Истанбул [тема 47]

  • 77 751
  • 753
# 615
Ние няма да ползваме платените екскурзии.
Последния ден тръгваме веднага след закуска и по пътя правим няколкочасови спирки в парка Емирган ,  търговския център “Форум Истанбул”  и  Къркларели (Лозенград).През останалите дни си имаме собствена програма : четвъртака - Султан Ахмет и всичко на/около него , петък: Галата и всичко до Таксим , Долма Бахче и Желязната църква , ако остане време и Пиер Лоти и съботата по Босфора до Саръяр , а той е почти до третия мост и другия край на пролива и до Черно море - четири билета за шевкета са 4 лв. , а за екскурзия по Босфора фирмата ни иска 50 ЕВРО  , на връщане ако не е стигнало времето предния ден ще се качим на Пиер Лоти - то там и по стъмнало е хубаво (smiley)
Виж целия пост
# 616
Здравейте,
по време на престоя ни в Истанбул ще се наложи да сменим хотелите.Понеже ще пътуваме с кола и най-вероятно ще я оставим някъде на паркинг около първия хотел. В транспорта трябва ли да плащаме билет за куфарите?Смятаме да сме с малки.
Благодаря
Виж целия пост
# 617
Досега не съм плащала такса за среден куфар 65 см в градския транспорт в Истанбул (метро, корабчета, трамвай). Охраната по спирките само ги сканира с ръчен уред.
Виж целия пост
# 618
... и съботата по Босфора до Саръяр , а той е почти до третия мост и другия край на пролива и до Черно море - четири билета за шевкета са 4 лв ...

Напомням, че линията на Шехир до Саръйер я има само в работни дни!
Виж целия пост
# 619
Момичета минавам да се оплача от ABV travels. Закупихме ваучери за екскурзия до Истанбул с две нощувки с тръгване на 28.02.
Ваучерите са закупени на 06.02. Като информация пишеше, че е необходимо да звъннеш на посочения номер, за да направиш резервация. Звъннах още същия ден, попитаха ме за моите данни и номерата на ваучерите, записаха ги и казаха, че също така е необходимо да им пратя и имейл с данните и да прикача ваучерите. Направих го, имейлът на мен ми изписва, че е доставен. Звъня им днес да попитам в колко часа тръгваме, какво се случва и служителка ми казва, че нашите данни ги няма и автобусът е препълнен. Питам как така, аз съм изпълнила това, което са поискали от мен. Не били получили данните, нищо не можела да направи, предлага ми да ми замени датите с други или екскурзия на друго място. Или да ми върне парите. Не чух извинявайте, не усетих да й стане неудобно, те не били виновни. Кой е виновен в случая, питах, и защо след като имат 40 места в автобуса не предлагат точно 40 ваучера и точка. Не виждат ли, че са закупени повече ваучери и два ваучера се губят за тези дати? Лично за мен отношението беше много грубо и мисля, че това е практика при тях, защото изобщо не трепна и дори накрая ми затвори телефона.
Изключително много съм разочарована. Взели сме си отпуски заради тази екскурзия, от две седмици отново ви чета и планирам местата, които ще посетим. Така се вълнувах и нямах търпение Sad
Вече си представях как се разхождам из Кадъкьой....
Виж целия пост
# 620
Здравейте момичета и момчета.
Имам питане за джамията Сюлеймание. Достъпна ли е за туристи, и ще ни разрешат ли да влезем и в самата джамия да я разгледаме. И ако да - заплаща ли се вход.
Виж целия пост
# 621
Здравейте момичета и момчета.
Имам питане за джамията Сюлеймание. Достъпна ли е за туристи, и ще ни разрешат ли да влезем и в самата джамия да я разгледаме. И ако да - заплаща ли се вход.
Достъпна е в определени часове - т.е. извън часовете за молитва.
Безплатно е посещението.
Виж целия пост
# 622
waterviolet, много е неприятно това! Не защитавам агенцията, но вие не се ли поинтересувахте по-рано дали имате договор и застраховка? За да се осъществи едно пътуване трябва договор..Доколкото разбирам вие нямате такъв или? Аз закупих ваучери на Караджъ, изпратих им данните и съответно те ми върнаха линк с номер на заявката ми, където е изписано какво съм платила и какво дължа (трябва да доплатя застраховката). По същия начин процедирах и с Ел Еф Травел за Одрин - след изпращане на данни, те ми изпратиха договор, подписан от тях, където е описана цялата екскурзия и застраховка, за която ще доплатим на шофьора, тъй като агенцията не е от моя град. Договорът, подписан от моя стеана, също трябва да го дам на шофьора при качване (предложиха ми или да го дам на шофьора или да го върна сканиран)...Вие, при липса на договор, не знам дали може да претендирате..А ваучерите ви отбелязани ли са като използвани?
Виж целия пост
# 623
Според мен са предоставили ваучерите на други хора, което е много неприятно!

Обадете се в агенцията и поискайте да се свържете със собственика на агенцията, подгответе си всичко, което ще докаже, че сте закупили тези места! (писмата по електронната поща, сканирайте ваучерите, всичко).
Не оставяйте така нещата и задължително поискайте компенсация!
Изключително нагло и некоректно от тяхна страна...
Виж целия пост
# 624
Здравейте момичета и момчета.
Имам питане за джамията Сюлеймание. Достъпна ли е за туристи, и ще ни разрешат ли да влезем и в самата джамия да я разгледаме. И ако да - заплаща ли се вход.
Достъпна е в определени часове - т.е. извън часовете за молитва.
Безплатно е посещението.
Може и да бъркам, че съм ходила отдавна , а и не съм чела в Сюлеймание да има определени часове за посещение...Това с часовете се отнася за Султан Ахмет.
Виж целия пост
# 625
Аз също мисля, че в Сюлеймание няма определени часове за влизане. Бяхме там миналия април.
Виж целия пост
# 626
Има определени часове в Сюлеймание - в часовете на молитва не се допускат посетители.
Работи от 9-6, но около 13ч и 16:30 (само минутите се сменят всеки ден) не се допускат туристи.

Тук са часовете за молитва до края на март, може да се ориентирате по тях:
https://www.sabah.com.tr/istanbul-namaz-vakitleri
Виж целия пост
# 627
Благодаря момичета.
Виж целия пост
# 628
AIR За първи път пътувам с ТА и чрез ваучери. Тях  ги взех от Грабо. Пишеше, че е необходимо след закупуването на ваучерите да се обадя, за да направя резервация. Звъннах и ги попитах сега какво следва, защото не съм наясно, попита ме за данните и каза, че също така е необходимо да им пратя на имейл прикачени ваучерите. Направих го. В моите очи аз съм направила резервацията. Платила съм, обадила съм се. Те какви процедури имат, трябва те да си ги знаят и да ми ги съобщят. Като има договор защо не ми е изпратен за подпис? Значи парите са ги получили, имейлът с ваучерите казва, че не са. Доста странно. Най-обидно беше обаче отношението. Жената не трепна, не се извини, не се учуди, не се притесни, че се е получило подобно нещо. Аз се разгневих и започнах да задавам въпроси, как може да се случи такова нещо, пък и подобно отношение, служителката ми затвори телефона.
 Как така дали са използвани ваучерите?

КанелА и аз мисля, че е много нагло от тяхна страна. Хем съм се обадила и продиктувала данни, хем съм пратила имейл. И никъде нищо не е записано. Друг път.
Виж целия пост
# 629
waterviolet, в Грабо в профила ви, в информация за закупените ваучери, те отбелязани ли са като използвани? (Продавачите на ваучери като предоставят услугата и купувачът се яви да я използва, отбелязват ваучерите като използвани - вашите така ли са маркирани или още си стоят неизползвани?) Докога е била валидността им?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия