Проблем с акаунт на таблет при връщане на фабрични настройки

  • 2 625
  • 4
Здравейте,
Не знам дали уцелих раздела, защото проблемът е по-скоро потребителски.
Сблъскахме се със следния проблем:
Миналата година закупихме таблет с интернет пакет. След връщане на фабрични настройки операционната система (Андроид) иска влизане в системата с гугъл акаунт с който е включено (регистрирано) устройството. От начало си помислихме, че сме забравили на кой от семейството акаунта сме ползвали, но след като пробвахме всички възможни така и не успяхме влезем. Не било акаунта, използван при регистрацията на устройството. Няма опция за забравена парола, няма опция за смяна на акаунта.
Тъй като все още е в гаранция, го занесохме в магазина, където ни казаха, че така ставало обикновено. Каквото и да означава това...
Днес получихме обаждане от сервиза, че тъй като проблемът бил софтуерен, не се поемало от гаранцията и ако искаме да го оправят, трябва да си заплатим определена сума. Сумата не е голяма, но някак си изобщо не съм съгласна, че не би трябвало да се поема от гаранцията. Независимо дали проблемът е софтуерен.
Четох, че Андроид имат такива защити срещу кражби, но това означава, че вече някой преди нас е регистрирал акаунта си на този таблет. Порочна практика на мобилния оператор или на някой от служителите? Нямаме спомени дали е имало лепенки на кутията. Теленор е мобилният оператор.
Случвало ли му се е на някого от вас такова нещо и как процедирахте?
Благодаря предварително!

 
Виж целия пост
# 1
Здравейте,
Не знам дали уцелих раздела, защото проблемът е по-скоро потребителски.
Сблъскахме се със следния проблем:
Миналата година закупихме таблет с интернет пакет. След връщане на фабрични настройки операционната система (Андроид) иска влизане в системата с гугъл акаунт с който е включено (регистрирано) устройството. От начало си помислихме, че сме забравили на кой от семейството акаунта сме ползвали, но след като пробвахме всички възможни така и не успяхме влезем. Не било акаунта, използван при регистрацията на устройството. Няма опция за забравена парола, няма опция за смяна на акаунта.
Тъй като все още е в гаранция, го занесохме в магазина, където ни казаха, че така ставало обикновено. Каквото и да означава това...
Днес получихме обаждане от сервиза, че тъй като проблемът бил софтуерен, не се поемало от гаранцията и ако искаме да го оправят, трябва да си заплатим определена сума. Сумата не е голяма, но някак си изобщо не съм съгласна, че не би трябвало да се поема от гаранцията. Независимо дали проблемът е софтуерен.
Четох, че Андроид имат такива защити срещу кражби, но това означава, че вече някой преди нас е регистрирал акаунта си на този таблет. Порочна практика на мобилния оператор или на някой от служителите? Нямаме спомени дали е имало лепенки на кутията. Теленор е мобилният оператор.
Случвало ли му се е на някого от вас такова нещо и как процедирахте?
Благодаря предварително!
Ако сте 100% сигурни, че не забравяте вие акаунта направо в комисия за защита на потребителите и започвайте с жалбите. Според мен е трябвало да ви го върнат отключен при положение че разполагате с всички документи.
Каква е марката на устройството?
Виж целия пост
# 2
Няма опция за забравена парола, няма опция за смяна на акаунта.

Можете ли да снимате екрана и да качите снимка тук.
Попитайте ги точно какъв е този софтуерен проблем. Повечето ги решават, като преинсталират ОС и е смехотворно да се искат пари за това. При телефоните се покрива.
Виж целия пост
# 3
Няма опция за забравена парола, няма опция за смяна на акаунта.

Можете ли да снимате екрана и да качите снимка тук.
Попитайте ги точно какъв е този софтуерен проблем. Повечето ги решават, като преинсталират ОС и е смехотворно да се искат пари за това. При телефоните се покрива.
Това е защитата срещу кражба. След зануляване телефона/таблета иска последния гугъл профил и парола асоциирани с устройството.
При операторите доколкото знам си ги отварят телефоните от склада за разцъкване или да ги покажат на клиент, та няма да се учудя някой невеж да ви е продал устройство с асоцииран профил... да кажат хората от кухнята.
Виж целия пост
# 4
Таблетът е марка Lenovo.
Не сме снимали съобщението, което се показва при "грешен" акаунт.
Със сигурност ще ги погна чрез комисията за защита на потребителите, макар че всичко е доста недоказуемо. Не мога да докажа, че не сме си забравили ние паролите, ами е логнат с друг акаунт от тях. Но все пак ще опитам, ако държат да вземат сумата за "софтуерния проблем".
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия