Детската градина - Тема 22

  • 32 202
  • 647
# 375
Нашите имаха по 3 на ден-2 сутрин и един след обяд.
Виж целия пост
# 376
При нас са повече от 2 на ден ситуациите, май по-скоро 3/4 сутрин + 1/2 следобед или нещо подобно (4 група).
Виж целия пост
# 377
Към майките с деца 4-та група - наясно ли сте каква част от деня децата имат ситуации, т.е. подготвят ги за първи клас? На нас ни казаха 2 за по 30-тина мин. - една дообед и една следобед, както всъщност е било и миналата година, но на мен ми се струва много малко за предучилищни. Не би ли трябвало малко повече да се наляга вече над книжките?
Вие на тези деца колко време смятате че може да им задържите вниманието?Плюс това като ви се струва малко това в ДГ ще си отделяте време вкъщи и си наблягайте колкото искате.Няма как да очаквате една улителка на толкова деца да направи чудеса.От страна на родителите само изисквания но ако може те да не влагат нищо от себе си.!
Виж целия пост
# 378
Към майките с деца 4-та група - наясно ли сте каква част от деня децата имат ситуации, т.е. подготвят ги за първи клас? На нас ни казаха 2 за по 30-тина мин. - една дообед и една следобед, както всъщност е било и миналата година, но на мен ми се струва много малко за предучилищни. Не би ли трябвало малко повече да се наляга вече над книжките?
Вие на тези деца колко време смятате че може да им задържите вниманието?Плюс това като ви се струва малко това в ДГ ще си отделяте време вкъщи и си наблягайте колкото искате.Няма как да очаквате една улителка на толкова деца да направи чудеса.От страна на родителите само изисквания но ако може те да не влагат нищо от себе си.!
Има си учебни програми, които са длъжни да спазват, по спомен беше 17 часа седмично за 4-та група ако са 2 * 5 дни, очевидно проблем има. И не съм съгласна, че родителите трябва да са специалисти по всичко, като си вземат децата към 5 и нещо, да трябва тепърва, когато децата са най-уморени да ги занимават с каквото там трябва, не съм запозната в детайли с предучилищната група. Потърсете учебните програми за предучилищна група, там има колко часа трябва да имат седмично.
Виж целия пост
# 379
И аз не смятам, че родител трябва да има допълнителни целенасочени занимания с детето си след 18 часа в работната седмица /ако всичко в градината протича нормално/.
Виж целия пост
# 380
17 уч. ч. за 4 група беше казано на нашата родителска среща.
Виж целия пост
# 381
И аз не смятам, че родител трябва да има допълнителни целенасочени занимания с детето си след 18 часа в работната седмица /ако всичко в градината протича нормално/.
То така много лесно .Защо толкова ли е трудно да седнете и да прочетете книжка на детето да поиграете дори да го накарате да ви разкаже как е минал деня в ДГ.Мога да кажа едно това което вие направите за вашите деца друг няма да го направо.Възпитание и желание за знание идва от вас У-ката преподава а вие решавате какво ще стане с вашето дете ако не върви в потока пък каквото дойде.И оправдания след 18.00 изморени са излишни .😊
Виж целия пост
# 382
Алекс, по принцип съм съгласна с теб, че най-вече родителите трябва да се занимават с децата си, а не учителките, които имат по 30 зверчета на главата.
НО, от опит ще кажа , че при нас през седмицата това няма как да се случи.

Прибират се изгладнели от градината и първото нещо, което искат да направят, е да ядат. Ако това не се случи, са кисели и изнервени.

Да не говорим, че те са превъзбудени само от факта, че се прибират вкъщи след цял ден в градината, а ние преуморени от дългия работен ден, който на всичкото отгоре продължава и вкъщи.

През съботите и неделите, да, тогава може да се намери време за допълнителни занимания.
Виж целия пост
# 383
Алекс, по принцип съм съгласна с теб, че най-вече родителите трябва да се занимават с децата си, а не учителките, които имат по 30 зверчета на главата.
НО, от опит ще кажа , че при нас през седмицата това няма как да се случи.

Прибират се изгладнели от градината и първото нещо, което искат да направят, е да ядат. Ако това не се случи, са кисели и изнервени.

Да не говорим, че те са превъзбудени само от факта, че се прибират вкъщи след цял ден в градината, а ние преуморени от дългия работен ден, който на всичкото отгоре продължава и вкъщи.

През съботите и неделите, да, тогава може да се намери време за допълнителни занимания.
Е така е няма лесно добрите резултати идват с много труд и нерви .Казвам го от опит сега след като съм минала по вашия път  се наслаждавам на крайния резултат.Също от опит казвам че ако искате детето да постигне нещо трябва да дадете всичко от себеси независимо колко ви е трудно .В училище материалат се хвърля и който разбрал разбрал затова казах че вкъщи е нужно да се работи с децата.За съботата и неделята съм съгласна с вас.Пожелавам Успех
Виж целия пост
# 384
Под целенасочени имам предвид - "хайде, сега мама да седнем и да пишем по пунктир, да пишем букви, да намерим излишната картинка от петте" и т.н. Обаче аз имам желание да "учим" под съвсем друг неформален начин - да учим цифрите по номерата на колите, да учим за числата с кубчета лего, имената на държавите и знамената им пак с кубчета лего, вечер задължително четем книжка в леглото и още, и още.
Виж целия пост
# 385
Нагледала съм се на свръхамбициозни майки и изтормозени невротични деца. Говорим за деца в градинска възраст, а не за гимназисти или роботи. Не може след градина всяка вечер да се мъкнат на някакво занятие, събота и неделя също. То не е английски, танци, балет, тенис, фехтовка, шах...........Моите след градина и през уикенда са нон стоп навън, при хубаво и не чак толкова хубаво време. На тази възраст имат нужда от мноооого движение и свободно време. Сега като застудее събота ходят на английски моите, но то пак е повече игри и забавления. Разбира се четенето вечер си е от бебета всяка вечер, рисуват, оцветяват непрекъсанто, пъзели, Лего и пр.
На колежката детето влиза в детската градина в Горна баня след цяла година решаване на задачи, сега пък го готви за първи клас пак там с един куп помагала и сборници, всяла вечер и уикенд учат решават задачи. това не е нормално за мен.
Виж целия пост
# 386
Дидка -бандитка,  напротов нормално е.
За съжаление безумната ни образователна система води до това. Която може би е била чудесна за 1977 година но към днешна дата хич не е адекватна.
Не зная къде виждаш изтормоезни невротични деца? Децата са бял лист и приемат с усмивка всичко което им се предлага. Ако са научени че я събота и неделя нищо се не захваща...ама ясно е че ще има отпор. Но ако е регулярно действието за тях просто е рутина.
А всяка решена задача, всяка научена дума на английски е само в полза на едно дете.
Виж целия пост
# 387
Ооо, виждам ги, умората се натрупва и избива после. Трябва златна среда, да имат време за свободна игра, търчане и скука. Ако трябва да избера пред излизане навън и писане, избирам навън. Става въпрос специално за деца в градинска възраст. Със започване на училище, разбира се, нещата се променят.
Виж целия пост
# 388
Естествено, че коментираме балансиран вараиант. Никой не очаква дете на 5 по цял ден да седи над някакви задачи.
За всичко си има достатъчно време. Важно е родителя да го балансира.
А ако в ранна детска възраст изпускаме този баланс в училище...наваксването е много по-притеснително.
Виж целия пост
# 389
Ох, aleks.., не знам какво сте дала от себе си с това неграмотно писане , но важното е, че се наслаждавате на крайния резултат Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия