Професия учител - 4

  • 78 586
  • 738
# 645
Днес и на нас - учителите в ГЦОУД ни дадоха да пишем анализ за срока в една таблица, а аз не знам какво точно да пиша, освен броя на учениците и тези, които са напуснали. Пак нищо не ни обясниха,  забравят че сме нови и не знаем още кое как...
Виж целия пост
# 646
тинити, така, както обясняваш предполагам, че става въпрос не за анализ, а за справката за движението на учениците / брой в началото, придошли, заминали, отпаднали, преместени и пр./. Вие и оценки не пишете.
Виж целия пост
# 647
тинити, така, както обясняваш предполагам, че става въпрос не за анализ, а за справката за движението на учениците / брой в началото, придошли, заминали, отпаднали, преместени и пр./. Вие и оценки не пишете.
Да, пише анализ обаче. Няма оценки, но пише - изостанали ученици, по кои предмети и т.н.
Тук има ли учители на занималня 1-4 клас?
Виж целия пост
# 648
При нас учителите в ЦОУД ползват анализите на класните, като ги преработват за групата, но ние сме клас- група.
В края на срока пишем доклад-анализ за напредъка на класа или по предмета и анализ на междинната диагностика.
Виж целия пост
# 649
 И при нас ще искат мерки за подкрепа на учениците с двойки за срока. Това е според Закона за приобщаващото образование. Ще има комисия, която да решава как да се подкрепи ученикът.
Виж целия пост
# 650
Как сте колеги? Питам как сте след грипните ваканции. Simple Smile Ние сме на работа от три дни и ще ни уморят. Стоя по 9 часа в училище, в четвъртък се наложи да работя още час и половина в къщи. Затрупани сме с всевъзможни справки. Всичко е със срок от днес за вчера. Вчера например установих, че ми е сложен изпит за определяне на срочна оценка след часовете, при положение, че предния ден бях до 5 без нещо и никой не сметна за необходимо да ме уведоми. В същия час трябваше по заповед да бъда и квестор по английски в друга зала, тъй като част изпитите за самостоятелна форма се отлагаха 2 пъти заради грипната.
Аз съм класна на деца със СОП и трябва да пиша доклади и протоколи, за които се събират 10-15 подписа от колегите. Освен това изискванията за общата подкрепа - психоложката много държи всико да бъде изрядно и сега за всички деца, на които съм оставила двойки трябва да пиша планове и да описвам подкрепата в дневниците. Срока ни е до вторник и тъй като в понеделник имам 6 часа и изпит от самостоятелната, не виждам как ще стане. Затова съм си взела работата в къщи.
При вас как стоят нещата с общата подкрепа? Ние имаме много ученици с двойки.
Виж целия пост
# 651
Как сте колеги? Питам как сте след грипните ваканции. Simple Smile Ние сме на работа от три дни и ще ни уморят. Стоя по 9 часа в училище, в четвъртък се наложи да работя още час и половина в къщи. Затрупани сме с всевъзможни справки. Всичко е със срок от днес за вчера. Вчера например установих, че ми е сложен изпит за определяне на срочна оценка след часовете, при положение, че предния ден бях до 5 без нещо и никой не сметна за необходимо да ме уведоми. В същия час трябваше по заповед да бъда и квестор по английски в друга зала, тъй като част изпитите за самостоятелна форма се отлагаха 2 пъти заради грипната.
Аз съм класна на деца със СОП и трябва да пиша доклади и протоколи, за които се събират 10-15 подписа от колегите. Освен това изискванията за общата подкрепа - психоложката много държи всико да бъде изрядно и сега за всички деца, на които съм оставила двойки трябва да пиша планове и да описвам подкрепата в дневниците. Срока ни е до вторник и тъй като в понеделник имам 6 часа и изпит от самостоятелната, не виждам как ще стане. Затова съм си взела работата в къщи.
При вас как стоят нещата с общата подкрепа? Ние имаме много ученици с двойки.
Винаги е така в края на всеки срок и началото на годината. Много ми идва административната работа. Понякога искам да се откажа от учителството заради нея.
Виж целия пост
# 652
Определено седмица след грипната беше кошмарна, нашата беше по- рано, но се оказа, че  в един и същ момент ми се струпаха и 2 олимпиади и оформяне и всички изброено по - горе за общата подкрепа.
Виж целия пост
# 653
И днес бях на работа - квестор на олимпиада. Другата събота е нашата си олимпиада, и там ще трябва да бъда. Изобщо след грипната сме си починали, вече здрави и може и по 6 дни да караме  Mr. Green А относно 2-ките месец преди краят на срока уведомих родителите, и психоложката, допълнителни часове по два пъти седмично и нямам двойки  Wink
Виж целия пост
# 654
Нашите справки са едни таблици, които ги пускат електронно в облака и всеки си попълва. Сравнително бързо стават. Попълних ги между другото, докато съм задала някаква задача на учениците. Изобщо нямам време извън часовете, а засега успявам да смогна и за вкъщи да не си взимам. Гледам извън училище да не се товаря с работа, а да си почивам, освен самоподготовката, която няма как да зарежа. В междусрочната ходих на работа и си оправих картоните и бележниците и сега, освен две квесторства(олимпиада и приравнителен изпит) и работа по един проект, който вече почти е приключен, нямам друго извънредно.

Това за двойките не го знаех. Ако някой остави двойка, какво трябва да се прави? Аз не съм оставяла двойки този срок, но в класа ми имам една, по старата програма са, ако има значение.

Мен ме ядосаха онзи ден ръководтството - искат ми да правя преструктуриране за едно дете със СОП на индивидуална форма, за което ходим в дома му да го обучаваме. Родителят казал, че ще ходят на Пампорово и следва аз да си махна часовете, не да ги вземам в друго време, естествено за да ми платят по-малко лекторски. Отказах им, казах да ми дадат заповед за преструктуриране, защото не може на едно голо устно обаждане ние да променяме програма. И започнаха едни разправии, но ги оставих и се прибрах, сега в понеделник не знам какво ще става. Вие имате ли такива случаи при посещение в дома и как действате в такива ситуации.
Виж целия пост
# 655
Лиляна, без значение по стара или нова програма според Наредбата за Приобщаващо образование
Скрит текст:
Чл. 27. (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2018 г., в сила от 18.12.2018 г.)  
(2) Допълнителното обучение по чл. 27, ал. 1, т. 1 е насочено към ученици:
1. за които българският език не е майчин, или
2. които имат системни пропуски по даден учебен предмет, изразяващи се в годишна оценка слаб (2), или не са постигнали очакваните резултати, заложени като прагова стойност за успешност при национално външно оценяване, както и за ученици, които напредват при обучението по даден учебен предмет;
3. които срещат затруднения, индикирани чрез срочна оценка слаб (2) или три последователни текущи оценки слаб (2);
За учениците с по три и повече 2-ки имаше заповеди за допълнителни консултации по учебните предмети, сега трябва и това да проверя дали има такива със срочна оценка 2 че и за тях трябва да има обща подкрепа.
Виж целия пост
# 656
Благодаря, J_M_M.
наказание за учителя, писал двойки. Ясно, добре че не пиша двойки за срока, засега.
Виж целия пост
# 657
Благодаря, J_M_M.
наказание за учителя, писал двойки. Ясно, добре че не пиша двойки за срока, засега.
А и за класния, нали е координатор на екипа или поне при нас.
Виж целия пост
# 658
Та, извода какъв е, от изискванията в наредбата за приобщаващото образование? За да не се товарят колегите с глЮпости, защото както знаем "насила можеш да вземеш, но насила не можеш да дадеш" ... просто ще се пишат 3-ки. И, тЕ така ... Абсолютно оправдано поведение на колегите, според мен, защото тези с двойките, няма да научат повече с няколко допълнителни часа ...
Виж целия пост
# 659
Гледам да не ми се събират по три двойки накуп, между тях да дам шанс за някоя тройка. Обявила съм 3 дни седмично консултации, който е на зор - да идва. Обаче за срок и година си оставям двойка като поп.
Не се случва често, но държи влага задълго.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия