"Обичам" Топлофикация 3

  • 41 943
  • 752
# 390
Защо да правят засечка с данните на топлинния счетоводител! Нали правят засечка с водомерите в жилището Simple Smile
Още ли има неразбрали, че на Софийска вода се плаща изразходваната вода, а на Топлофикация - за подгряването на въпросната вода! И това са две различни неща.
Виж целия пост
# 391
Да, ясно е всичко за мен. Много добре знам за какво говоря! И когато не правят проверка и логическа връзка с бележки, данни и визуални отчети /водомерът не работи/, се получава така, че има абонати, които ползват без да плащат водата от топлия водомер на СВ като минала през него, съответно и на топлофикация не плащат!
Но я плащаме другите абонати в сградата, според личното си потребление като разлика от общия и индивидуалните водомери. Дано това да е ясно на всички.
Виж целия пост
# 392
Не си права. Ако водомер просто няма или е повреден и не е отчел нищо, таксуват на база, което никак не е малко, дори напротив, и на практика не ощетява съседите. Виж, ако водомерът е манипулиран съзнателно и със знание, там никакви засечки не могат да помогнат, за съжаление.
Както е и в случаите на откачени или отклонени радиатори (защото чух, че и такова нещо имало Simple Smile).
Виж целия пост
# 393
Като лично проследяваща събитието моите изводи и фактите, които имам са други. Нито база, нито манипулиран /просто спрял и неотчитащ/, но много хора по веригата не са си свършили работата и чух какви ли не групави и тъпи оправдания. Но топлата вода като подгряване и водата минала през вододомера съм я плащала аз и другите съседи. Никой от контролните дружества не се вълнува как вътрешно се разпределят израходените кубици и киволати.
Затова бъдете бдителни, недоверчиви и провеждайте вътрешен контрол, след като от СВ и топлинен счетоводител се вълнуват само и единствено от общите показания на водомера и топломера в сградата.
Виж целия пост
# 394
Ако съответния водомер на съседа е спрял, следоветелно той показва едно и също число за няколко отчетни периода/примерно 456 януари и 456 декември/
На никого ли няма да направи впечатление това нещо- нито на СВ  нито на Топлофикация - ако не става въпрос за един месец, а примерно за година- няма как да не го забележи никой ?!?
Виж целия пост
# 395
Като лично проследяваща събитието моите изводи и фактите, които имам са други. Нито база, нито манипулиран /просто спрял и неотчитащ/, но много хора по веригата не са си свършили работата и чух какви ли не групави и тъпи оправдания. Но топлата вода като подгряване и водата минала през вододомера съм я плащала аз и другите съседи. Никой от контролните дружества не се вълнува как вътрешно се разпределят израходените кубици и киволати.
Затова бъдете бдителни, недоверчиви и провеждайте вътрешен контрол, след като от СВ и топлинен счетоводител се вълнуват само и единствено от общите показания на водомера и топломера в сградата.
Абсолютмо си права! За всичко.
Пример: сграда с вертикална инсталация, по три апартамента на етаж, с два входа на обща абонатна. Минават от Техем, УЖ на проверка. Според тях в сградата всичко си е наред, Но... Оказва се (забелязва го съсед), че единия щранг в баните на една от редиците апартаменти се води затапена от 10 години и живеещите в тези апартаменти не плащат за нея. Води се на максимална мощност, дебели тръби без разпределители., а тя всъщност не е работила само една, защото е имало авария тогава. И какво ги интересува разните дружества, нали крайната сметка е платена, а как се разпределя енергията- дреме им! Добре, че има и по-бдителни хора. Друг е въпросът защо наглеците от въпросните апартаменти са си мълчали. Ами те не разбирали какво пишев разните бележки, но съм сигурна, че ако сметката ги биеше по джоба, щяха да знаят какво пише. И ей за такива наглеци глоби няма.
Виж целия пост
# 396
vnd, да точно така. Никой, освен лично заинтересованите. Едните знаят, но си траят /ползвателите/, другите /потърпевшите/ не знаят и при случайна вътрешна проверка се установява.
Дружествата си измиват ръцете с абсурдни оправдания!

petiaivanov, точно така се оправдават, те не разбирали какво и как плащат, не разбирали, че сметките им са ниски, така ли.....но ако бяха високи..... Хахахха, колко познато!
Виж целия пост
# 397
Малко Сладко Коте, може ли на лични малко повече подробности за това, което сте правили за отпадане на задължения по давност?

А Софийска вода си плачат някой да се заяде и да разберат от първо лице кои правила важат за всички и кога можеш да си измисляш собствени Simple Smile
Драсни ми едно ЛС да ме подсетиш, че не съм се разправяла аз лично Simple Smile
Да попитам нещо - течеше вода (капеше де) от пломбирания водомер за топла вода. Съответно от ВиК София казаха да си махнем пломбата и да си стегнем връзката там. ОК, но минават Техем и казват, че ще ни пишат пълна мощност на този водомер заради пломбата. Минават на отчет от ВиК София и казват - няма проблем, залепете си пломбата, няма какво да се занимавате с Топлофикация. Е, последно какво да правим в случая? Едните казват едно, другите друго, накрая ясно, че каквото и да направим, ще ни ударят по джоба.
Виж целия пост
# 398
Няма ли най накрая да спрат парното ?
На никой ли не му прави впечатление,че е 26 градуса навън?
Докога ще продължи тази гавра с нас?
Виж целия пост
# 399
Нас ли питаш Joy
Обадете се на Топлофикация или слезте в абонатната и си спрете кратчето сами!
На мен пък не ми пречи. Радиаторите навсякъде са спрени, а това, че са топли щранговете в банята, си ни е ок.
Виж целия пост
# 400
Нас ли питаш Joy
Обадете се на Топлофикация или слезте в абонатната и си спрете кратчето сами!
На мен пък не ми пречи. Радиаторите навсякъде са спрени, а това, че са топли щранговете в банята, си ни е ок.

Така и направихме , то стана 26 градуса в стаите не можеше да се спи
Виж целия пост
# 401
Моля да ми кажете, ако сте клиенти на Техем (София), вече има ли дати за отчет на топломерите? Правя опит да проверя в клиентския има център, изписва ми, че не съм им клиент Smiley. На много места видях съобщения на Нелбо и се чудя дали не съм пропуснала тяхното.
Виж целия пост
# 402
При нас минаха - Техем това.
Вие към кой счетоводител сте? Предполагам, че всички по това време ще минат
Виж целия пост
# 403
При нас минаха в началото на май. Обадете им се и питайте. Изписва, че не сте клиент, а Вие регистрация имате ли?
Виж целия пост
# 404
Не мога да се регистрирам, изписва ми, че не съм техен абонат. Абонати сме им от последните десет години.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия