Частни училища - информативна тема 25

  • 40 174
  • 776
# 60
Не видях друг родител да е публикувал информация тук за това събитие.  Деца от ЧУ "Ерих Кестнер" днес, 24.02 от 12.30 участват в неделен концерт в салона/ партер на България мол.  За родители, които може би се интересуват от немско езиково обучение в ЧУ за децата си, това би била добра възможност да комбинират полезното с приятното Simple Smile 
Виж целия пост
# 61
Артис вдигнаха таксите също...
4700 евро при плащане на цялата такса и 4800 евро при плащане на 4 равни вноски.  
За текущите ученици на училище „Артис“ предлагат 10% отстъпка (4230 евро/4320 евро)

И в търсене на ново училище за моето дете...Те ме разочароваха много. И поредната смяна на директор

Да,уви, откакто си тръгна Даниела Тодорова нещата нещо не са на ниво.
Това с големия първи клас и мен ме възмути, въпреки че детето ми не е първи клас. На нас ни се клеха, че няма да надвишава 16 деца класа (и нашият е в тези рамки, но губя доверие по въпроса като гледам какви ги върши).

Учителката ни е чудна,обаче Simple Smile
Виж целия пост
# 62
Ето и от БШ отново. Днес е тестът на децата. Директорката категорично е тръгнала в Прогресивна посока. Почти неглижира досегашното образование там и ще прави реформи. Ще има избор за 2рия език, дали да е език, дали да е друго допълнително занимание, което си е плюс. След 5ти клас ще се опита да въведе новости, защото не е ок този начин, който е в момента според нея. Базата им е много хубава, но за това предполагам не сте имали съмнения. Като ни развеждаха с децата по класните стаи се сещате какво се случи, като отвориха прогресивната. Едвам ги изкарахме Grinning Но там е като с играчки и е съвсем нормално. Ако някой има въпроси ще пиша, ако знам.
Виж целия пост
# 63
rainy, кое не е добре след 4-ти клас според нея в БШ? Даде ли някакви насоки какви промени предвижда освен избора на език? Според мен е важно при избор на училище да се пита и за периода 5-7 клас, че там е най-голям проблемът.
Виж целия пост
# 64
Ще събира екип от специалисти и е решават какво да направят. Не е ОК това, че например детето през междучасието си играе мисли за нещо различно, бие звънеца и учителя започва да преподава за причастие например. Има 35 мин да си предаде материала, ама детето си мисли за друго и няма време да се съсредоточи. Все още не даде ясен отговор на това как ще се случи.
Виж целия пост
# 65
На мен би ми било интересно  в какво точно се състои прогресивното обучение?
Виж целия пост
# 66
А прогресивното до кой клас е? Учителите съвсем други ли са, или например по бел и мат са същите като другите паралелки? Каква е алтернативата на това със звънеца (съгласна съм, но не знам как може да е по-добре...)
П.п. Искам да предложа нещо..потребителите, които са съгласни, да посочат на първа страница в кое училище учи детето им (напр след всяко училище на заглавна страница, да има изброени никове). По този начин който търси информация за конкретно училище, ще знае към кого да се обърне. Ясно е, че има риск тези хора да получават често съобщения, но може някои да имат време и желание... из темите често някой казва “имам дете в Х, пишете ми на лично, ако имате въпроси”. Но това се губи из страниците... пишете какво мислите и дали би имало желаещи Simple Smile ще е супер удобство за новите, а по-натам може да се изведе груба статистика кой от какво е доволен...
Виж целия пост
# 67
Имаше такова предложение и не се осъществи. Мисля, че поради малкото желаещи да участват. Simple Smile Все по-често ми се налага да ги пиша тези думи.

Т.е. в БШ за всички ли променят нещата, или вече започналите ще си останат без прогресивните напъни на Джонев? Защото не мисля, че много от "старите" родители ще бъдат особено възхитени от този рязък завой, особено за деца над 2-3 клас и нагоре.

Виж целия пост
# 68
Няма как да променят изведнъж нещата. Лека полека ще се случват нещата. Защо сте толкова против прогресивните напъни? Само от интерес Simple Smile
Виж целия пост
# 69
И аз днес бях в БШ. Параллките ше са две-прогресивна и обикновена. Всеки родител избира за коя да кандидатства детето. Личеше си, че директорката е фен на пригресивните занимания, но й е ясно, че няма как да ги приложи на текущите деца. Опитва леко да накара учителите да разчупят стаите и поведението си, но не и на сила. Аз бях доволна от представянето.
Виж целия пост
# 70
Директорката започна да става фен, след като наблюдаваше часовете по английски на паралелките от прогресивно, които са в сградата им и вероятно е започнала да сравнява различните подходи,особено на фона на оплакването на учителката по ае на бш, че на децата в пук няма как да им се предаде материала.
Виж целия пост
# 71
Няма как да променят изведнъж нещата. Лека полека ще се случват нещата. Защо сте толкова против прогресивните напъни? Само от интерес Simple Smile

Защото не са прозрачни. За Джъмп мат няма никакви публични статистики и резултати от прилагането на програмата вече толкова години. Освен това имам отзиви от родители и смятам, че докато не докажат резултатност емпирично, публично и прозрачно са просто дъвка за алтернативни родители.

Подобен тип занимания за мен са резултатни до към 1-2 клас включително, защото децата са малки и все още се налага плавно да се преминава от игрови типове обучение към по-академични такива. Нагоре самите деца и възрастта им вече налага да се елиминират по-"инфантилните" методи. Ще ме извините за прилагателните. Просто са за образност.
Това е мнение за родители като мен, които гонят ниво за гимназия. За родители, които просто искат лежерно обучение са перфектни.

Как пък само на децата в ПУК на БШ не може да се предаде материала? На пазара има няколко училища, които чудесно се справят с английския в ПУК, когато се учи азбуката и то предимно с Фоникс.
Виж целия пост
# 72
Ще събира екип от специалисти и е решават какво да направят. Не е ОК това, че например детето през междучасието си играе мисли за нещо различно, бие звънеца и учителя започва да преподава за причастие например. Има 35 мин да си предаде материала, ама детето си мисли за друго и няма време да се съсредоточи. Все още не даде ясен отговор на това как ще се случи.
Тези тепърва ще умуват, че чак ще събират екип от специалисти Rolling Eyes? Досега не се ли сетиха, че между часовете нормално има междучасия и че часовете в 1 клас са кратки. Сигурно е стандартна практика навсякъде и защо това е тема, която трябва да се споделя като проблем с родителите Simple Smile? Чакат съпричастност ли, опитват се да обяснят защо има по-дълги домашни ли, не мога да разбера. И за английския мисля също като Блис - защо БШ да е по-различно от останалите относно английски в ПУК. То пък и материалът за ПУК е един непреодолим, ще рече човек, че направо С1 ще взимат на края на годината. С две думи, като цяло не е добре посланието от училището да е оплакваческо. Това съм го виждала в ДУ, от по-възрастни учителки: "ама то така, ама знаете ли колко е трудно децата да седят на чин по цял час, ама да решават тестове, ама тя новата програма, а ние едно време ...". Не може ли да спестяват малко от вайкането.
Виж целия пост
# 73
Блис, този път изцяло се съгласявам с мнението ти.
И никак не ми звучи добре презентацията на БШ. Първо, не можах съвсем да осмисля проблема на госпожата със звънеца и с междучасията. Второ, щом не знае какво ще прави, хич и да не зачеква тая тема, страшно непрофесионално. Избистрете стратегия, концепция, план, пък тогава да се говори. То така или иначе няма да се случи в тази учебна година.
Както и да е, де, лично мнение. И не нога съвсем да хвана връзката Прогресивно- БШ и какво прави Джонев там. Той сякаш в собственото си не се ангажира толкова. Сливат ли се, каква е идеята? Това вече чисто клюкарски го питам. Grinning
Виж целия пост
# 74
Не съм била там, но аз не го разбрах като оплакване колко са зле, а че има и други начини, често по-добри, и хората са отворени да се усъвършенстват, а не да следват статуквото, щото “то и така сме си добре”. Какви междучасия, какви къси часове, това го има в БШ като навсякъде. По-скоро се имат предвид липсата на междупредметни връзки - от единия час към другия с драстичен преход; разсейването в пубертета и чакането на поредния звънец да ги спаси... А звнецът като такъв е въведен още от 2рата инд революция да отделя деня на конвейра и оттогава не е мръднала системата, има много изписано по въпроса от Кен Робинсън “Елементът”, но съм през тел... и да, определено е за търсещи алтернатива родители, които не смятат, че образованието в стандартния си вид е ок.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия