Booking драми

  • 8 246
  • 79
# 60
Малко повече упорство за връзка с booking никога не е излишно, обикновено ви намират подобен хотел и поемат разликата в цената
Да, така е. Освен това има и възможност за чат през сайта. Ако някой не знае английски може и с гугъл да си преведе и да пише в чата.
Виж целия пост
# 61
Arizona, аз описвах подробно моя случай от преди седмица. Та тогава, на място, собственикът категорично отказа да ни възстанови парите на място ( каза, че те са в booking, не у него). Естествено, случаят бе друг, но...
Виж целия пост
# 62
Arizona, аз описвах подробно моя случай от преди седмица. Та тогава, на място, собственикът категорично отказа да ни възстанови парите на място ( каза, че те са в booking, не у него). Естествено, случаят бе друг, но...
Аз ти четох случая в другата тема и описах и моя подобен случай.
Дори да не са били прехвърлени парите към него още, нали в крайна сметка ще си ги получи?
Като не му се връщат пари, канселиране на резервацията от негова страна и букинг ги връщат.
Виж целия пост
# 63
Не знам колко е редно да посочвам хотела в тази тема, но ....
Резервирах тук ( давам скрийншот на мнението ми ) :
Скрит текст:

Но хотела вече е с променено име :
Скрит текст:

Странна работа ...Хотела е един и същ, с други коментари обаче и съответно моят го няма.
Досега винаги съм резервирала буквално в последният момент, от днес за утре с опцията " платете в мястото за настаняване", тъй като детето много боледуваше, и не съм имала проблеми. Показах им потвърждението .... отговора беше "съжаляваме, но нямаме места".
Arizona , не сме объркали хотела, в тази част са само 2. Изтеглих упътването през Booking.
Виж целия пост
# 64
Интересно. Сега погледнах през аппа на букинг и хотела ми излиза с оригиналното име. Ревюто липсва, но пък другите 195 са скорошни и назад във времето.

Но пък като вляза през браузър ми излиза второто име и има само 6?!?!?! Ревюта.
Виж целия пост
# 65
Не знам колко е редно да посочвам хотела в тази тема, но ....

Добре, че го написа, за да знаем да не ходим там.
Виж целия пост
# 66
Резервирах чрез   Booking.  Група от 20 почиващи бяхме гости на хотел"Anixi " в Обзор.Ще започна от настаняването-от 15 часа,като в 16 часаси взехме и ключа за последната стая.Ведна от стаите нямаше топла вода първия ден,в друга нямаше осветление в тоалетната,в нашата -изгоряла крушка в коридора-така си и останаха,ако бяха ни дали,щяхме да си ги сменим.така както си почистихме преди да се настаним.На третия ден ни донесоха големи кърпи за баня,а тоалетна хартия имаше по 1 за стая,даже и там,където бяха 6 жени.През деня ,че и през ноща нямаше никой на рецепцията,а ключовете на стаите стояха на плота.В една от баните не работеше кранчето на чешмата,а в друга-ръкохватката на душа,в нашата-не течеше канала на душа.През целия ни престой не предлагаха кафе-нито в ресторанта,нито на двата бара.Леглата са неудобни,а част от закуската-вчерашна-салам и кренвиршите.Само басейнът заслужава по-добра оценка-чист,но студен.Това е нашето общо мнение на групата.На всички-приятна почивка!
Виж целия пост
# 67
И каква е вината на Букинг, че хотелът е мърляв?
При рейтинг 5.9 явно сте отишли с твърде завишени очаквания.
Има си коментари за престоя - като имате забележки към хотела - опишете ги там.
Виж целия пост
# 68
Букинг е сайт за резервации, хотелите не са техни.
Букинг не осигурява тоалетна хартия, удобни легла и хавлии.
Виж целия пост
# 69
Е, предполагам че има някакви изисквания към хотелите, заради което всъщност взима и комисионната букинг. То така може пълен коптор да ти предложи - не ги ли оглеждат и оценяват обектите, които са им партньори?
Виж целия пост
# 70
Дори и да ги гледат ще е веднъж на няколко години, както имат милион хотели.
Човек ако е придирчив, гледа рейтинг, чете ревюта, всичко си има на сайта.
Да не говорим, че има различни нива хотели, букинг имат всякакви, от 1 до 6 звезди...
Виж целия пост
# 71
Е, предполагам че има някакви изисквания към хотелите, заради което всъщност взима и комисионната букинг. То така може пълен коптор да ти предложи - не ги ли оглеждат и оценяват обектите, които са им партньори?

Не ги оглежда и не раздава звезди. Букинг е само платформа, през която се правят резервации. Посредници са и на автомобили под наем. Няма как да извършат технически преглед на всички автомобили по света.

Има хора, за които тези условия са достатъчно удобство и не желаят да плащат за повече. Напишете вашето мнение като отзив в сайта на Букинг. Който търси по-добро място за ваканцията си, да го има предвид и ако прецени, да избягва този хотел.
Виж целия пост
# 72
Да попитам нещо. Не е драма и не се оплаквам, просто някой с повече опит да даде съвет как да постъпим, за да загубим по-малко. ММ преди две вечери резервира места за нощувки във Валенсия в апартаменти в центъра. Едната стая е безплатна анулация до известен период, а другата изцяло с невъзвращаема стойност. Такива са били наличните стаи и се е съгласил на втората, защото  е решил , че ще прежали 230 лв, в краен случай (а не над 400 лв.) Дошло е потвърждение и не го е прочел подробно. На другия ден, реши да откаже стаите, понеже намерихме по- добри(не през букинг) и можехме да използваме подарен ни ваучер.  Опита се да канцелира и му пратиха съобщение,че дължи сумата и за двете стаи. На потвърждението пише, че и двете са с невъзвращаема стойност. Писа повторно, същото.Той е убеден,че е избрал само една такава стая. До пътуването ни има един месец. Как е по-добре да постъпим?
1. Ако анулираме, че вземат цялата сума веднага. Дължим я.
2. Ако просто не се явим, ще я вземат в деня на неявяването ни, т.е след месец.
Някакъв начин да  предложим нощувките на някой друг и да си възстановим парите? Сумата не е блокирана, защото плащането е на място.
Някой с опит да помогне, моля!
Пак казвам, няма драма и ще ги прежалим в краен случай. Има ли някакъв вариант ако канцелираме, да не дръпнат сумата. Все пак има месец дотогава.
Виж целия пост
# 73
Но е дал инфо за картата? Ако да - да, ще ви ги дръпнат. Вариант е да се свържете с хотела директно и да се разберете за условието по анулиране.
Виж целия пост
# 74
Опитвам се да запазя стая в хотел, има много свободни- с и без безплатна анулация, с 10% отстъпка и т.н. Стигам до последна стъпка, пиша данни на карта, приема я и хоп- не можете да резервирате, защото офертата вече не е валидна, стаите са заети. Пак наново се връщам, гледам-стаите свободни, мъчих се 3 пъти и едно и също. Това през мобилното приложение. През компютъра цените са съвсем различни. Случвало ли ви се е?
Писах на Букинг, ама като ги знам колко са адекватни...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия