Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 647
  • 2 907
# 1 980
Много неща почват да ме втрещяват в съвсем новите модели.
Особено при супер прехвалените БМВ. 
Като се почне с потресаващият факт че веригата е консуматив и се сменя на всеки 80 000 км. максимум -  и смяната и с труда е около 4500 лв. за Х5 М50Д  2016г. - и тази процедура през около 3 години! 
Ползват 4 цл. мотори на Пежо за БМВ 1-ца и 2-ка.
пък при бмв 2-ка потреса е пълен....бмв ван с предно с двигател от пежо..пълно изчадие!
Вече се жалвах, никога вече БМВ, особено тези, които ни пробутват тука като на изостанали туземци.
В Х1-то ми, от 2016 год. липсват три функции на регулиране на шофьорската седалка, при общо седем в книжката за базовата версия. В Германия този модел е с тъчскрийн, а у нас е с един кръгъл бутон, крайно неудобен, като трябва да търсиш нещо. Навигацията, при нова кола, е безкрайно остаряла и си служи с карти от преди 50 години, половината адреси ги няма. Чистачките се скапаха още на първите три месеца. Гасне ми на светофарите, точно когато трябва да тръгна, абе направо все едно съм си взела стара таратайка.
Това е, което аз съм открила, че не е наред, а по-светнатите в колите сигурно и други неща биха открили, ама и то ми стига да се почувствам омерзена. Да не говорим за мутренското обслужване в сервиза, т.е. ако си мутра, имаш предимство.
Е, иначе като тръгне колицата, върви, уверено се чувства на пътя и по завоите, ама то и това оставаше да не прави. С екстрите, за 96 хилки. Било премиум марка БМВто. Да, ама не в БГ, явно. Братята европейци винаги гледат да ни пробутат нещо на тяхните цени, ама второ качество. Така сме се докарали, явно ни смятат и нас за второ качество.
Виж целия пост
# 1 981
За пръв път чувам чисто ново БМВ да гасне на светофар Rolling Eyes Иначе за остарелите карти не е само при БМВ. А за бутона си е въпрос на предпочитание, аз например на колите с тъчскрийн в движение изобщо не мога да нацеля ни икони, а пък буквите - абсурд.

Колко е ограничението на скоростта на Малинов?
Виж целия пост
# 1 982
За пръв път чувам чисто ново БМВ да гасне на светофар Rolling Eyes Иначе за остарелите карти не е само при БМВ. А за бутона си е въпрос на предпочитание, аз например на колите с тъчскрийн в движение изобщо не мога да нацеля ни икони, а пък буквите - абсурд.

Колко е ограничението на скоростта на Малинов?

Как калко?
В града колко е?
 Arrow 50 Wink
Виж целия пост
# 1 983
Стандартното - 50. Не съм виждала знаци за друго.
А това с гасненето на БМВ-то на светофар не е ли старт-стоп системата?
Виж целия пост
# 1 984
Ми не е ли нещо като на България например, 70 Grinning
Виж целия пост
# 1 985
Не е, иска ми се и на Вапцаров да е 80, ама не е Grinning,  но там пак си перкат с толко.
Виж целия пост
# 1 986
Баш на Малинов, едва ли. Поне не знам, а живея в квартала. Напоследък рядко карам там, но все щях да чуя за по-висока скорост. В участъка ХМС-Шел не може понякога и 50 да вдигнеш.
ПП На street view  се вижда, че има ограничение 60 на качването от околовръстното по моста към Бизнес парка. Нататък не се виждат други знаци, но пък този важи до следващото разклонение. След метростанцията, ако няма знак, си е 50.
Виж целия пост
# 1 987
Ми аз мислех, че е 50, ама да питам все пак. Аз за съжаление трябва да карам там. Нали сега говорят за онези скутери, че щели да могат да се движат по пътищата с ограничение 50. То значи по почти всички в града.. Само ще се чудиш как да ги заобиколиш...
Виж целия пост
# 1 988
Тези със скутерите се движат и в насрещното, и по тротоара...вчера чаках за една среща и си седях в колата в локалното при Плиска. За половин час минаха 3 скутера и 4-5 колоездача карайки срещу посоката на движение.
Виж целия пост
# 1 989
В София капна малко дъжд и се почна с километричните задръствания и катастрофи. Добре, че не съм на работа в следващите три дни, щях да си скъсам нервите.
Виж целия пост
# 1 990
Ооооффф значи да се подготвя психически.. Sad

Ооо не, отворих Waze-а и лошо ми стана. Значи на това околовръстно през ден има катастрофа. Писна ми.
Виж целия пост
# 1 991
В София капна малко дъжд и се почна с километричните задръствания и катастрофи. Добре, че не съм на работа в следващите три дни, щях да си скъсам нервите.
Разбирам за катастрофите. Не знам какво има по асфалта и какво вали, ама на места сцеплението е малко по-добре от като да си със зимни гуми на сняг. Карал съм на мокро с износени гуми, ей така усещам сега континентала дот 2019. Не ми се мисли как е с гуми от плод и зеленчука.
По темата с харченето на масло при новите автомобили. Те са правени заводско така. Толкова технологично съвършенна изработка са, с леки компоненти, с "тънко" масло, че е просто така. Един стар кош харчещ 0.5л масло на 1000км пуши и замърсява, а един нов харчещ 1л на 1000 не пуши и покрива изискванията за екология. Като се замисля новите пърформанс двигатели хапват много масло, явно и да ги пази.
Виж целия пост
# 1 992
Все стари коли караме....никоя не е харчила масло. Сменяме го веднъж годишно, като км са около 15 хил.
Като вали на нашите прашни и мръсни улици става баш пързалка. То днес е баш поръсено, не е като да намокри стабилно и да поотмие мърсотията.
Виж целия пост
# 1 993
Ооооффф значи да се подготвя психически.. Sad

Ооо не, отворих Waze-а и лошо ми стана. Значи на това околовръстно през ден има катастрофа. Писна ми.
Да, кофти е много. Ние в момента пътуваме с мъжа ми по магистралата, че трябва да си сменява лични документи и беше ужас докато се измъкнем от София. И по магистралата има коли де, а не е спряло да плющи.
Виж целия пост
# 1 994
Лек път! Дано поне спре да вали скоро.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия