Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 304
  • 728
# 450
И аз да попитам за раницата,понеже  и аз й се чудих  и гледах есента -с твърд гръб ли е ?
Виж целия пост
# 451
Раницата не е с твърд гръб. По-плътен е от останалата част, но не е твърд.Синът ми е 5-ти клас. Зарядно всъщност няма. С раницата пристигна USB кабел, има специално джобче за външна батерия и място, където да пъхнеш въпросния кабел. Не ползваме тази екстра, както и катинара, който и без това е пластмасов Simple Smile
Виж целия пост
# 452
Да ви кажа за флаш сделките - поръчах една дрънкулка, която уж трябваше да дойде с безплатна гривна (тип пандора - но предполагам от най-евтините). Дрънкулката е сребърна и красива, освен това дойде бързо, обаче не са ми изпратили подарък. Писах им, но не реагират. Не че ми пука толкова - тези тенекиени гривни не са кой знае какво, но като са обещали, би трябвало да си държат на думата.
Офертата беше такава (същата и на същия магазин, но артикулът е друг):
Скрит текст:
Сигурно пак ще поръчам от тях, но вече си мисля, че всички флаш сделки са лъжа....
Виж целия пост
# 453
Да ви кажа за флаш сделките - поръчах една дрънкулка, която уж трябваше да дойде с безплатна гривна (тип пандора - но предполагам от най-евтините). Дрънкулката е сребърна и красива, освен това дойде бързо, обаче не са ми изпратили подарък. Писах им, но не реагират. Не че ми пука толкова - тези тенекиени гривни не са кой знае какво, но като са обещали, би трябвало да си държат на думата.
Офертата беше такава (същата и на същия магазин, но артикулът е друг):
Скрит текст:
Сигурно пак ще поръчам от тях, но вече си мисля, че всички флаш сделки са лъжа....
В момента са в почивка до 14-ти. Провери в описанието да не е било за примерно за първите 100 купувача.
Виж целия пост
# 454
Май не пише - тези, които са за брой купувачи имат брояч отдолу, а тази нямаше. За лимитирано време е, но аз цъкнах рано сутринта, след като се появи. Ето я актуалната (от снимката): https://www.aliexpress.com/item/BAMOER-925-Sterling-Silver-Adora … b24b-764c9306487d

Аз им написах в ревюто, че съм разочарована, но съм доволна от продукта.
Виж целия пост
# 455
Здравейте, тъп въпрос, но искам да попитам от къде точно пишете на продавачите ? Знам че в момента са празници и не отговарят, но и преди съм писала и никога не получавам отговор. Затова питам дали това е правилната контактна форма.

Виж целия пост
# 456
Здравейте, тъп въпрос, но искам да попитам от къде точно пишете на продавачите ? Знам че в момента са празници и не отговарят, но и преди съм писала и никога не получавам отговор. Затова питам дали това е правилната контактна форма.



"Contact seller"...
Виж целия пост
# 457
Здравейте, тъп въпрос, но искам да попитам от къде точно пишете на продавачите ? Знам че в момента са празници и не отговарят, но и преди съм писала и никога не получавам отговор. Затова питам дали това е правилната контактна форма.



"Contact seller"...

Не ти разбирам отговора.

Знам че е от там, нали за това съм качила картинката. Питам дали из менютата има друга форма за контакт или е само тази, която съм приложила на снимката, защото като пиша от там никога не съм получавала отговор!
Виж целия пост
# 458
Винаги пиша от опцията "contact seller" и винаги получавам отговор.
Виж целия пост
# 459
Да ви кажа за флаш сделките - поръчах една дрънкулка, която уж трябваше да дойде с безплатна гривна (тип пандора - но предполагам от най-евтините). Дрънкулката е сребърна и красива, освен това дойде бързо, обаче не са ми изпратили подарък. Писах им, но не реагират. Не че ми пука толкова - тези тенекиени гривни не са кой знае какво, но като са обещали, би трябвало да си държат на думата.
Офертата беше такава (същата и на същия магазин, но артикулът е друг):
Скрит текст:
Сигурно пак ще поръчам от тях, но вече си мисля, че всички флаш сделки са лъжа....
В момента са в почивка до 14-ти. Провери в описанието да не е било за примерно за първите 100 купувача.

помисли пак докога са в почивка, току що отворих диспут и ........... (стандартно е 3 дена)

Цитат
Status:
    Dispute in progress   

Reminder:
    Thank you for your refund request. The seller will reply within
    11 calendar days 23 hour 58 minute 59 second . If you and the seller can't come to an agreement, AliExpress will step in and help. If the seller does not respond on time, the request will be automatically closed and you will receive your refund as requested.
Виж целия пост
# 460
А днес видях и още нещо, което ме озадачи - срещу една поръчка, която получих и написах ревю, пише Fund Processing, вместо Finished. Не знам защо - всичко е наред, дадох им добро ревю, беше нещо много евтино и нямаше проблем...
Виж целия пост
# 461
Али Експрес изплаща парите на продавача
Виж целия пост
# 462
Да ви кажа за флаш сделките - поръчах една дрънкулка, която уж трябваше да дойде с безплатна гривна (тип пандора - но предполагам от най-евтините). Дрънкулката е сребърна и красива, освен това дойде бързо, обаче не са ми изпратили подарък. Писах им, но не реагират. Не че ми пука толкова - тези тенекиени гривни не са кой знае какво, но като са обещали, би трябвало да си държат на думата.
Офертата беше такава (същата и на същия магазин, но артикулът е друг):
Скрит текст:
Сигурно пак ще поръчам от тях, но вече си мисля, че всички флаш сделки са лъжа....
В момента са в почивка до 14-ти. Провери в описанието да не е било за примерно за първите 100 купувача.

помисли пак докога са в почивка, току що отворих диспут и ........... (стандартно е 3 дена)

Цитат
Status:
    Dispute in progress  

Reminder:
    Thank you for your refund request. The seller will reply within
    11 calendar days 23 hour 58 minute 59 second . If you and the seller can't come to an agreement, AliExpress will step in and help. If the seller does not respond on time, the request will be automatically closed and you will receive your refund as requested.
____________________________
Не е нужно да мисля. Хората от AliExpress са го написали.
Виж целия пост
# 463
Имам един въпрос. Направих две отделни поръчки от един продавач, всяка отделна поръчка на стойност 47,32$ (общо 94,64$).
Днес получих съобщението "Delivery failed", след като пратката е в България. Изпратих съобщение на продавача, като му казах, че ще отворя диспут, но питам и тук какво значи това. Възможно ли е пратките да са на митница? За първи път ми се случва такова нещо, въпреки, че и друг път съм поръчвала и получавала пратки за суми над 15$ и са ми ги носили до адрес.
Допълвам, че трак номера е само с цифри, не с R отпред.
Прилагам и снимка на съобщението
.
Как да процедирам
Виж целия пост
# 464
Днес получих съобщението "Delivery failed", след като пратката е в България.

Как да процедирам
Бегом в пощата да си вземете пратката и спрете да тормозите продавача. Това е стандартен статус на БГ пощи когато пратката пристигне в клона. Не знам защо използват този, а не другите статуси от проследяването и вкарват в паника всичките си клиенти. Пощенска им работа ...
Може да дадете номера да погледнем пак статусите в сайта на бг пощи http://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_submit.htm, но съм 99% сигурен, че става дума за това дето го описах.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия