Booking драми

  • 8 265
  • 79
# 30
По принцип имат право. При самата резервация още си пише дали има такса за отмяна на резервацията и от кога важи тя. Изцяло на добра воля ще е да ти отменят таксата, защото бързо си се усетила, но не знам дали би станало така.
Виж целия пост
# 31
  Здравейте, интересува ме дали някой е обърнал внимание кога започна да се появява под описанието на мястото за настаняване и  информация за собственика, започваща със следното: СОБСТВЕНИКЪТ Е/ Информация за домакина:.
  В моя случай има допълнителна информация за мястото, която липсва горе и е важна подробност, която не съм видяла, или изобщо е липсвала преди няколко месеца.
Виж целия пост
# 32
Ще се опитам да преразкажа накратко абсурдната ситуация,  в която попаднахме. Резервация през букинг, разходки и към 18,30 ч., уморени от път и емоции отиваме на място, за да се изкъпем и отморим преди вечеря. Мястото е в стария град, калдъръм,  завои, тесни и стръмни улици. Споменавам го, защото ако бяхме с другата си кола, щеше да е абсурдно да стигнем до там. Намираме мястото и звъним на звънеца. Начумерен дядка се показва на прозореца. "Здравейте! Имаме резервация!", в отговор "Не е при мен!" И преди да затвори прозореца питаме не е ли това Габъра.  "Да, това е, но молдовците дойдоха". Какви молдовци, какви украинци?! Обясняваме, че имаме потвърдена и предплатена резервация,  каним го да слезе да погледне. Оказа се, че чужденци дошли преди нас и той ги настанил в запазения и платен през карта двустаен апартамент!  Нито документи им поискал, нито име! Пита ни какво да правим. Казваме, че може да ни върне парите в кеш (те са дръпнати) и да си търсим друго място, че без друго е късно.  Той се репчи  - абсурд! Парите са в букинг, не при  мен. "Елате, кава, да изкараме багажа на молдовците и се настанявайте! " Отказваме, естествено, абсурдно е да си го помисля. После казва, че им препоръчал ресторант и да чакаме, щял да ги доведе те да се изнесат. Мигаме на парицари, той пали колата и тръгва. Звъним в букинг, не могат да ни свържат с бг оператор, да звънна на сутринта. На английски обяснявам ситуацията. Чакам на линия, за да се свържат със собственика. После ми казват, че апартаментът е на разположение, сигурно сме на грешно място... Flushed върна се хазяинът, не ги открил, ще ги чакаме ли да се приберат. НЕ, естествено! Към 20 ч. след дълги разговори от букинг казват, че собственикът ще откаже резервацията, а парите ще ни върнат да 10 работни дни. Нито коментар мога да оставя, нито рейтинг точки! Sad някаква идея как да намаля отличния рейтинг на наглия дядо?
Благодаря, че ме изчетохте!
Виж целия пост
# 33
При подобна ситуация преди месец Букинг ми възстановиха предплатената сума и доплатиха разликата в цената за нова резервация, която трябваше да направя на друго място извънредно и в последния момент. Става въпрос за Слънчев бряг в разгара на сезона. По отношение на съпорта - нямам никакви забележки - съдействаха своевременно и многократно се извиниха за създалата се ситуация. Разбира се трябва да се разберете на английски ако звъните късно вечер.
Виж целия пост
# 34
На нас също казаха, че ще възстановят сумата до 10 работни дни. Не това е проблемът, а фактът, че домакинът ни остави на улицата, а не търпи никаква санкция! Дори негативен коментар не мога да му оставя Sad
Виж целия пост
# 35
Здравейте и помагайте! Simple Smile
На 27 юли 2019 предплатих половината сума от резервацията ми, която не се възстановява. На 19 август 2019 е трябвало да си изтеглят другата половина от сумата. Вместо това на 20 август получавам писмо от букинг, че поради невалидна или изтекла кредитна карта, резервацията ми е канцелирана, а сумата, която съм платила на 25 юли няма да се възстанови.
Свързах се с тях, съветват ме да се консултирам с банковия си агент.
Банковият ми агент ми се падна едно момиченце в обучение, но поне ме увери, че картата си е наред, има наличност, активна е, не е изтекла...
Сега ме посъветвайте на кого какво да пиша и как да докажа, че са се объркали.

Свързах се със собственика на апартамента, който ми казва "ние нищо не можем да направим, свържете си се с букинг". Букинг ми казват "ние нищо не можем да направим, поради неактивна карта, резервацията ви е канцелирана, а сумата, която сте предплатили е невъзвръщаема."
Виж целия пост
# 36
Говори/пиши отново на Booking.com ако трябва изпрати отново данните на картата (без CVV кода) за да си видят валидността ѝ.
Не ми се е случвало, досега подобно нещо, но винаги когато съм имала проблем директно с Booking съм комуникирала и са намирали решение.
Надявам се всичко да се нареди и да не ти се провали почивката Hug
Виж целия пост
# 37
Тя няма да се провали, но много ще се оскъпи. Няма да ми върнат сумата и ще правя нова резервация.
А пък после коя комисия трябва да сезирам.... Защото не мога да оставя така нещата.
То това си е лъжа.
Виж целия пост
# 38
Европейски потребителски център
А пък после коя комисия трябва да сезирам...
Виж целия пост
# 39
А сега на кого да се обаждам, да разчитам ли на писане на мейли? Какво да им пиша за моята карта? На 19 август си е работела, но аз пък не съм си проверявала мейла. Поради смяна на парола не е зареждал автоматично. Така или иначе аз не съм го прочела. Видях този на 20.08, че е канцелирана. И оттогава само автоматични отговори от букинг. Аз им пиша едно и също и те ми отговарят едно и също: резервацията е канцелирана, сумата е невъзстановяема.
Виж целия пост
# 40
Свържете се с Букинг на безплатен международен номер 008001194467 + номер на резервация и ПИН.
Виж целия пост
# 41
А сега на кого да се обаждам, да разчитам ли на писане на мейли? Какво да им пиша за моята карта? На 19 август си е работела, но аз пък не съм си проверявала мейла. Поради смяна на парола не е зареждал автоматично. Така или иначе аз не съм го прочела. Видях този на 20.08, че е канцелирана. И оттогава само автоматични отговори от букинг. Аз им пиша едно и също и те ми отговарят едно и също: резервацията е канцелирана, сумата е невъзстановяема.
Т.е. да разбирам ли, че към момента картата ти не е валидна, вече?
Ако е така попитай дали можеш да заплатиш остатъка от сумата с друга карта.
В този случай, аз лично бих се обадила и бих разговаряла с оператор.
  България
Поддръжка на български език
00800 119 4467
Поддръжка на английски език
00800 119 4467
Виж целия пост
# 42
А сега на кого да се обаждам, да разчитам ли на писане на мейли? Какво да им пиша за моята карта? На 19 август си е работела, но аз пък не съм си проверявала мейла. Поради смяна на парола не е зареждал автоматично. Така или иначе аз не съм го прочела. Видях този на 20.08, че е канцелирана. И оттогава само автоматични отговори от букинг. Аз им пиша едно и също и те ми отговарят едно и също: резервацията е канцелирана, сумата е невъзстановяема.
Т.е. да разбирам ли, че към момента картата ти не е валидна, вече?
Ако е така попитай дали можеш да заплатиш остатъка от сумата с друга карта.
В този случай, аз лично бих се обадила и бих разговаряла с оператор.
  България
Поддръжка на български език
00800 119 4467
Поддръжка на английски език
00800 119 4467

Защо за англ. и бълг. са еднакви телефонните номера?
Виж целия пост
# 43
Когато на мен се наложи да се свързвам, се оказа, че бг оператор отговаря в определено работно време,  след това - само международен.
Виж целия пост
# 44

Т.е. да разбирам ли, че към момента картата ти не е валидна, вече?
Ако е така попитай дали можеш да заплатиш остатъка от сумата с друга карта.
В този случай, аз лично бих се обадила и бих разговаряла с оператор.
  България
Поддръжка на български език
00800 119 4467
Поддръжка на английски език
00800 119 4467


Не, не го разбирай така. Картата ми е валидна. В 8 сутринта бях в банката да проверя първо какво става с картата ми. Нищо не става! Всичко си е наред.
Говорих с мил господин на български език. Помоли ме преведа парите на хотела по банкова сметка и да им пратя копие от превода, за да видят, че всичко е ок. Явно те са се оплели нещо, а мене само ме стресираха яко.
Свързах се и с хотела. Пратиха ми банкова сметка. Ще ви кажа какво ще съм свършила в обедната почивка.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия