Особено при супер прехвалените БМВ.
Като се почне с потресаващият факт че веригата е консуматив и се сменя на всеки 80 000 км. максимум - и смяната и с труда е около 4500 лв. за Х5 М50Д 2016г. - и тази процедура през около 3 години!
Ползват 4 цл. мотори на Пежо за БМВ 1-ца и 2-ка.
пък при бмв 2-ка потреса е пълен....бмв ван с предно с двигател от пежо..пълно изчадие!
В Х1-то ми, от 2016 год. липсват три функции на регулиране на шофьорската седалка, при общо седем в книжката за базовата версия. В Германия този модел е с тъчскрийн, а у нас е с един кръгъл бутон, крайно неудобен, като трябва да търсиш нещо. Навигацията, при нова кола, е безкрайно остаряла и си служи с карти от преди 50 години, половината адреси ги няма. Чистачките се скапаха още на първите три месеца. Гасне ми на светофарите, точно когато трябва да тръгна, абе направо все едно съм си взела стара таратайка.
Това е, което аз съм открила, че не е наред, а по-светнатите в колите сигурно и други неща биха открили, ама и то ми стига да се почувствам омерзена. Да не говорим за мутренското обслужване в сервиза, т.е. ако си мутра, имаш предимство.
Е, иначе като тръгне колицата, върви, уверено се чувства на пътя и по завоите, ама то и това оставаше да не прави. С екстрите, за 96 хилки. Било премиум марка БМВто. Да, ама не в БГ, явно. Братята европейци винаги гледат да ни пробутат нещо на тяхните цени, ама второ качество. Така сме се докарали, явно ни смятат и нас за второ качество.