Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Къде мога да намеря закопчалки за гривни на Pandora?
Какви са условията за промоцията „Купете 3, вземете 2“ на Pandora?
Каква е политиката за връщане на артикул от Pandora?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Къде мога да намеря закопчалки за гривни на Pandora?
-
Какви са условията за промоцията „Купете 3, вземете 2“ на Pandora?
Промоцията „Купете 3, вземете 2“ включва всички артикули, като можете да изберете 3 гривни, 3 талисмани или комбинация от гривни и талисмани. При закупуване на 3 артикула ще платите само за 2 от тях, като най-евтиният ще бъде безплатен. Важи за всички артикули с изключение на колекцията Winter Pandora.
-
Каква е политиката за връщане на артикул от Pandora?
Според политиката на Pandora, артикулът може да бъде върнат или заменен в рамките на 30 дни от датата на покупката. В случай на връщане или замяна, артикулът трябва да бъде неносен и закупен на пълна цена. За обици, срокът за връщане или замяна е 5 дни от датата на покупката и се извършва само в магазина, от който е закупен артикулът. Може да изберете друг артикул или да получите възстановяване на сумата под формата на ваучер за бъдеща покупка.
-
Какви са разликите в цените на бижутата Pandora в различни страни?
-
Как да свалите гривните на Pandora?