Booking драми

  • 8 272
  • 79
# 45
Да, само в работно време през деня има оператор на български език.
А защо телефонните номера за BG и EN са еднакви, не мога да дам точен отговор, мисля, че в менюто някъде се избираше език, но не съм сигурна дали не се бъркам. Преди доста време ми се наложи да звъня и вече не помня подробности.
Иначе, телефоните съм ги взела от техният сайт https://secure.booking.com/content/complaints.bg.html?aid=356980 … 2bea2cd97c2f54c33
Дано всичко да се нареди, че знам колко е стресиращо да ти излезе с 50% по-скъпа почивката. В моят случай и двойна щеше да излезе.
Чакаме да се похвалиш!
Виж целия пост
# 46
Направих резервация през Букинг за хотел в България, преди малко. Май не го искам вече, но естествено, не дочетох всичко.
Излиза ми съобщение, че ако я анулирам, ще ми удържат "наказателна такса".
Чисто хипотетично, ако нямам пари в картата, как ще ми я удържат?
  Дописвам - пари не съм превеждала за нощувката.
Виж целия пост
# 47
Аз ще ви кажа какво реално е станало, когато стане Simple Smile Сега отивам в банката да ДОпреведа сумата, че ако ме контузят само с половината, не ми е достатъчно Simple Smile)))))) Поне да им платя цялата резервация Simple Smile
Ще ви питам след това как да им кажа, че съм платила на хотела.
Виж целия пост
# 48
Направих резервация през Букинг за хотел в България, преди малко. Май не го искам вече, но естествено, не дочетох всичко.
Излиза ми съобщение, че ако я анулирам, ще ми удържат "наказателна такса".
Чисто хипотетично, ако нямам пари в картата, как ще ми я удържат?
  Дописвам - пари не съм превеждала за нощувката.
Ако картата е дебитна, няма как, но и вие няма да я ползвате, защото ако сложите пари вътре, вече ще могат да изтеглят. Ако е кредитна, те така работят, без да слагате пари в тях.
По принцип в условията пише дали може да откажете без такси или не може, щом правите резервация се съгласявате на условията.
Виж целия пост
# 49
Здравейте, имам един въпрос относно резервация чрез Букинг.
Канселирах една резервация в безплатния срок за анулация и вчера около обяд ми писаха, че са ми върнали парите по картата. До този момент нищо не е постъпило в сметката ми. Резервацията беше за апартамент в Полша и съгласно банковата справка, парите са били изтеглени не от Букинг, а от фирмата, която управлява имота.
Та въпросът ми е - колко време да изчакам за банковия трансфер, преди да предприема някакви мерки?
Виж целия пост
# 50
По принцип в мейла, би трябвало да е посочено колко време ще отнеме трансфера по връщането.
При последната ми кенсалирана резервация парите ми светнаха 4 дена, след като получих мейл, че са ми върнати. Но и в самият мейл ми бяха написали, че процедурата отнема между 3 и 5 дена.
Виж целия пост
# 51
Здравейте, имам един въпрос относно резервация чрез Букинг.
Канселирах една резервация в безплатния срок за анулация и вчера около обяд ми писаха, че са ми върнали парите по картата. До този момент нищо не е постъпило в сметката ми. Резервацията беше за апартамент в Полша и съгласно банковата справка, парите са били изтеглени не от Букинг, а от фирмата, която управлява имота.
Та въпросът ми е - колко време да изчакам за банковия трансфер, преди да предприема някакви мерки?

4-5 работни дена някъде
Виж целия пост
# 52
Благодаря ви, значи няма нищо обезпокоително. Не са ми писали колко време е необходимо за трансфера, а и самата фирма ми направи лошо впечатление, затова се интересувам.
Виж целия пост
# 53
И при най-добри намерения е толкова, просто така работят нещата.
Виж целия пост
# 54
Аз преведох пари по банковата сметка на апартамента. От букинг не се свързват с мен. Писах им писма, но никакъв отговор. Идеи къде мога още да им пиша?
Виж целия пост
# 55
Моята драма - първи ден от отпуската, Българско Черноморие. Резервирах хотел, избрах го заради рейтинга и местоположението, цената същият ден също беше мн изгодна ( бях набелязала няколко хотела и следях цените ). Резервацията беше за следващият ден. Получих потвърждение на резервацията с номер на резервацията и пин, както си му е реда. Получих e-mail от хотела, че ни очакват на съответната дата и час. На следващия ден пристигнахме в мястото за настаняване и се оказа ,че нямат резервация на мое име. Хотела бил пълен и няма какво да ми предложат. След 4 часа път, с малко дете, една жега навън от 30 + градуса, в 2 следобед , се наложи да търсим друго място за настаняване. За първи път изпадам в такава ситуация. И на всичкото отгоре ми предложиха да анулирам резервацията .... да бе , да.... и да дължа неустойка цялата сума ... Звънях на номера за България в Booking, но ми се включваше оператор. Тръгнахме си. Писах e-mail на Booking - нищо. Изпратих все пак заявка за безплатно анулиране от Booking към хотела, беше уважена след 4 дни ... ама стоях на тръни през цялото време. С главоболие се докарах 2 поредни дни, колата ходи на майстор, защото пък GPS -а ни прекара по един черен път към хотела - в ей такива едни приключения се вкарахме.... И накрая получавам e-mail от хотела как е минала почивката ми при тях, как се справят и да им дам оценка. Дадох им възможно най ниската, колкото и да е хубав.
Виж целия пост
# 56
Ужас!!!
Виж целия пост
# 57
Изслушахте ли записа до край - една от опциите беше "за връзка с оператор натиснете...".
Много съжалявам за провалената почивка. Знам как се чувствате и не мога да повярвам, че нищо не може да се направи, за да се защити интереса на клиента. Sad
Моля, споделете кой е хотелът, поне да имаме едно на ум. 
Виж целия пост
# 58
mima_nikol , това което описваш ми звучи много странно. Ти показа ли им потвърждението за резервацията си през букинг? Ако да , от хотела какво казаха? Ако грешката  е в тях, най-малкото биха могли да ви възстановят парите на място или веднага да ви канселират резервацията.

Да не би да сте се объркали и да сте отишли в друг хотел? Друго което се сещам, в някои комплекси има апартаменти собственост на частни лица, които си отдават апартаментите през такива сайтове.
Ако нямаш против, би ли ми изпратила линк от букинг с въпросния хотел на лични?
Виж целия пост
# 59
Малко повече упорство за връзка с booking никога не е излишно, обикновено ви намират подобен хотел и поемат разликата в цената
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия