Шести клас 2018/2019 - тема 3

  • 44 910
  • 746
# 585
Няма как да се каже #хубаво е (по аналог на ремонта в София на Графа, сигурно не остана човек в България да не знае за него, дори да си няма и представа коя е тази улица), а после да четем за отличници, разчитали на наученото в училище с по 50тина точки на НВО7.

Judy, добре казано.
Виж целия пост
# 586
#Ne e mnogo hubavo, така е.

Обаче пък и не е необходимо да ни обхваща чувство за колосална трагичност. Защото и чак толкова ужасяващо не стоят нещата.

По-скоро леко възрастови деформации ни тресат вече. И "колко хубаво беше по наше време, пък сега светът върви много на зле" и така нататък"... Grinning

Но това си е моята гледна точка, де. Всеки има право на собствена такава. И изобщо няма да споря по въпроса.
Виж целия пост
# 587
А никога не съм била в тази крайност. Децата ни знаят колко е било "хубаво", както и че бъдещето е свързано с личния избор, който се определя от възможностите, които са свързани с образованието, знанията и можето.
Виж целия пост
# 588
Здравейте и от мен ще следя темата с интерес.
Виж целия пост
# 589
Привет и от мен с един много мързелив шестокласник, с доста проблемни оценки Sad Затягам контрола в момента, макар и да нямам никакво време след работа и ще се опитвам да гася пожарите. Тази година първи срок има и 3-ки, масово 4-ки Sad БЕЛ- 4, МАТ-5. Прицелил се е все в хубави гимназии, но с тези пропуски ще му е адски трудно.
Чета ви с интерес и темата ми е много полезна!
Виж целия пост
# 590
Аз пък да питам как точно затягате положението ?Може би звучи странно въпроса,но съм на тази вълна.Девойката е в класическа тийн фаза и ме гледа с празен поглед.Има издънки в училище и аз съм луднала.Наказания, ограничения...все трябва да ръчкам у контролирам , а насреща ми-апатия.Досега не е имало подобни рестрикции,но  и поводи за такива също.Притеснявам че това не е верния подход и ще я накарам съвсем с нежелание да гледа на ученето,а не знам каква тактика да приложа.Вие как подхождате към потушаване пожарите  с вашите деца?
Виж целия пост
# 591
Моя например, от миналата седмица е наказан без плейстейшън и фортнайт.
Много му отпусна края и ме изкара извън нерви. Само игри и клипове за игри в главата му. По математика, БЕЛ и английски е добре, полага усилия. Но останалите предмети ги претупва, къде чел, къде не, за да има време да играе. Това се отрази естествено и на успеха му.
Сега е дете мечта - изпълнителен, благ. Зора е голяма работа. Joy Направо обмислям да му удължа наказанието до края на срока. Smiling Imp
Виж целия пост
# 592
Здравейте, моля Ви да споделите, може би ще е по добре на лично за добри учители, които сте проучили за уроци по математика. Сина ми иска да кандидатства в ТУЕС а бала е много висок
Виж целия пост
# 593
И моят гледа с празен поглед и в главата му е пълно с бръмбари. Обаче почти само шестици има и ми излиза с този довод, когато се опитам да го изръчкам с нещо допълнително. Иначе го мързи да гледа, но има слонска памвт и схваща много бързо. Освен това още миналата година много бързо разбра, че е в огромен негов плюс да внимава в час, постоянно да вдига ръка и да го играе активен. Хитранко. Само урока "как да се държа, че да не дразня мама", така и не може да научи.
Виж целия пост
# 594
След слабия успех първи срок отнех плейстейшън и телефон. Разговарях с учителите му и всички споделят, че ползва телефона в час и не внимава, съответно сега ходи без телефон. Започнах да отделям време и да проверявам какво учи и пише и тъй като не е писал редовно домашни по нищо, сега се връща назад и попълва тетрадки, контурни карти и т.н. Искам да го науча, че мързелът днес ще му излезе през носа утре и затова попълва дупките от първи срок. Стреснал се е леко, но няма резултат все още, да видим...
Виж целия пост
# 595
И моят гледа с празен поглед и в главата му е пълно с бръмбари. Обаче почти само шестици има и ми излиза с този довод, когато се опитам да го изръчкам с нещо допълнително. Иначе го мързи да гледа, но има слонска памвт и схваща много бързо. Освен това още миналата година много бързо разбра, че е в огромен негов плюс да внимава в час, постоянно да вдига ръка и да го играе активен. Хитранко. Само урока "как да се държа, че да не дразня мама", така и не може да научи.
При нас е в женски вариант Simple Smile Продължава да е на вълна 1D и гледа като малоумна де що има в нета с тях. Чете книги на английски, на български една не мога да я накарам. Нищо не мога да ѝ кажа, защото на уроците се справя добре, само тя и нейната приятелка имат пълно 6 за срока, учи сама, помагаме само ако нещо не е ясно. В момента нямам основания да мрънкам за ученето.
Когато много ме е ядосвала, основно с лошо поведение - отговаряне и сопване без причина, спирам да ѝ говоря. Инсталирахме safe kids и сме ограничили времето в Интернет. Не, че не може да ползва таблета, но определено по-малко цъка.
Виж целия пост
# 596
Аз забелязвам промяна в поведението по отношение за социалните контакти с възрастни. Все не сме и интересни, все е отегчена, на семейни празненства гледа с досада и няма търпение мъчението да приключи. А не беше така преди. Интересни са й само приятелките и връстниците. След поредното семейно събиране , на което тя се представи подобаващо й заявих, че щом иска усамотение и само с приятелки да общува, мога да купя едно стадо с овце и да ходи да го пасе с приятелките. Няма да има досадни възрастни, няма да се налага и да учи, абе , ще отговаря това занимание 100% на емоционалните й нужди към момента.
Виж целия пост
# 597
Аз забелязвам промяна в поведението по отношение за социалните контакти с възрастни. Все не сме и интересни, все е отегчена, на семейни празненства гледа с досада и няма търпение мъчението да приключи. А не беше така преди. Интересни са й само приятелките и връстниците. След поредното семейно събиране , на което тя се представи подобаващо й заявих, че щом иска усамотение и само с приятелки да общува, мога да купя едно стадо с овце и да ходи да го пасе с приятелките. Няма да има досадни възрастни, няма да се налага и да учи, абе , ще отговаря това занимание 100% на емоционалните й нужди към момента.
Да не споделяме една дъщеря? Simple Smile
Виж целия пост
# 598
Това е нормално за възрастта поведение - срам и нежелание да се общува и споделя с родителите и други възрастни близки. И аз съм го минала. И приятелките ми. И голямото ми дете също. Отича се нейде към 10-ти клас средно.  Laughing После нещата повлизват в релси, ако отношенията са нормални.
Аз не насилвам децата да комуникират с нас по този повод, но има положения и ситуации, когато сме заедно - храним се заедно, ходим на почивка с малкия заедно, понякога пътуваме или ходим на разходка, на семейни празници /рядко се случва/. Често обаче му взимам приятелче на неговата възраст и то от години, за да не скучае с нас и да не му дотяга много компанията ни.
Виж целия пост
# 599
Пак с радост заключвам, че децата ни се развиват нормално Simple Smile  
А прословутият 10 клас, когато момчетата се преобразявали, съм го зачакала от миналата година.  Това си повтарям - огън не остана, има-няма 4-5 г и като му се доучи, и като вземе да внимава, стой та гледай.
Съвсем дисциплиниращо на целия клас са им оставили по-ниските оценки за края на срока,  че нали бяха и 2 седмици във ваканция.. Сега уж е леко по-мотивиран да учи и да преправи 5-ците на 6-ци за края на годината. Чак прави презентация по желание Simple Smile и май му светна защо съучениците му  взеха мерки да имат по 3 оценки по разказвателните още в края на декември
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия