейте. Има ли някой станал жертва на измама? Моя колежка направи поръчка, след което са ѝ хакнали пощата, пренасочили са пратката за Украйна за съвсем друго лице и сега пратката е в Украйна, но от тяхното секюрити вече 10 дни няма отговор. А за пренасочването разбрахме от продавача,  приложи скрийншот с чата, в който е направено пренасочването. Тя писа и на продавача ина Али Експрес, но никой не отразява. Къде да се обърне? все пак тя може да докаже да плащането, докато тази в Украйна не.
Аз никога! А пазарувам от али-то вече 4-5 години!
Виж целия пост
# 721
Тук доколкото чета има технически проблем от тяхна страна. Пробвай по-късно, може да са отстранили проблема с плащането. Иначе ако проблема е в теб оббикновенно изписват примерно, че нямаш достатъчно пари или с такава карта не се плаща...от този род.
Днес пробвах така пак излиза.Преди не излизаше този Яндекс.При вас така ли излиза когато плащате?
Виж целия пост
# 722
Скрит текст:
Доста време не съм пазарувала от сайта.
Моля за помощ защо не мога да заплатя.Въвеждам данните.Обработва и след това ми изписва тази грешка.
Консултирайте се със съпорта на яндекс или сменете начина на плащане. Не знам с какво плащате но сайта се опитва да тегли от yandex money не от банкова карта. Да не се е прикачил някой украинец към регистрацията. Проверете и адреса на доставка.
Виж целия пост
# 723
netman71 благодаря.Деактивирах  си старият акаунт.И си направих нов.Плащането мина успешно.
Виж целия пост
# 724
Никой купувал ли е кецове Ванс от сайта да сподели впечатления?
Виж целия пост
# 725
Взехте ли AliExpress Coupons, които важат за всички продукти от всички продавачи? (Нямам предвид AliExpress Select Coupon!) Може утре да обясня как става, ако мързела не ме хване.
Накратко купоните са $1/10, $2/10, $4/20, $5/35, $10/50, $10/69.... има и други, но аз само от тези взех. Някои от тези купони могат да се вземат по няколко, а други максимум по един.
Също и много продавачи ще предлагат $5/5.01 Seller Coupon в началото на намаленията (10.11 15:00ч. българско време) ограничено количество(най-често 50бр.). Трябва да сте много бързи, за да успеете да  вземете някой. Тази година за първи път намаленията ще започнат на 10.11 и ще продължат 48ч., а не 24ч., както беше предишни години.
Виж целия пост
# 726
На продукта, който съм си набелязала действително пише, че след 5 ч. и 7 минути ще започне намалението.
Не знам до колко е реално намалението де...не съм следила цената преди това.
Къде трябва да го търся този купон - в профила на продавача ли?
Виж целия пост
# 727
Здравейте! Сайтът приема ли плащания с Debit MasterCard PayPass и Visa Debit payWave?
Виж целия пост
# 728
Здравейте! Сайтът приема ли плащания с Debit MasterCard PayPass и Visa Debit payWave?
Да.
Виж целия пост
# 729
Бързах да поръчам нещо преди намаленията, за да може да тръгне нормално и да избегна закъсненията. Платих и ми върнаха отговор, че артикула е изчерпан и да откажа поръчката, като посоча причина "друго". Било важно за бизнеса им, да съм проявила разбиране.
ОК, съгласих се, приеха отказа.
Намерих  нещото при друг. Платих. Същата работа- изчерпано, да посоча причина "друго". Ядосах и се и писах на втория продавач, че не искам да лъжа- аз съм платила коректно и веднага, не е в мен грешката. Той отказва да приеме затварянето на поръчката и ме изнудва да посоча причина, че е много дълго времето за доставка, или "друго".
Дълги години съм потребител на сайта, винаги съм постъпвала почтено, плащала съм си покупки, за които са ми върнати парите и съм получила след 6 месеца чакане.
Сега наистина съм амбицирана да ги докладвам тези търговци, защото срещу моята коректност не получавам нищо, а съм 60 Евро назад.
Прочетох внимателно първа страница, но не открих отговор на въпроса: какъв е начина да ги докладвам? Има ли такъв изобщо?
Нямам опит в това отношение, всячески съм се старала да приключвам нещата с отстъпки и добро.
Виж целия пост
# 730
На продукта, който съм си набелязала действително пише, че след 5 ч. и 7 минути ще започне намалението.
Не знам до колко е реално намалението де...не съм следила цената преди това.
Къде трябва да го търся този купон - в профила на продавача ли?

При мен няма все още намаление. Пише, че ще е след около 20 часа.
Виж целия пост
# 731
При мен има, но само на тези, които съм сложила в кошницата.
Реших да видя как става това с авансовото запазване на артикул. Добре де, платих си долара и нещо, сего остатъка искам да го доплатя, но не ми дава линк. Направо съм в ступор....
Писах на търговеца, да видим какво ще излезе.
Виж целия пост
# 732
Може би не на всички продукти има...аз вече поръчах. Дано дойде до месец. Blush
Виж целия пост
# 733
Какъв е този промо код и има ли смисъл да намалям още от цената? Това ще е първата ми поръчка в Aliexpress
Виж целия пост
# 734
Ако ти е за първи път, няма как да имаш промо код (той се дава за лоялни клиенти, за компенсация, такива разни).
Виж дали нямаш намаление от продавача, купон от него.
Винаги има смисъл да се намалява цената. Според мен, но ти си знаеш най-добре.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия