Фурна и плот за вграждане - избор на марка и модел. Тема 2

  • 54 542
  • 742
# 435
Ще пусна първо пиролизата да видим какво ще стане и след това ще му мисля.
Виж целия пост
# 436
Здравейте! Помня, че някоя от вас имаше този плот на Бош - https://www.bosch-home.bg/productlist/cooking-baking/hobs/induct … n-hobs/PUJ611BB1E, но не мога да намеря коментарите.
Ние окончателно решихме да сменяме стария и в крайна сметка се спряхме на този. Ще се радвам на мнения, тъй като до сега не съм работила с индукция.
Виж целия пост
# 437
Аз имам друг на Бош, с 2 нормални и 2 индукционни котлона. Обикновените ползвам само ако ползвам повече от 2 наведнъж или за джезве. Много съм доволна, работи безупречно.
Бутоните са супер (на майка ми не знам каква марка е, но ту не хващат, ту ги пуска като остави салфетка отгоре).
Веднъж полудя като мъжът ми беше сложил продълговата тава едновременно на котлона и върху бутоните, но след като изстинаха се оправиха.
И плюс, и минус, е че няма кант отстрани. Естетически е по-красиво, но каквото изкипи отива директно на плота. Така ми замина фурната от един боб. Нали с индукцията няма звук като кипи.
Изключва се сам ако няма съд върху пуснатия котлон, или ако съдът не е подходящ като материал или размер. Спокойна съм за децата.

Доволна съм от марката и бих си купила пак Бош, ако трябва да избирам.
Виж целия пост
# 438
Много ти благодаря за отговора!
Аз го поръчах вече, в сряда ще пристигне.
Снощи си проверявах посудата и всичко става за индукция. Само едно малко тиганче 20 см ще трябва да си купя, че старото не го хваща магнита.
Сега е и с 5 години гаранция, надявам се поне толкова да ми служи без проблеми!
Виж целия пост
# 439
Здравейте!
Имаме фурна Bosch HBG675BB1, ползва се от година. През това време 2 пъти пусках пиролиза, вторият път беше миналата седмица. При забърсване на вътрешното стъкло видях, че има пукнатина в долния ляв ъгъл. Според мен се е случило по време на пиролизата.
Довечера ще намеря гаранционната карта и ще чета, но да питам на друг случвало ли се е и това покрива ли се от гаранцията? Четох за Горение, Електролукс и Уърлпул, че не ги покриват (с изключение на няколко случая, в които хората са си търсили правата докрай).
Мога ли да използвам фурната в това състояние? Има 3 стъкла, а пукнатината е на вътрешното и е с размер не повече от 10 см.
БОШ ги сменят гаранционно стъклата.

Не е добреда ползвате, защото може изцяло да се пръсне стъклото.
Виж целия пост
# 440
Благодаря, Радост Simple Smile
Виж целия пост
# 441
Здравейте! Помня, че някоя от вас имаше този плот на Бош - https://www.bosch-home.bg/productlist/cooking-baking/hobs/induct … n-hobs/PUJ611BB1E, но не мога да намеря коментарите.
Ние окончателно решихме да сменяме стария и в крайна сметка се спряхме на този. Ще се радвам на мнения, тъй като до сега не съм работила с индукция.


Аз съм с този плот. Доволна съм много за сега - 3 месеца ползване.
Виж целия пост
# 442
Бях се спряла на фурна Бош ,но съвсем базов модел за около 700 лева.Сега обаче поразгледах и ми се иска фурната да има и конвекция  и пара не робувам на марки.Но до 700 лева не мога да си позволя повече.Ще ме насочите ли към магазини в Пловдив  за уреди с транспортни дефекти от които сте били доволни.Или към уред (марка и модел) нов до тази цена.
Виж целия пост
# 443
обърнете се директно към Кол Центъра им и направо им изпратете снимки на стъклото, реагират мигновено.

Моя позната преди 3 месеца имаше същия проблем и беше много притеснена, дори беше готова да си заплати.
Виж целия пост
# 444
Да, и аз се свързах с кол центъра. Искат да им пратя снимки, номера на фурната и дата и място на закупуване, а аз не намирам гаранционната карта Rolling Eyes Надявам се и касовата бележка да свърши работа.
Виж целия пост
# 445
Bosch нямат гаранционни карти, признават гаранцията само с покупен документ.

Това ти го гарантирам, тъй като си взех перална и аз тогава спорим с продавача за карта.
Виж целия пост
# 446
Ако не си регистрираш уреда в сайта на Бош, важи ли гаранцията?
Не сме инсталирали още уредите, срока за регистрация ще мине, а се изискват някакви номера, които са отвътре на уредите, те са в кашони, особено фурната няма как да я разопаковаме, извадим и отворим... 🙀
Виж целия пост
# 447
На мен ми обясниха, че задължително трябва да регистрирам уреда в сайта, за да важи гаранцията. Имало някакъв номер, но утре ще пристигне плота и още нямам представа какво представлява.
Виж целия пост
# 448
Плота е лесен, лесно се вади от кашона, но фурната и съдомиялната, не знам 🙀
Виж целия пост
# 449
Ако няма да монтирате скоро най-добре им звънни и обясни ситуацията.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия