Професия учител - 4

  • 79 263
  • 738
# 90
Ще получим пари за облекло. Няма да е цяла сума. Трябва ли да имаме фактури за дрехите и обувките, които купуваме?
Виж целия пост
# 91
Не. Няма нужда от фактура. Това е представително облекло, а не работно.
Виж целия пост
# 92
Май ставаме много, ама ...
И аз обмислям варианта да стана учител. Насочила съм се към университета във Велико Търново. Колебая се обаче между две специалности - предучилищна и начална училищна педагогика и учител по български език и литература. Второто ми се вижда по-трудно и по-предизвикателно.
Въпросът ми към вас е какво е вашето мнение за възможностите за реализация за всяка от двете специалности? Какви са плюсовете и минусите им, към коя от двете бихте се насочили и защо. Ще съм ви много благодарна за всяко споделено мнение и препоръка.
Виж целия пост
# 93
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Виж целия пост
# 94
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.
Виж целия пост
# 95
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.
Класната ме кара да ги проверявам, поправям и да се подпиша. Много е трудно понякога...
Виж целия пост
# 96
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.
Класната ме кара да ги проверявам, поправям и да се подпиша. Много е трудно понякога...
А част от заплатата си дава ли ти?
Твое задължение е децата да са с написано домашно. При нас имаме тетрадки за занималнята, в които правим основно диктовки по БЕЛ и допълнителни задачи по математика, ако има време. Мое задължение е да проверявам тях, но да върша работа на класната...
Виж целия пост
# 97
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.

Това пък защо? И кога? И как да провери класната по БЕЛ домашната по математика? Или става въпрос за начален етап, тогава разбирам.
Виж целия пост
# 98
Елиас, говоря за начален етап. А Вие явно имате в предвид прогимназиален. И ще Ви отговоря с въпрос. Как учител ЦДО в прогимназиален етап със специалност БЕЛ да провери дали домашното на учениците по математика е вярно и обратното? Не е ли задължение на всеки учител по даден предмет да ги проверява, а не на учителя в така наречената занималня?
Виж целия пост
# 99
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.
Класната ме кара да ги проверявам, поправям и да се подпиша. Много е трудно понякога...
А част от заплатата си дава ли ти?
Твое задължение е децата да са с написано домашно. При нас имаме тетрадки за занималнята, в които правим основно диктовки по БЕЛ и допълнителни задачи по математика, ако има време. Мое задължение е да проверявам тях, но да върша работа на класната...
Още в началото ми каза, че иска да проверявам домашната и да се подписвам. Но това усложнява нещата с помощта и дисциплината.
Иначе си имат и тетрадки за занималня.
Виж целия пост
# 100
Тинити, явно си прехвърля задълженията и щом сте се съгласили да го играете това хоро, ще се наложи да го играете. Трудно ще Ви е, но няма какво да направите.
Виж целия пост
# 101
Елиас, говоря за начален етап. А Вие явно имате в предвид прогимназиален. И ще Ви отговоря с въпрос. Как учител ЦДО в прогимназиален етап със специалност БЕЛ да провери дали домашното на учениците по математика е вярно и обратното? Не е ли задължение на всеки учител по даден предмет да ги проверява, а не на учителя в така наречената занималня?

Щом е с уточнение, че става въпрос за начален етап, разбирам. Аз съм класна и преподавам в прогимназиален етап, никога не съм изисквала от учителя в занималнята да проверява домашната, аз я проверявам и се подписвам. Но само по моя предмет, разбира се Simple Smile
Виж целия пост
# 102
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?

Аз отбелязвам с тикче, че съм погледнала домашната работа на детето. Отговорността да бъде проверена и поправена е на класният ръководител. Аз съм отговорна за помагалата по Математика и БЕЛ. Тях аз си ги проверявам. Когато съм крайно недоволна връчвам помагалото на детето - родител да го подпише.
Относно дисциплината. Когато проверявам по едното, те работят по друго. С децата сме се разбрали да прегледат задачите и упражненията и при възникнал въпрос да се зададе веднага, за да не настава хаос. Имат няколко минути общ преглед. Ако има въпроси - помагам.
Реда си го има от миналата година. Имаме изградена връзка, имаме създадени принципи и правила.
Виж целия пост
# 103
Въпросът ми е към учителите на занималня. Как смогвате да проверявате домашни, да въдворявате ред и дисциплина, да отговаряте на въпросите на учениците?
Проверката на домашните е задължение на класните. Моето задължение е да видя дали детето е писало. За реда и дисциплината е трудно.
Класната ме кара да ги проверявам, поправям и да се подпиша. Много е трудно понякога...
А част от заплатата си дава ли ти?
Твое задължение е децата да са с написано домашно. .....

Домашната работа трябва да е правилна, а не напляскана както дойде. Затова и трябва да е проверена от учителят по ЦДО. Класната сутрин проверява всичко, което се пише по време на час, а възпитателят - това, което се пише след обяд.
Виж целия пост
# 104
Май ставаме много, ама ...
И аз обмислям варианта да стана учител. Насочила съм се към университета във Велико Търново. Колебая се обаче между две специалности - предучилищна и начална училищна педагогика и учител по български език и литература. Второто ми се вижда по-трудно и по-предизвикателно.
Въпросът ми към вас е какво е вашето мнение за възможностите за реализация за всяка от двете специалности? Какви са плюсовете и минусите им, към коя от двете бихте се насочили и защо. Ще съм ви много благодарна за всяко споделено мнение и препоръка.
Имам и двете специалности, ПНУП ми е втората. Реших се да я запиша, защото не можех да си намеря работа като учител по БЕЛ. Вече навсякъде до 4клас има целодневна организация и се търсят учители за занималня, а и в нашия град много са в предпенсионна възраст. Моят съвет е помисли с коя специалност има по-голям шанс да се реализираш.
Относно занималнята, ще споделя и скромния си опит. Като учител ЦДО в начален етап са изисквали от мен да проверявам и да се подписвам на домашното, дадено от класната. Ако има време или някой приключи по-бързо съм давала допълнителни задачи/упражнения. Сега съм учител ЦДО в 5кл. Помагам на децата да си пишат домашните по всички предмети. Като казвам домашно, имам предвид упражнения от учебника или учебната тетрадка, почти не учим уроците в часовете по самоподготовка, които са крайно недостатъчни.Учителите сутрин и директорката го изискват обаче.Трудно ми е, не съм специалист по всичко. Математиката винаги ме е затруднявала, но до момента се справям. Само се чудя ако продължа с тези деца и следващите години (в нашето училище има занималня до 7кл) как ще се оправям с тази математика, която става по-трудна, с химията и физиката.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия