Къща около София

  • 63 303
  • 910
# 675
Аш, съгласна съм, че приходящите за работа също трябва да се включат в сметките за транспорта.
Аз дойдох в София през 1989 г и първата ми квартира беше на Шипченски проход. Взимах 280 от Плиска за икономическия в Студ. град. Ами Цариградско шосе си беше такова каквото е сега, Г. М. Димитров, Евлоги Георгиев също. Симеоновско шосе и Студ. град малко са се променили като структура. Не виждам какво може да се направи кой знае колко за облекчаване на придвижването след като се допусна градът да се разраства вътре в себе си, а не навън.

Грешка - Г.М. Димитров май беше двулентова улица, а не булевард. Не помня точно.
Виж целия пост
# 676
Според последното преброяване от 2015 г, а и според ГРАО, към 21.12.2018 г. населението на София е ок 1,3 млн.

Извинявам се за коментара значи, не знам откъде ми е останало в главата това число.
Виж целия пост
# 677
Според последното преброяване от 2015 г, а и според ГРАО, към 21.12.2018 г. населението на София е ок 1,3 млн.

Извинявам се за коментара значи, не знам откъде ми е останало в главата това число.
Било е цитирано някъде заедно с комютерите вероятно. За мегаполисите по света така се прави - например 700,000 преспиват в града, но денем пребивават 5 млн. Има много такива статистики.

Жълто цвете, Hands Plus1
Виж целия пост
# 678
Първо, системата на метрото е в строеж, тоест, ползващите ще се увеличават с увеличение на покритието, второ, бюджетът на града не може да поеме такава инвестиция, каквито и приходи да има, и зависи от външно финансиране, от ЕС. И трето, никой не е дал досега точни данни за  приходящите, за да правим изводи на тази база. Затова пък спекулации, колкото щеш.
А най-важното, в София е евтино да имаш кола, след като има такива, които удобно могат да ползват метро, но не го ползват. Кой каквото ще да казва, тези стотици хиляди коли с пари  ги карат, не с въздух. И паркирането в центъра е достъпно за местните доходи, след като и в зоните в центъра  места няма. К
Виж целия пост
# 679
И трето, никой не е дал досега точни данни за  приходящите, за да правим изводи на тази база. З
Напротив, има преброявания, които сочат, че половината от автомобилния трафик в София е транзитен. Достатъчно е като информация.
Виж целия пост
# 680
Аш, съгласна съм, че приходящите за работа също трябва да се включат в сметките за транспорта.
Аз дойдох в София през 1989 г и първата ми квартира беше на Шипченски проход. Взимах 280 от Плиска за икономическия в Студ. град. Ами Цариградско шосе си беше такова каквото е сега, Г. М. Димитров, Евлоги Георгиев също. Симеоновско шосе и Студ. град малко са се променили като структура. Не виждам какво може да се направи кой знае колко за облекчаване на придвижването след като се допусна градът да се разраства вътре в себе си, а не навън.

Грешка - Г.М. Димитров май беше двулентова улица, а не булевард. Не помня точно.
Винаги е бил булевард.Но се казваше"Насър".Само уточтявам,не се засягайте!
Виж целия пост
# 681
Не, не се засягам. Бях забравила за името.
Виж целия пост
# 682
Мен специално по темата ме интересува защо изключително много от идващите от Перник, Радомир, Кюстендил, Благоевград и всички села в околността не ползват метрото. Не ползват и друг ГТ - например трамвая от Княжево. Явно тези два лъча, които ги има в момента, не им вършат работа, въпреки че единият е близо до Магистрала Струма в ж.к. Люлин. Може би последната спирка на метрото трябваше да е на самото околовръстно и там да има паркинг. Сега паркинг на спирка Люлин няма (има на Бели Дунав, Баучър и Метро).

Третият лъч засега ще е от бул. Патриарх Евтимий до Красно село. До Горна баня - догодина. Там щяло да има малка жп гара и връзка с влака от Перник. Притаявам дъх и си казвам "дано".

Ето една обнадеждаваща статия по въпроса, в която пише, че Люлинското метро ще стига до Околовръстното някой ден:  https://www.mediapool.bg/gotovi-sa-dve-novi-metro-stantsii-i-dep … e-news298334.html
Виж целия пост
# 683
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....
Виж целия пост
# 684
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....
На Хладилника метрото ли взимат? Това също повдига въпроса, че трябва да се донаправи и западната дъга на Околовръстното - че там каква драма е.... И примерно спирката на метрото да е на Околовръстното при Драгалевци - хем на перничани ще спести време, хем по Черни връх няма да има толкова много коли.
Виж целия пост
# 685
Аш, кооперират се по колите.
Имам поглед над фирма, персоналът на която се състои от перничани. Хладилника, ранни смени или късни такива....
И моите от Перник и Радомир пътуват по 4-5 души в кола. Явно е масова практика.
Виж целия пост
# 686
Да, практика е, делят разходи и придвижването вътре в града им е по-бързо.
Изводите - близките до София села са окей за живот. Селата в СО не съвсем, близките градове - животът трябва да се случва там, за маскимален комфорт на семейството.
Виж целия пост
# 687
А какво ще кажете за село Железница? След Бистрица, гледам, че има три автобуса до там.
Някой може ли да сподели информация как е там?
Виж целия пост
# 688
А какво ще кажете за село Железница? След Бистрица, гледам, че има три автобуса до там.
Някой може ли да сподели информация как е там?

Далече е, село като село.
Автобус 68 е редовен, нов и качествен, за 98 е спорно, 70 минава май 3 пъти дневно.
Виж целия пост
# 689
Благодаря за отговора. А как се топлят там? На въглища ли? Чистят ли се улиците зимата. Как е детската им градина и училището? Има ли роми? Има ли проблеми с кражби или някакви други проблеми. Четох в предишните теми , че имало свлачища между Железница и Кокаляне. Има ли в селото такъв проблем?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия