Четвъртокласници 2020/2021

  • 34 601
  • 776
# 585
Аз, като учител, отварям всички тетрадки на n страница, слагам си ги една върху друга и започвам да проверявам. Познавам почерка на повечето деца, но никога не спирам специално да видя на кого е тази тетрадка, отсъствало ли е това дете и т.н. След като проверя, обръщам да видя етикета.
Но никой родител досега не ми е отговарял на забележките. Претенциите и оплакванията се решават лично.
Виж целия пост
# 586
Аз, като учител, отварям всички тетрадки на n страница, слагам си ги една върху друга и започвам да проверявам. Познавам почерка на повечето деца, но никога не спирам специално да видя на кого е тази тетрадка, отсъствало ли е това дете и т.н. След като проверя, обръщам да видя етикета.
Но никой родител досега не ми е отговарял на забележките. Претенциите и оплакванията се решават лично.
  А ще сметнете ли че е неуважително ако отговори, или родителите трябва само да се кланят или мълчат?
Виж целия пост
# 587
Аз, като учител, отварям всички тетрадки на n страница, слагам си ги една върху друга и започвам да проверявам. Познавам почерка на повечето деца, но никога не спирам специално да видя на кого е тази тетрадка, отсъствало ли е това дете и т.н. След като проверя, обръщам да видя етикета.
Но никой родител досега не ми е отговарял на забележките. Претенциите и оплакванията се решават лично.
  А ще сметнете ли че е неуважително ако отговори, или родителите трябва само да се кланят или мълчат?
Неее,изобщо не смятам, че трябва някой да се прекланя или мълчи. Но това трябва да е разговор родител - учител, по телефона, лично... и аз бих постъпила така като родител.
Виж целия пост
# 588
Sparkles, не става въпрос за възмущение, просто някои неща отстрани се виждат по друг начин, от този, по който ги виждаш, когато си емоционално ангажиран. Съвсем не казваме, че не трябва да вземеш отношение, ако смяташ, че рецензията е неправилна или неясна, но писането на контракоментар в тетрадката е с 99% вероятност да афектира учителя, в следствие на което самият той няма да е в състояние да осмисли аргументите ти и шансовете за конструктивен разговор и позитивен резултат клонят към нула. Аз съвсем не съм от тези, които си премълчават, когато намират нещо за несправедливо или неправилно, но да подходиш тактически не е признак на слабост или примирение. Това, че някой изразява несъгласие с теб, не означава, че те напада. Съгласна съм, че е по-лесно да смачкаш едно дете, за да осигуриш послушание и дисциплина, но съм склонна да вярвам, че повечето от учителите нямат такава цел. Коментарите тук са добронамерени. Разбираме, че си афектирана, а в такова състояние всеки може да допусне грешка. В такива ситуации, не пиши в тетрадките, а се срещни лично с учителя на спокоен разговор.
Виж целия пост
# 589
Sparkles, видът комуникация, който си избрала, в никакъв случай няма да помогне на детето. Опитай с разговор, после вади тежката артилерия.
Виж целия пост
# 590
Разбирам какво имате предвид. Прави сте, че детето не трябва да се намесва.
Виж целия пост
# 591
Много често и едната и другата страна, подхванати от емоции, забравят че те де факто имат една и съща цел-детето да се справи с материала. Кое повече, кое по-малко - това вече опира до възможности, желание, амбиция, интерес и афинитет на самото дете.
В случая и sparkles, и учителката трябва да си дадат сметка че детето е общия им интерес, за да намерят подходящ начин за комуникация.
Озадачаващо за мен е че учителката очаква (или sparkles е приела че е така) домашните да бъдат проверявани от родителя. За мен “проверка от родител” например означава да подпиша домашното като знак, че детето се е подготвило в къщи и аз потвърждавам това. Нито съм педагог, нито методист за да съм достатъчно компетентна да оценявам домашно.
Другото, което ме изненада вече го споделих.
Тоест всичко опира до една спокойна комуникация, която да е конструктивна, а не мерене на ....рецензии.
Виж целия пост
# 592
Спаркъл категорично има нещо сбъркано в цялата ви система.
Ти да проверяваш домашното преди учителя?
Това което аз правя за домашното е да прегледам дали всички страници са попълнени. Разлиствам тетрадката.
Учителите си преглеждат, поправят домашното и пишат коментари. Те са за детето не за мен.

Ако ти играеш ролята на учител няма да постигнете нищо добро.
Учитрл в училище, учител у дома с различни изисквания.
Не познавам  лично детето ти. Но това ти да посредничиш между него и учителката не е самостоятелност.
Виж целия пост
# 593
Спаркъл категорично има нещо сбъркано в цялата ви система.
Ти да проверяваш домашното преди учителя?
Това което аз правя за домашното е да прегледам дали всички страници са попълнени. Разлиствам тетрадката.
Учителите си преглеждат, поправят домашното и пишат коментари. Те са за детето не за мен.

Ако ти играеш ролята на учител няма да постигнете нищо добро.
Учитрл в училище, учител у дома с различни изисквания.
Не познавам  лично детето ти. Но това ти да посредничиш между него и учителката не е самостоятелност.
Доколкото аз разбирам идеята е ако има груба грешка да се маркира и изчисти предварително.
Виж целия пост
# 594
За мен също е абсурдно домашното да трябва да се провери от родителя. Ако отиде неподготвено би трябвало родителят да бъде информиран, за тази цел са електронните дневници. Но да бъде проверено - това е задължение на учителя.
Виж целия пост
# 595
За мен също е абсурдно домашното да трябва да се провери от родителя. Ако отиде неподготвено би трябвало родителят да бъде информиран, за тази цел са електронните дневници. Но да бъде проверено - това е задължение на учителя.
Ами не знам, така е при нас.
Виж целия пост
# 596
За мен системата е ужасна.
Детето ми е в ЧУ с високи академични постижения. Няма желание нито метод на Гаус да уча, нито кръгове на Ойлер, нито диофантови уравнения.
Ако детето не е разбрало нещо в училище и не може да се справи сам с домашното значи в училище ще му го обяснят отново.
Съгласна съм, че когато детето прави домашни родителя трябва да следи дали са направени.  Или ако трябва  нещо да упражнява отделно по материала пак според мен е ОК.
Това да си записва е далеч от самостоятелност. От първи до трети клас със сигурност се е научил да го прави. Самостоятелност е да пише домашно сам и да комуникира с учител. Да знае къде са му грешките и да пита учителя ако не е разбрал.
Аз лично бих писнала детето на занималня. За да се адаптира в темпото на класа и изискванията на госпожата.
Виж целия пост
# 597
Да, Пробвайте със занималня като повечето деца , може би само детето ще се справи по - добре там. Хем сред връстници, ще види и другите как учат и т. Н. И ще е в крак с техните си учебни изисквания. Да седи у дома с вас половин ден, ако е така, товари и детето и вие с ставате "ученичка." Вие ли сте преподавател и коректое или учителите или какво? То детето е между чука и наковалнята понякога. Абе пред него да няма резправии кой прав и кой крив. Това е най- лошият сценарий.
Виж целия пост
# 598
За мен системата е ужасна.
Аз лично бих писнала детето на занималня. За да се адаптира в темпото на класа и изискванията на госпожата.

И аз бих го оставила тази година на занималня, бях доволна миналата година в това училище, ако не я бяха направили задължителна до 18:30.
Виж целия пост
# 599
НВО тата са едно от безумията в системата. Идеята им е всички децата да ги изкарат.
При нас обикновенно тестовете са големи и сложни и ако детето ги изкара с 70-80% е чудесно. Което не предполага решаването на всички задачи.
За домашно имаха 5 страници от учебната тетрадка по ЗП. Написа ги за 60 минути. Тоест абсолютно поносимо са 2 страници за 40 минути.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия