Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Виваком-измамници!

  • 3 017
  • 21
Здравейте,
Имам страшен проблем с виваком от няколко месеца, надявам се някоя от вас да ми помогне по темата. Значи по същество-сметката ми за мобилни услуги всеки месец бива "набутвана". Попринцип сме с 4 карти и плащаме 59 лева общо. Обаче за втори месец ми се начислява ДДС на всеки от абонаментните планове, при положение, че в договора планът е +ддс-то. В офиса за пореден път не могат да ми кажат откъде идват, защо се получава така и какви са тия фрапиращи сметки за телефон.. Моля ви, помогнете, аз ли съм некомпетентна или наистина става нещо нередно.
Виж целия пост
# 1
Разпечатай си фактурите, направи копия на договорите и пусни жалба в КЗП, като опишеш случая. Колкото по-малко емоция съдържа жалбата, толкова по-добре. Описва какви договори си подписала, какво съдържат те като условия и номер на договора. След това си описва проблема кратко и ясно, като опишеш и отговорите, които са ти дали в офисите им. Опиши ако трябва и по-подробно, да не е 3-4 изречения, защото няма да те вземат много на сериозно. Опиши и какво прилагаш към жалбата. На копията на договора(където са условията) заради сумата с включено ДДС и на фактурите огради където е грешката. От КЗП ще направят проверка в рамките на 30 дни (по спомен) и ще получиш отговор. Ако нямаш време да ходиш, можеш да подадеш жалбата и онлайн. Дават входящ номер. Можеш и да пуснеш жалба в офис на Виваком, като си изисква входящ номер. От офис не могат да ти кажат какъв е проблема, защото най-вероятно са с ограничена информация. Може да е просто техническа грешка, която те не виждат. Аз имах проблеми с А1. След много разправии, звънене на оператор и вдигане на рамене в офис, пуснах жалба и си оправих проблема.
Виж целия пост
# 2
И на мен така,само,че от август.
Виж целия пост
# 3
И аз бях така. Изведнъж август месец м.г. започна да ми идва сметка с 30 лв отгоре. Отивам в офиса - ами не знаем. Звъня на 123 - чакайте да ви прехвърля. Ама то проблемът е нагоре. Я чакайте пак... Само ме прехвърлят.
Добре че попаднах на една страхотна мацка в офиса на Графа и тя ми каза какво е станало и ми оправи проблема.
Виж целия пост
# 4
Ох и с майка ми и баба ми беше така. Огромни сметки, надписвания и тя беше тръгнала да пуска жалба, каза им че няма да остави нещата така и в един момент и върнаха надписаното. Големи са измамници.
Виж целия пост
# 5
Аз от дълги години съм на виваком, и не съм имал никакви проблеми с този оператор. Дори съм много доволен. Надявам се и за вбъдеще да нямам проблеми с този оператор
Виж целия пост
# 6
Аз съм на виваком от скоро и за сега изглежда нормално , но преди имах много проблеми с мтел , яно всичките оператори лъжат , предполагам си подбират ''жертвите'' !
Виж целия пост
# 7
Веднъж имах по-висока сметка, оказа се, че ми е изтекъл договора и вече нямам отстъпки. След преподписването, от новата месечна такса ми беше приспаднато надвзетото от предходния месец.
Виж целия пост
# 8
От август съм с абонаментен план, и мобилен нет към А1.Проблем не съм имал.
Виж целия пост
# 9
Веднъж имах по-висока сметка, оказа се, че ми е изтекъл договора и вече нямам отстъпки. След преподписването, от новата месечна такса ми беше приспаднато надвзетото от предходния месец.
Интересно, на мен никога не са ми връщали от промоционалните отстъпки.
Обикновено преподписвам 2 или 3 дни преди да изтече договора, но до датата на засичане си надвземат
някаква сума, макар новият договор да влиза в сила от следващия ден. Между 3-4 лв. по-висока ми е
първата сметка след преподписване. После фактурите са по договора.
Веднъж ги питах, но обяснението беше толкова объркано, че изобщо не си направих труда да го осмислям.

Виж целия пост
# 10
Най-големите мошеници са тези!
 И на всичко отгоре - откакто не съм на мафията вивашит  - вече трета година не са звънели  "ало измамниците"!!!    
На Виваком се смилаха да звънят на стац.телефон!!!

Виваком продават лични данни на ало измамниците!!!
Виж целия пост
# 11
Години наред устоявах на натиска на вивакомците да ми променят плана, който беше без интернет, имах само разговори за 12 лева. Имам си интернет в къщи от нет 1  заедно с кабелна тв, на добра цена, и ме устройва.
Купих нов смарт телефон, доста скъп, в началото на годината. После реших да си кача приложението на виваком за да си правя проверка на сметката. То показва обаче само за текущия месец, за предишните месеци просто има суми. Както й да е, в един момент за март ми дойде сметка 46 лева. Получавам и хартиена фактура, но тя идва с огромно закъснение от два-три месеца.  После заминах някъде, нямаше време да гледам сметките, накрая се оказа, че съм платила още 40 лева и нещо за април. Отидох в офиса, казаха ми, че новият ми телефон се ъпгрейдвал сам, и си теглел от интернет, последният андройд бил такъв, и тъй като нямам интернет в плана, то ми излиза много скъпо. Общо взето, не разбирам толкова от ъпгрейдите на андроида. Видя ми се правдоподобно, и накрая подписах някакъв план за 27 лева за две години с интернет.
Общо взето, имайки предвид, че съм се напатила от тях - със стационарните домашни телефони имах проблем, преди да ги закрия, с един таблет, изобщо мнението ми е че гледат да те изработят винаги. Това е политика на фирмата. Може и другите да са така, но аз от тези предимно съм си патила.
Та въпроса ми е, имате ли някакво впечатление, че е възможно с приложението на виваком, което по наивност качих, да са ми теглили интернет по накакъв начин? Или наистина може да е от андроида в телефона? Предишният ми също беше смартфон, с ОС андроид, купен 2015, също беше добър модел, но нищо подобно не ми е правил.
Между другото, като подписах договора за две години, на другия ден виваком ми прати СМС, че имам надвнесена сума за 40 лева и нещо за април Anguished
Приложението на виваком го изтрих от телефона, разбира се. Но все си мисля, дали не беше всичко някакъв коварен номер на виваком? И аз се вързах Disappointed Relieved
Виж целия пост
# 12
Да . Наистина новите модели си включват сами мобилните данни. Направи си електронна фактура. Аз съм много доволен от виваком . Само напоследък започнаха да ми звънят някакви непознати вивакомски номера, и всеки път с различен номер, но аз не отговарям на непознати
Виж целия пост
# 13
Да . Наистина новите модели си включват сами мобилните данни. Направи си електронна фактура. Аз съм много доволен от виваком . Само напоследък започнаха да ми звънят някакви непознати вивакомски номера, и всеки път с различен номер, но аз не отговарям на непознати
Благодаря, щом е така, дано да е това причината.
Нещо имам опасения и от електронната им фактура. Колко месеци назад можеш да гледаш фактурите си? Или подробната информация е само за текущия месец, както на приложението им? То ако трябва аз да си ги разпечатвам, за да запазя информацията, по-добре те да ми ги пращат на хартиена.
Всички подробности ли са там, както и в хартиената? Като поискаш електронна, можеш ли после да се върнеш към хартиена?
Аз приемам всички позвънявания, понякога са пратки, и т.п. Един път имах позвъняване от ало мошеници, казаха че съм спечелила телевизор от Виваком, казах им веднага, като е така, да ми го пратят на адреса, защото ако са наистина от виваком, те ми знаят и адреса. Е, нищо не последва, естествено.
Имах по-рано стационарен, там по-често опитваха, вкл. и с майка ми, веднъж почти бяхя успели да я измамят, но брат ми стигна в къщи навреме. Вероятно някой от фирмата продава информация за номерата на ало измамниците.
Виж целия пост
# 14
Електроните фактури са само за месеца, има пълната информация. Моята и на майка ми фактури са само електронни.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия