Частни училища - информативна тема 24

  • 46 477
  • 795
# 360
и останах с впечатление ...
А аз останах с впечатление, че имаме работа с поредния "инфлуенсър" във форума, който не е виждал нито едно от споменатите училища на живо.
Виж целия пост
# 361
Ежко, цитата ли обърка?
Виж целия пост
# 362
Ежко, цитата ли обърка?
И аз не разбрах аз ли съм "инфлуенсъра"?
Виж целия пост
# 363
Ежко, цитата ли обърка?
И аз не разбрах аз ли съм "инфлуенсъра"?
Не разбира се - имах предвид madv.
Виж целия пост
# 364
И аз не разбрах аз ли съм "инфлуенсъра"?
Мисля, че не!
Ей, заради едно подръпване на ухо, веднага почнаха класификациите.
Виж целия пост
# 365
И аз не разбрах аз ли съм "инфлуенсъра"?
Мисля, че не!
Ей, заради едно подръпване на ухо, веднага почнаха класификациите.

Не само това, Фран. "Гладни деца (около 10тина искаха храна от портиера)". "Питагор - твърде много ми заприлича на държавните училища едно време, т.е. много соц.".
Всички училища са нахранени, къде повече, къде по-малко (без едно).
От човек с 5 мнения накръст.
Виж целия пост
# 366
Жената споделя какво е видяла.

"Гладни деца (около 10тина искаха храна от портиера)"- Може портиерът да се държи приятелки с децата и от време на време да ги храни-бонбони, шоколад....

"Питагор - твърде много ми заприлича на държавните училища едно време, т.е. много соц."- Може да е права. Нямат собствена сграда, бивш техникум, без двор...

Виж целия пост
# 367
Ежко, кое училище визираш? За СС и Азбуки почти няма отрицание.
Виж целия пост
# 368
Азбуки:
- Амбициозна програма
- Заложени повече часове по английски (15 часа седмично ако не се лъжа)
- Приятни преподаватели, имат няколко нейтив
- Децата изглеждаха спокойни
- Познати с деца учещи там са доволни
- 6-7 клас качеството пада (предполагам, за да не се кандидатства в други гимназии, а в тяхната)
- Изпит: финна моторика + английски (за да е на нивото на децата идващи от градината им)

Има ли организация или частно лице или каквото и да било, където могат да ме насочат към училище срямо интересите, възможностите и талантите на детето, защото преценката на родителя е винаги субективна? ДАНИС дали извършват такива услуги?
madv, може ли да споделите, от какво точно са доволни родителите, които познавате с деца в Азбуки и на каква възраст/в кой клас са децата? Какво намирате за амбициозно в програмата им?, за мен това е най-неамбициозното училище, от няколкото които сън посещавала. 15 часа седмично английски едв али има някъде, вероятно само в Св Георги или където се преподават и предмети на английски. Дали няма два типа училища, такива които използват НВО за реклама да блеснат в първите 10 и други, които ги е страх децата да не ги напуснат, не знам? и двата варианта не ми звучат добре, за мен е излишно от сега да го мисля, познавам деца от ДУ, които за година две курсове си влезнаха без проблеми в СМГ/НЕГ, така че ако целта е само гимназия не виждам за какво да започват толкова интензивно мат и бълг от 1 клас и ЧУ като цяло.
Няма такава огранизация за 1 клас,  ДАНИС не се занимават с това, но според мен е рано някой, вкл. и Вие, да знаете какви таланти може да притежава/развие детето Ви, пък камо ли "квалифицираните" психолози, дето чак и интелигентността му мерили Grinning
Виж целия пост
# 369
Жената споделя какво е видяла.

"Гладни деца (около 10тина искаха храна от портиера)"- Може портиерът да се държи приятелки с децата и от време на време да ги храни-бонбони, шоколад....

"Питагор - твърде много ми заприлича на държавните училища едно време, т.е. много соц."- Може да е права. Нямат собствена сграда, бивш техникум, без двор...



Всичко може. Въпрос на впечатления. Като моето от въпросния пост.
@Блис - "слабата подготовка, за да продължат после в тяхната гимназия"?
Виж целия пост
# 370
Дора, един въпрос. По принцип децата защо ходят на училище? За да получат равномерни, системни и трайни знания....или да кютат няколко години и после с 2 години зор по курсове да влязат, пък дали после знанията са трайни няма значение?

Ежко, ми аз и това за 4-ките го считам за отрицателно. Не знам.
Виж целия пост
# 371
doraemon, 15 часа седмично английски има и в Дорис Тенеди, и в Дрита. Защо да няма в Азбуки? Затова и в Дрита са с учебни 10 часа на ден. Но знаем, че не само броят часове има значение, а и качеството. Тук не съм сигурна дали някой е споделял конкретни впечатления за постигнатото ниво по английски в края на седми клас, например, за горепосочените училища, вкл. и за Азбуки. На мен ще ми е интересно да разбера има ли съществена разлика в постигнатите резултати в сравнение със СС или Питагор, да кажем, които са с 10 часа.

А това за четворките в СС за срочни оценки става въпрос, нали? Не за текущи, надявам се?
Виж целия пост
# 372
Азбуки:
- Амбициозна програма
- Заложени повече часове по английски (15 часа седмично ако не се лъжа)
- Приятни преподаватели, имат няколко нейтив
- Децата изглеждаха спокойни
- Познати с деца учещи там са доволни
- 6-7 клас качеството пада (предполагам, за да не се кандидатства в други гимназии, а в тяхната)
- Изпит: финна моторика + английски (за да е на нивото на децата идващи от градината им)

Има ли организация или частно лице или каквото и да било, където могат да ме насочат към училище срямо интересите, възможностите и талантите на детето, защото преценката на родителя е винаги субективна? ДАНИС дали извършват такива услуги?
madv, може ли да споделите, от какво точно са доволни родителите, които познавате с деца в Азбуки и на каква възраст/в кой клас са децата? Какво намирате за амбициозно в програмата им?, за мен това е най-неамбициозното училище, от няколкото които сън посещавала. 15 часа седмично английски едв али има някъде, вероятно само в Св Георги или където се преподават и предмети на английски. Дали няма два типа училища, такива които използват НВО за реклама да блеснат в първите 10 и други, които ги е страх децата да не ги напуснат, не знам? и двата варианта не ми звучат добре, за мен е излишно от сега да го мисля, познавам деца от ДУ, които за година две курсове си влезнаха без проблеми в СМГ/НЕГ, така че ако целта е само гимназия не виждам за какво да започват толкова интензивно мат и бълг от 1 клас и ЧУ като цяло.
Няма такава огранизация за 1 клас,  ДАНИС не се занимават с това, но според мен е рано някой, вкл. и Вие, да знаете какви таланти може да притежава/развие детето Ви, пък камо ли "квалифицираните" психолози, дето чак и интелигентността му мерили Grinning
дете 5 клас - доволни са от нивото на английски (по-добър и е от българския), български, математиката е слаба според тях - сега ще местят детето, заради това
дете 1 клас - доволни са от всичко
На посещението на което бяхме не беше много подробна представителката на училището, но каза, че часовете по основните предмети са удвоени, нейтив спийкъри, забавна математика, морално възпитание и няколко пъти каза, че желаещите да кандидатстват са голям брой...
На думи всички училища звучат амбициозни с изключение на ПБ, не се и опитват изобщо да звучат така...

4ките май бяха годишни за СС.
Виж целия пост
# 373
Аз обиколих повечето от коментираните училища и мисля писах вече, че Азбуки ми хареса и с нормалния разговор с директорката. Всички други, особено във Светлина, ме обработваха, да не говорим, че в ПБ например между казаното и това, което видях по коридорите имаше не просто разлики.
За нивото по английски - питах навсякъде с надежда да имам измерим показател за сравнение. В Питагор само не знам как е. В Азбуки, СС, ЕСПА и т.н. Покриват FCE. Доколкото разбрах според оценките от него и определят нивото Б2 или С1. Не съм се задълбочавала повече, ако имате желание, всеки от директорите дава тази информация, а и за последните години я Има във ФБ и сайтовете им. Само Дорис Тенеди не са си актуализирали сайта. Като питах защо-спорели за формата, и така май от 10 години. Но казаха, че имат деца с golden level  и този випуск.
За мен е важно езика да може да се използва говоримо, другото курсовете и алианса го постигат бързо. Затова разпитвах за нейтиви тук и на място и родители.
Виж целия пост
# 374
Дора, един въпрос. По принцип децата защо ходят на училище? За да получат равномерни, системни и трайни знания....или да кютат няколко години и после с 2 години зор по курсове да влязат, пък дали после знанията са трайни няма значение?

Ежко, ми аз и това за 4-ките го считам за отрицателно. Не знам.

Блис, предпоалгам въпросът е реторичен, но както казах, според мен доста училища форсират бълг и мат определено с цел първи места на НВО за елизане в определени гимназии/АК. Не мисля, че сложният материал по бълг ще е от полза на повечето, а имайки предвид рязко намаляващата бройка на състезатели след 7 клас по математика, се виждат нивото на интерес и трайните знания, които са придобили повечето ученици.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия