В петък се прибрахме от Созопол и никога повече. Отидохме там, заради детето, има приятели и искаше да се видят. Слагам писмото, което изпратих до агенцията и самия хотел:
"Бяхме гости в хотел "Флагман" за периодът от 08.07.18 до 13.07.18г., настанени в апартамент 500, искам да Ви уведомя, че сме силно разочаровани от управата на хотелът.
Първият ден помолихме учтиво да ни бъде осигурен сушилник за дрехи, същият не го получихме до напускане на хотела. Явно заплатената сума за престой, не е достатъчна, за да ни бъде осигурен консуматив за сумата от 10лв. Разполагахме с 4 градински стола, но пък нямаше маса. Предполагаме, че не ни се полага маса, защото предоставените столове, са за простиране на дрехи, не за сядане.
И най-влошаващото нещо от престоя беше асансьорната шахта. Само да упомена, че по принцип хората отиват на почивка, за да си починат, не да броят ползването на асансьора. Помислете за уплътняване вратата на апартамента и допълнителна уплътнителна врата за шахтата. Това е нечовешки тормоз.
Вечер прибирайки се от разходка, трябва да светим с телефони, за да се придвижим безпрепятствено с двете деца до апартамента. Датчиците за осветление пред асансьора спираха на 10-тата секунда, по стълбите към апартамента няма осветление.
Ол инклузивът беше под всякаква критика, еднообразна храна. За първи път виждаме кюфтета на скара заляти с доматен сос, за закуска. При положение, че повечето гости бяха семейства с деца, за 5 дена, нито веднъж нямаше сладолед. Недобре обмислен е графика за вечеря от 18-20ч, предполагам, че е направен с цел да облекчи персонала, но пък ние няма как да използваме максимално плажът.
Всички упреци по-горе са упрек към управата на хотелът. Обслужващия персонал беше изключително усмихнат и вежлив."