Две години майчинство - загуба на трудовите навици

  • 46 278
  • 1 953
# 1 080
Прочетете Кодекса на труда и ми кажете къде в него се обвързва работата със срокове и резултати и как можете да уволните някой за неспазени срокове и резултати - без това да е оспоримо в съда. Можете и да ми циритате спечелени от работодател подобни дела.
Нищо не пречи да постъпват новите кадри на минимално заплащане+бонус за свършена работа в даден срок. За колко време, по ваша преценка. Тъкмо ще спестите някой лев от осигуровки, че може би и те ви се свидят, с тия постоянни болнични...
Виж целия пост
# 1 081
Прочетете Кодекса на труда и ми кажете къде в него се обвързва работата със срокове и резултати и как можете да уволните някой за неспазени срокове и резултати - без това да е оспоримо в съда. Можете и да ми циритате спечелени от работодател подобни дела.
В моята компания заплащането и особено бонусите са обвързани именно със срокове и резултати. А бонусите ни са особено привлекателни и аз много старателно драпам, за да си ги получа.

А, Сиренце е описала системата при нас.
Виж целия пост
# 1 082
Прочетете Кодекса на труда и ми кажете къде в него се обвързва работата със срокове и резултати и как можете да уволните някой за неспазени срокове и резултати - без това да е оспоримо в съда. Можете и да ми циритате спечелени от работодател подобни дела.
Нищо не пречи да постъпват новите кадри на минимално заплащане+бонус за свършена работа в даден срок. За колко време, по ваша преценка. Тъкмо ще спестите някой лев от осигуровки, че може би и те ви се свидят, с тия постоянни болнични...
Болнични и отпуск се смятат върху последна получена заплата, не върху базова по договор. По КТ. И пак по КТ, ако дефинираш "бонуса" в трудовия довогор, вече не е бонус, ами заплата. Аз питах как законно, а не как със шмекери в нарушение на закона.
Виж целия пост
# 1 083
Зависи как дефинираш бонуса, дали е с постоянен характер или не Wink Айде сега, точно това си е съвсем лесно и всеки юрист или счетоводител ще ти каже как. Е, пишман ХР и мениджърчета може и да не знаят. Болничния е на база средно дневно за 24 месеца назад- от НОИ, а от вас- на 70 процента от месечната заплата. Съвсем разумно се изчислява. Ако вие имате проблем в организацията, е друг въпрос. Раздвижете малко правилника и бонус схемата, законно е.
Виж целия пост
# 1 084
Дали и колко някой работи в хоум офис се вижда пределно ясно със съответния софтуер за мерене на време и снимане на десктопа.
Виж целия пост
# 1 085
И кой по-точно е този съответен?

Та аз виждам кой не си стои на компа по липсата на реакция Simple Smile
Виж целия пост
# 1 086
И кой по-точно е този съответен?

Та аз виждам кой не си стои на компа по липсата на реакция Simple Smile
Ако под липса на реакция имаш предвид неотворен веднага имейл - това не е критерии. Зависи и от естеството на работа де, ама понякога, когато вършиш нещо, не ти е до нови имейли.
Виж целия пост
# 1 087
От типа на freelancer.com - снимат десктопа. Изобщо ми е чудно в 2018 как става това с неработенето от дома.

Иначе може човекът да си има блокове от време за работа и време за проверки на мейли.
Виж целия пост
# 1 088
И кой по-точно е този съответен?

Та аз виждам кой не си стои на компа по липсата на реакция Simple Smile
Ако под липса на реакция имаш предвид неотворен веднага имейл - това не е критерии. Зависи и от естеството на работа де, ама понякога, когато вършиш нещо, не ти е до нови имейли.
Simple Smile "Не ти е до нови имейли" - то на никой не му е, ама клиентът очаква реакция, поне потвърждение, че е получен мейла му и че някой ще му погледне проблема и времеви диапазон, в който проблемът му ще се решава.
"Мълчанието" се възприема като високомерие + съзнателно неглижиране на проблема му.
Виж целия пост
# 1 089
И кой по-точно е този съответен?

Та аз виждам кой не си стои на компа по липсата на реакция Simple Smile
Ако под липса на реакция имаш предвид неотворен веднага имейл - това не е критерии. Зависи и от естеството на работа де, ама понякога, когато вършиш нещо, не ти е до нови имейли.
Simple Smile "Не ти е до нови имейли" - то на никой не му е, ама клиентът очаква реакция, поне потвърждение, че е получен мейла му и че някой ще му погледне проблема и времеви диапазон, в който проблемът му ще се решава.
"Мълчанието" се възприема като високомерие + съзнателно неглижиране на проблема му.
Зависи от работата и естеството й. Не всички работят нон стоп с клиенти, на които е нужно да отговарят веднага. За това казах, че зависи от вида на работата. Ти ако не работиш с кленти на който се изисква да отговориш и шефа ти ти прати имейл - дали ще си зарежеш и разсееш от проекта си, за да му четеш мейла или ще довършиш /изцяло или етап пак зависи от естеството и обема на работа/?
Виж целия пост
# 1 090
При нас освен чистачката всички други работят (онлайн) с клиенти. Аз не им пиша по мейл, ако имам нещо да кажа на служителите си, им го казвам лично.
Виж целия пост
# 1 091
А не може ли, който не работи добре от вкъщи, просто да работи в офиса?
Виж целия пост
# 1 092
Анджък, де. Те така стана. Който не може приоритетизира между тенджерите и служебните мейли, работи от офиса.
Виж целия пост
# 1 093
Ето, за всичко си има решение. Не е нужно да се генерализира, че всички служители са скатавки, на база на двама или трима недобросъвестни. Има си начини за санкциониране и на обвързване на резултата със заплащането. Пито платено.
А майките, питам аз, още ли са в немилост или ги реабилитирахме вече?
Виж целия пост
# 1 094
Аз съм работела четири от пет дни седмично цяла една година от вкъщи и винаги е имало конкретна цел, която е трябвало да се изпълни до определен момент на деня. Включвам Teams, пиша home office on в общия чат и си работя - всяка пауза над 5 минути се обявява в чата... Никакъв проблем не е имало, защото комуникацията ни беше безпогрешна.

Скрит текст:
Примерно задачата за деня е днес да се изготви storyline за следващия уебинар и текстово оформление на презентацията. Шефът иска в средата на деня да се чуем и обсъдим резултата до момента, в 17:00 трябва да е готова с корекциите. Сама планирам конференциите за деня (една с колежката, една с шефа) и пращам покани за тях, изработвам си "черновата" на презентацията и така.. В друг ден примерно имаме само конференции с клиенти/офиси и обсъждаме резултатите плюс минимум един ден чисто техническата работа със софтуера. Не се сещам за нито един случай  на проблеми, но всички бяхме адски отговорни и изключително заинтересовани от бизнеса. Знам обаче и за случаи, в които home office не функционира точнно заради лоша комуникация.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия